|
|
|||
|
|||
![]()
hallo
indien er animo voor is dan willen we graag een wedstrijd houden in buitenpost manege paula op 26 feb. tel systeem aanwezig buitenpost ligt op de grens groningen en friesland dit is een elctro wed. 1 op 10 2 wd en 4 wd buggy s graag reaktie via pb of reaktie s in het forum we zouden het leuk vinden dat de rijders uit het zuiden van ned. en belgie ook hier aan deel willen nemen omdat het nivo bij jullie hoger ligt en onze hobby ook hier in het noorden mee helpen promoten om ook hier de electro wed. van de grond te krijgen dus jongens graag reaktie groet kever |
|
||||
|
||||
![]()
Goed initiatief!
Ik ben alleen geen fan van manage wedstrijden omdat de ondergrond vaak erg mul is. Dus ik zal niet meedoen. Als ik in de buurt ben kom ik waarschijnlijk wel ff kijken. |
|
||||
|
||||
![]()
Hoi,
Ik ben wel fan van dit soort paadenstalwedstrijden ! ![]() Alleen zonde dat het zoooo ver is want ik zou blij zijn (en denk nog andere rijders) moest er iemand het initiatief nemen om op het belgische grondgebied zo een wedstrijd te organizeren! In België hebben we maneges zat ! ![]() Maar toch bedankt voor de uitnodiging ! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Dat is heel jammer,maar wij zijn afhankelijk van de vrije weekenden van
de manege,dus weining keus. vr gr Kever |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hmmm, Valt samen met de 11 stedentocht.
|
|||
|
|||
![]()
Dan stellen ze dat maar een daggie uit.
|
|
|||
|
|||
![]()
is er geen animo voor deze wedstrijd..........
we hebben nog steeds hoop dat er wat rijders naar friesland komen inschrijven via de nbcfriesland |
|
||||
|
||||
![]()
Ik vrees dat de afstand veel te hoog is kever, leuk initiatief dat zeker maar ik vrees dat er bitterweinig mensen zo ver willen rijden.
Ik zou't proberen als't warmer weer is en dan ook in Duitsland reclame maken, voor hen is het misschien dichter!
|
|||
|
|||
![]()
We staan op een kleine 20 inschrijvingen
dus nog een paar erbij en we gaan ervoor |
|
|||
|
|||
![]()