|
|
||||
|
||||
![]()
....
Team LelijkeBodiesEnMismatchJanten ![]() Ook op de Cougar SV2, Cat SX3 & Cat K1 Last edited by dirk702; 31-08-2011 at 06:50 PM. Reason: vraag het aan serieuzen bart |
|
||||
|
||||
![]()
inscriptions en ligne disponible
Available on-line registrations(inscriptions) http://www.myrcm.ch/main?hId[1]=bkg&dId[E]=6593&pLa=fr |
|
||||
|
||||
![]()
manman, is het nu echt niet mogelijk het een klein beetje serieus en on topic te houden . is die kinderachtige boel nu iedere keer nodig. wat moeten mensen die nieuw zijn hier en op de baan wel niet denken , geen verschiet dat de meeste autokes spelen zeggen en het kinderachtig vinden na het lezen van nen berg bulschit en kinderpraat.
|
||||
|
||||
![]()
Een nieuwe moderhater is geboren " serieuzen bart "
|
||||
|
||||
![]()
doe da gewoon op de piste samen met uw clans en laat de mensen die iets normaal en deftig te zeggen hebben dat dan neerpoten hier . zo blijft het hier een beetje deftig en op de piste hebben dan alleen de mensen die het willen zien en horen een plaats om te zijn namelijk dirks place lol
|
|||
|
|||
![]()
Pffff, op de baan mogen we dat niet.. en nu al naast de baan ook niet... pffffff...
![]()
|
||||
|
||||
![]()
De deur stond daarnet nog open, is er iemand vertrokken?
Yep, de sfeer. |
|
||||
|
||||
![]()
Ik ben modderater en ik zet de deur weer open, KOM ERIN SFEER!!!!
![]() ![]() @Feniks: het zijn maar speelgoedautokes, chillax 't is geen voetbal in 1e klasse met een TV camera en 20 journalisten in je nek.
www.rc-offroad.be Never argue with a stupid man. He will drag you down to his level and beat you because of his experience. Last edited by Cooper; 01-09-2011 at 08:32 AM. |
|
|||
|
|||
![]()
Ik denk dat nieuwelingen veel harder afgeschrikt worden wanneer ze mensen op en naast het podium tegen elkaar horen brullen dan wanneer ze hier wat onnozeliteiten lezen.
|
|
|||
|
|||
![]()
Ik ben toch niet afgeschrikt... dus carry on folks!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ok bedankt allen voor de rechtzetting !
Nu terug droog doen tegen elkaar en enkel over 6° bnk a rc electro liege praten over de banden keuze en vering afstelling ! ![]()
|
||||
|
||||
![]()
jaja ik ga kyosho dempers gebruiken, die liggen nog in de doos van 't vorige zand BNK. Welke veren zitten erop? geen idee. Welke olie en pieston zit erin? Geen idee.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wat is bulschit ? ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Geen idee ! Maar houd het wel serieus hé kurt !
|
||||
|
||||
![]()
??? Jamaar, Dirk, is dat nu met D of DT , serieus hé !
|
|
||||
|
||||
![]()
trekt hier steeds meer op modelbouwforum zo ze , als ge dat allemaal liever hebt .
verkoop dan U X6 en losi 22 enzoverder en koop nen traxas slach of zoiets dan zijde voll in . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Bulschit is officieel een verkrachting van een niet-erkend Anglicaans leenwoord. In een ver verleden ook wel 'bullshit' genoemd, in een verder (Brits) verleden was het zelfs 'bull'.
|
|
||||
|
||||
![]()
en "voll in" ?
|
||||
|
||||
![]()
Dat is gewoon luiheid. 'Volledig in' is wel correct.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wat verwacht je nou van ons? we (of in ieder geval ik) zijn ook maar een stel simpele zielen, als we het beter hadden hadden geschopt zaten we wel op het rolex en ferrari forum, o wacht... ![]()
Display Modes | |
|
|