|
|||||||||||||||
|
|
|||
|
|||
|
Hallo iedereen,
Wegens het succes van vorig jaar organiseert Mac Vlijmen 28 Augustus weer een Vintage race. Afgelopen jaar zijn hier de nodige "oudjes" aan de start verschenen en hopen deze nostalgie ook dit jaar weer naar ons circuit te krijgen! Nieuw op deze dag is de Open Shortcourse race. De perfecte mogelijkheid voor zowel de beginnende als ervaren rijder om je te meten met de andere Shortcourse trucks! Schijf je in en mis deze geweldige race niet! Tot 28 augustus! ![]()
|
|
|
||||
|
||||
|
zeker te weten dat ik meedoe BAM!
|
|||
|
|||
|
Ow yeah!! heb ondertussen bijna genoeg onderdelen om de Ultima in volle glorie te herstellen.. maar het zal de B4 rear nog worden dit jaar
|
|
|
|||
|
|||
|
Aanlokkelijk, ga mijn agenda 's moeten naslaan. Zijn er tovevallig foto's online van de vorige jaren? Hoe zag het deelnemers veld eruit?
|
|
|
||||
|
||||
|
lelijk,,,, ow je bedoelt de auto's?
|
||||
|
||||
|
Quote:
Een foto van 1 van de RC10's op een andere race:
|
|||
|
|||
|
Ok, die foto vertelt mij dat ik je net op je eigen event uitgenodigd heb
![]() Ik ga proberen er nog een ultima aan toe te voegen, maar het kan net zo goed een triumph, traxxas of een home-made beestje worden. |
|
|
||||
|
||||
|
de fast attack mobiel is ge re-released
telt dat dan nog al "10 jaar uit de productie"?
|
||||
|
||||
|
Zonder twijfel de leukste race van het afgelopen jaar
Dit jaar weer met m'n Wild One. Verder een paar foto's van vorig jaar. @ BzB: naar mijn bescheiden mening kan een re-release ook mits het origineel maar minimaal 10 jaar uit productie is. Volgend jaar dis misschien met een FAV om m'n Wil One toch een beetje te sparen. S8301329.jpg S8301340.jpg S8301254.jpg |
|
|
||||
|
||||
|
ik heb de eerste sterke geruchten gehoord voor een egress re release dus volgend jaar 4wd vintage erbij?
|
||||
|
||||
|
ja beter ook 4wd heb nog een cat 2000 en een yokomo works ding
|
|||
|
|||
|
oela! thx €ric voor de foto van mijnultima! Toen nog zonder gearbox van een b4
Ondertussen is die wagen helemaal in gruizel gereden maar hoop hem tegen dan hersteld te zien... Ben ook nog bezig met een restauratieprojectje van de andere ultima; andere body + stickers + nieuw chassis + nieuwe spurs besteld... Nu nog wat andere rommel (zooi ) zoeken en dan staat daar een redelijk authetieke aan de start ![]() DUUUUS; voor wie hier nog Ultima dingen thuis heeft liggen; laat het me aub weten!!!
|
|||
|
|||
|
Ik heb geen probleem met re-re's; het ontwerp is vintage. Een logischere regel zou zijn om te kijken naar release date. Dat is ook makkelijker te verifieren dan einde productie. Maar zolang iedereen een beetje overeenkomt denk ik dat niemand wakkerligt van hoe de spirt in woorden gebracht wordt.
Ultima met b4 boite, klinkt leuk, niet helemaal volgens vintage regels but who cares. Ik wil m alvast graag zien en heb wel wat onderdelen. Stuur me een PM. |
|
|
|||
|
|||
|
Was ook niet echt mijn bedoeling om er een B4 boite op te plaatsen maar ik had vorig jaar tijdens de vintage race niet echt veel keuze. gearbox + spur waren en aan na de eerste reeks en was op die moment mijn laatste en vond niets op ebay de weken ervoor. Duuus, algouw snel snel iets ineengeflanst zodat ik toch nog kon meerijden
![]() Ik zou zeggen, neem die onderdelen mee 28 augustus en we kunnen wel een prijs overeenkomen...
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|||
|
|||
|
Quote:
|
|
|
|||
|
|||
|
eigenlijk maar ekele domme dingen hoor
![]() rest heb ik op e-bay gevonden -stuurinrichting -bodypost voor -een boel bolle vijzen voor onderkant -velgen + orgineel (lijkende) banden 2" dat zal het zowat voorlopig zijn
|
||||
|
||||
|
Losi Steppin 2.2 - LOSA7378S
Conrad Reely offroad front - 215511-89 Conrad Reely offroad spike banden - 223183-89 Conrad Disk 2wd zwart - 235773-89 (nameten !) Conrad Disk rear zwart - 235772-89 (nameten !) Conrad spoke 2wd Chroom - 244600-89 (nameten !) Conrad Spoke set 4wd Chroom - 225941-89 (nameten !)* *kan geen losse achtervelgen vinden Maar aanpassingen om normale banden te kunnen rijden worden toegelaten. Mijn RC10 is zo aangepast dat ie met m'n normale B4 / X6 wielen kan rijden.
|
|||
|
|||
|
Zijn er ook aanpassingen die niet toegelaten zijn?
|
|
|
||||
|
||||
|
shotguns
| Display Modes | |
|
|