|
|
||||
|
||||
![]()
Beste Toppiloten der Lage Landen.
Je hebt vast al het setups topic gezien op http://www.rc-offroad.be/setup.htm We hebben enkel vaste mensen die hier hun setups delen: Wouter, Bruno, Janus, ... Het zou tof zijn moesten nog meer mensen onder jullie wat setups kunnen delen. Wouter gaat binnenkort B4.1 rijden dan wordt die database weer geupdate maar misschien zijn er mensen die in 2010 nog bangelijkmegagoede B4 setups gevonden hebben Of Kyosho RB5? of 4wd setups want daar is er niets van??? Of de nieuwe Tamiya? (ahnee dat is hetzelfde als een B4) "Divida et Impera" wil zeggen: (Ver)deel uw setups en heers! Mailen naar Wouter of naar mij als je bang bent van Wouter.
www.rc-offroad.be Never argue with a stupid man. He will drag you down to his level and beat you because of his experience. Last edited by Cooper; 10-01-2011 at 11:11 AM. |
|
||||
|
||||
![]()
Tellen part-time A-finalisten ook?
CR2 + S2: zie Petit RC => http://www.petitrc.com/setup/atomicc...CarbonCR2.html Hier staan de meeste van m'n set-ups, voor verdere uitleg stuur je maar een pm. Zo vond ik voor Kampenhout/Arendonk de CR2 een stuk beter met zwarte pistons rondom en 25wt voor/27.5wt achter ipv de set-up met rode pistons. Voor de S2 heb ik ook nog ergens een hoop nota's liggen. TRF201/B4: van zodra ik iets deftig heb (zal zich wellicht beperken tot Charleroi/Arendonk/Kampenhout) zet ik het hier ![]() Gisteren toevallig nog de interviews en reportages van Kampenhout, Vlijmen en EK gezien, ik hoop ten zeerste dat het duo J. Eroen en C. Hambrant hier in 2011 mee zal doorgaan ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Ik zal er vanavond wel een paar op mail zetten, dan weet je meteen wat je niet meer hoeft te proberen.
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Het is ook de bedoeling om geen 10 setups van dezelfde wagen voor hetzelfde circuit op te lijsten. Ik zal binnenkort de lijst nog eens updaten, geloof dat ik er nog een paar heb liggen. En idd voor de b4.1
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
voor de pred heb ik er nog wel nen berg liggen en voor de yok ook.
en den tam is simpel bijna altijd hetzelvde alleen hier en daar een chim meer tussen of andere camberlinks lol ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
ga vanavond ff in de koffer kihjken voor de rb5 voor de xxx4 heb ik ook wel wat maa4r daar rijd niemand mee hahaha
mail het wel naar cooper ben bang voor wouter ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Ik heb Wouter gemaild (ben bang van Cooper)
![]()
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mijn setup voor de 201 in Charleroi:
Front: Tamiya Blue, Kyosho 3-B piston, 35wt, 2mm limiters => tower #2, arm #2 Camber link 1-B (2mm), -1° camber, lange wielbasis, front wing 15gr in neus, 65gr onder/rond servo Rear: Tamiya Blue, Kyosho 3-B, 30wt, 0.5mm limiters => tower #2, arm #2 Camber link 2-C (2 en 3mm), -1.5° camber, lange wielbasis, kleine ongeknipte wing Pack van 240gr + 120gr lood 3° toe-in en anti-squat standaard Auto was heel goed, ik wat minder ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
EIR 2011 Risser Nico Cougar SV
Front 4.5 spring - 4 holes piston -oil 35 -middle on tower - ext on arms. Hub 5°- Link second hole inside on atomic carbon plate./ ext on hub Lowered front shock tower. rear 2.5 spring -5 holes piston -oil 35 -middel on tower inside on arms . Shock on the rear - sway-bar- link origine inside /middle on hub Toe-in 3°.long wheelbase Chassis +8mm - no extra weight Motor Speed pasion V3 7.5 geared 83*24 Speedo LRP sphere 2007 - punch on 1 Final position 3 in A final |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Yup, in Charleroi hebben Team DarkSide en Team Fluffy Bum een kortstondige maar effectieve alliantie gevormd!
|
|
||||
|
||||
![]()
bij ons viel het na de eerste dag nogal zwaar uit.
het vrouwtje wist mij en onze kristof gewoon de broek uit te doen en ons alle twee achter haar te houden. na het oplossen van alle problemen bij mij begon het te gaan . onze kristof begon toen ook goe te gaan maar voor hem was het tot grote spijt al te laat. algemeen waren de setups van sowel den tam als de yoks heel goed dus zij die ze willen kunnen ze komen vragen.
|
||||
|
||||
![]()
....
Last edited by janus_77; 10-02-2011 at 02:47 PM. Reason: was er los over ;-) |
|
||||
|
||||
![]()
Janus gaat er nooit over, die heeft geen grenzen...
![]()
|
||||
|
||||
![]()
hihi, vind ik leuk.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
thanx grtz jeffrey
cars: 2xdurango dex210/dex410r, 3x cougar sv, losi 22, tardis, cr2 Atomic Carbon, xxx-cr, custom xxx-jv, asso b4, cat sx1/3, losi 8ight-e, hobao hyper 8.5, traxxas e-maxx, traxxas mini-erevo, serpent s400, mini-z's, lrp shark, .. wanted: pred x10/11 and AC s2 |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|