|
|||||||||||||||
|
|
|||
|
|||
|
Hier: http://www.youtube.com/rcoffroadbe
Heb voor kwantiteit over kwaliteit gekozen, maw alles wat op de camera stond, staat nu online. (ook het geluid :-) Met dank aan PB, Fritz en Gonzo om te filmen! |
|
|
||||
|
||||
|
waar zijn de 4wd video's
|
||||
|
||||
|
ergens helemaal als de laatste nieuwe , en ook maar 1 finale van de 4X4.
ben al blij we hebben er al 1 en het is nog een mooie ook.
|
||||
|
||||
|
Bij deze een oprechte excuses tegenover Wesley. In A2 hem toch net iets te kort afgeknepen en doorgereden
|
|||
|
|||
|
Dude, iedereen heeft wel ergens iets fout gedaan, dat is het zalige van die video's :-) Achteraf ziet het er toch altijd anders uit dan ge op de moment zelf dacht
Balkske OP de wall mag van mij wel iets hoger zijn, want daar rijdt ge echt wel makkelijk over
|
|
|
|||
|
|||
|
http://www.youtube.com/watch?v=OTsO_O6zuEc
Slechts 1. De 4wd piloten mogen gerust ook een camera nemen hoor
|
|
|
||||
|
||||
|
haha leuk om te herbekijken !
mijn enige deftige heat (B2) op Youtube tot de einde der tijd jammer genoeg was ik zooo ver vooraan dat ik bijna niet op beeld sta ![]() Patrick ; ik bied u nog mijn excuses voor de crash van heat B1, ik hoop dat u begrijpt dat het een ongeluk was...
|
|
|
||||
|
||||
|
Spijtig dat Wouter in de C zat, anders had ik gewonnen
|
|||
|
|||
|
Ik had het ook liever anders gezien
|
|
|
||||
|
||||
|
Daar kan ik inkomen!
Heb je nu het probleem al gevonden/opgelost?
|
|||
|
|||
|
Nope, 't zal wel de regelaar zijn wsl, ontvanger was het ni. Of gewoon sensorkabel? 2 finales werkte alles, 3e finale was 't weer prijs!
Auto reed altijd plotseling vanzelf (traag), kon geen gas meer geven. Sturen ging nog wel. En het was altijd na de wall (slag?). Als er iemand ooit iets gelijkaardigs heeft gehad, laat het dan effe weten
|
|
|
||||
|
||||
|
Ik heb dat wel gehad toen ik pas die core zender had, met nieuwe ontvanger was dat opgelost.
Zal dus niet hetzelfde zijn denk ik. Je moet doen zoals neumann hé, gewoon alle elektronica vervangen. ;-)
|
||||
|
||||
|
Quote:
laat me raden dat moet een LRP regelaar zijn Gr M
|
|||
|
|||
|
Nee een Nosram
|
|
|
||||
|
||||
|
Op 2 fasen kan een motor ook nog traag draaien. De motor wordt dan wel heet, en dan stopt de regelaar er helemaal mee, waarschijnlijk op thermiek ofzo. Na enkele minuten werkt hij dan weer, en soms goed als de 3 fasen toevallig weer contact hebben. Eens nakijken op draadbreuk aan motorkabels, motorstekkers of in de motor.
Want ik heb nog nooit een regelaar gehad die dood was, en waarvan de BEC wel nog werkte zodat ik nog kon sturen. |
|
|
|||
|
|||
|
Was ook niet dood hé, reed gewoon vanzelf. Maar kon niet meer versnellen of remmen.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mijn auto reed traag, en zo goed als vanzelf. En sturen ging ook nog wel
|
|||
|
|||
|
Ja maar die van u is lelijk, dus da kan ni 't zelfde probleem geweest zijn.
|
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
|
|
|
|||