|
|
|||
|
|||
![]()
Ik herken juist niks!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Deze schieten over: Losi shocks: http://www.oople.com/forums/showthread.php?t=56662 Spektrumontvanger: http://www.oople.com/forums/showthread.php?t=56663 Telkens een kleine korting voor BNK-dudes. |
|
||||
|
||||
![]()
Te weinig naar Flanders en showtime gekeken dude...
![]() FRIIIIIIEND
|
||||
|
||||
![]()
wat wordt je nieuwe uitdaging, Jorg?
Kan dat filmke niet zien.
|
||||
|
||||
![]()
I have chosen the blue side of the force!
|
|
||||
|
||||
![]()
within the 2WD-pool or the sissy 4WD-compartment?
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Laat 4wd maar de koninginnenklasse zijn, ik kies voor de koningsklasse: 2wd.
TRF201 ftw! |
|
||||
|
||||
![]()
@ ludo , volgens mij hebt gij da ook lang gereden de 4wd.dus cut allen die bulschit
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
[moderator]
Bart, nekeer in- en uitademen, nadenken voor ge iets typt en dan nog eens nadenken voordat je op 'submit reply' drukt. Dank U. Die knipoogjes duiden op ironie of een mopje, niet om iemand te verleiden ofzo [moderator]
www.rc-offroad.be Never argue with a stupid man. He will drag you down to his level and beat you because of his experience. Last edited by Cooper; 02-11-2010 at 04:11 PM. |
|
||||
|
||||
![]()
lol,
Bart: ik héb inderdaad 4WD gereden (en zal dat misschien ooit nog doen ![]() ![]() en ten tweede: inderdaad, ik reed ooit 4WD ... en toen werd ik een grote jongen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
heb ooit voor de in een ver verleden heel graag 4X2 gereden maar das heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden en verkies toch nog steeds de 4X4 er boven en das niet omdat het trager of sneller of wat dan ook is . maar gewoon omdat ik het moeilijker vind er hard en goe mee te rijden alsook het vraagt meer sleutelen en dat is voor mij 60 percent van de hobby.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
tja, ik reed ok graag met m'n Pred. Zeker tegen het einde aan als ik die wagen beter begon te begrijpen.
Nu rij ik liever 2wd vanwege het budget én de tijd. Een 4wd vraagt gewoon meer onderhoud, meer uitgaven én meer tijd. 4wd of 2wd, in alle geval vond ik het moeilijkste om de twee tegelijk op één dag te rijden.
|
||||
|
||||
![]()
Truck FTW!!!
|
|
||||
|
||||
![]()
zwijgt gij
![]() Gij rijdt gewoon alles (kapot)
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Dat maakt Chambrino net zo cool; 's morgens out of the blue met een wazige auto afkomen, daar plotseling hard mee gaan en dan de bulle kapot.
|
|
||||
|
||||
![]()
volgens mij ongeacht de klasse is het de bedoeling zo hard mogelijk rond te gaan en de bulle zo lang mogelijk heel te houden
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
@ Jorg.
euuuuuuuu, nee hoor. Dat heb ikzelf geschreven. Waarom twijfelt U aan mijn betere werk. ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|