|
|
|||
|
|||
![]()
Motor aan verkeerde kant!
|
|
||||
|
||||
![]()
@kris ge moogt de mijne eens proberen als ge wil
allee das als ik mijnen auto op tijd in elkaar krijg tenminste he.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heb jij AC GTO? ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ben er zaterdag ook al, ik hoop tegen 10uur daar te zijn.
cars: 2xdurango dex210/dex410r, 3x cougar sv, losi 22, tardis, cr2 Atomic Carbon, xxx-cr, custom xxx-jv, asso b4, cat sx1/3, losi 8ight-e, hobao hyper 8.5, traxxas e-maxx, traxxas mini-erevo, serpent s400, mini-z's, lrp shark, .. wanted: pred x10/11 and AC s2 |
|
||||
|
||||
![]()
Da is, midmotor is zoooo 2010!
Is er nog geen ombouwkit om van een X6 een rearmotor te maken? ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jawel,asso b4.1 ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
heb net het f1 geboekt zaterdag wat trainen zo te zien hebben we al een dag of 10 achterstand hahaha
|
||||
|
||||
![]()
en de losi klaar?
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
ja de xxxcr we hebben nog niks binnen en had tegen wes gezegt dat hij dan maar met de xxx moest rijden uit een geintje maar dat kreeg ik der niet meer uit
heb dus mijn oude met veel nieuwe zooi opgebouwd pfff zaterdag ff proberen komt wel goed denk ik hoor mischien komtie nog voor vrijdag
|
||||
|
||||
![]()
trainen is voor janetten
![]() ![]() Zondag zonder enig oefenen mijnen TRF502 eens laten bollen.. hopelijk hetzelfde resultaat als vorig jaar (7de) Het leven is aan de niet zot-getrainde freaks die zot-getrainde freaks kunnen kloppen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tot zondag mannen Rudi |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
hij bedoelt 'nen training'
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Ik dacht dat tamiya voor janetten was/is!? (en wielmoertheorieën)
|
|
||||
|
||||
![]()
Als ge nen Tamiya hebt is een wielmoertheorie evenzeer nodig. Tamiya's worden nu eenmaal anders afgesteld, van buiten naar binnen. En dus begint ge bij de wielmoeren en eindigt ge bij dingen als het kopen van een pack, of de chassiskeuze, of het installeren van een motor.
|
|
||||
|
||||
![]()
Pack's en chassis zijn details
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Maar er wordt dus niet ontkend dat Tamiya's voor janetten zijn, daar zijn we blij om.
www.rc-offroad.be Never argue with a stupid man. He will drag you down to his level and beat you because of his experience. Last edited by Cooper; 01-03-2011 at 09:29 AM. Reason: juf zegt: Foei Jeroen! let op je taal! |
|
|||
|
|||
![]()
is da ni me een d?
|
|
||||
|
||||
![]()