|
|
||||
|
||||
![]()
Merci JP
|
||||
|
||||
![]()
Heb nog snel even ingeschreven & dochter lief ook ....
Tot zondag ... ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Weet iemand nog het adres van dat franstalig forum waar JP vanalles over de BRCC gebeurtenissen post enz...
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() Timing définitif Dimanche ouverture de la barrière de 6h30 à 7h15 Qualification ![]() @+ JP |
|
||||
|
||||
![]()
http://www.electropowerc.com/, Dirkman.
[edit] ah oei, JP was me voor ![]() Ga je weer blijven slapen, Dirk? Ik ben van plan om mijn caravan mee te sleuren, deze keer.
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En Merci Super JP !
|
||||
|
||||
![]()
hiya all. ludo can you translate this for me please
thanks to all for a fantastic weekend the track and way this meeting is run is a credit to all involved in putting it together. a special thankyou to Viera, Emma, Jp, his wife, Ludo, Bart, and Iris as they all bent over backwards after my unfortunate accident and helped to make me as comfy as possible, Viera thankfully was with me or god knows how I would have gotten home ![]() Nathan
|
||||
|
||||
![]()
Nu ook nieuw in BRCC !
Toilet speciaal ontworpen voor onze vriend "Paardenbeffer" dit is echt uniek in België ! Maar één persoon kan dit toestel gebruiken en dat is hij... http://picasaweb.google.com/lh/photo...eat=directlink
|
|||
|
|||
![]()
Hope you're well soon Nathan!! I hope this happened more at the end of the day so you were able to race a bit that day...
Dirk goe bezig!!! |
|
||||
|
||||
![]()
just after his first final. so no it made a mes of the day.
and he needed to give up racing.
|
||||
|
||||
![]()
Resultaten na manche 2 https://spreadsheets.google.com/ccc?...CKzIgboM#gid=5
|
|
||||
|
||||
![]()
I really had a blast this weekend.
Vorig jaar telkens maar in de laatste finales .. De vorige manche, nét nipt in de C-finale gesukkeld ... en nu toch een deftig potje kunnen meeracen in de C, ... zelfs zowel in de 2WD met m'n RB5 MCS als in de 4WD met Robbe's spliksplinternieuwe Tamiya DB-01 ![]() Ik blijf de Pred een bloedmooie wagen vinden ... maar zo moeten vaststellen dat die plastieken DB-01, recht uit de doos gemonteerd al deftig rondgaat op het circuit, en dan nog makkelijk bij te stellen is met wat eenvoudige setup-veranderingen ![]() ![]() ![]() Al was het weekend niet foutloos IMHO: Nathan's ongeluk was erg jammer. Ik had hem graag zien vooraan zien racen tegen ne Wartelle, Raphael, Gonzo, .. én op twee voeten zien wegwandelen op zondagavond. We hebben daarenboven ernstige problemen gehad met de telling. De oorzaak werd uiteindelijk gevonden in een falende telling-software. We weten wat er fout ging al blijft het feit dat dit niet zou mogen gebeuren zijn. De oorzaak lag in problemen in de piloten-database. Voor de zekerheid gaan we die database helemaal opnieuw samenstellen. Dat was JP trouwens aanvankelijk al van plan, maar 't zal een extra klus worden om alle driver-data opnieuw in te geven en te controleren. Tijdens de wedstrijd hebben JP en Céline zo goed als ze konden alles manueel gecorrigeerd maar het is natuurlijk onvermijdelijk dat niet alle fouten konden opgespoord worden, waarvoor excuses. En dan nog de vele ergernissen: mensen die gewoon het podium afrennen als hun wagen beschadigd raakt en ze moeten opgeven, mensen die zeer onaangenaam reageren als je daar vriendelijk iets van zegt, mensen die ondanks de regel om binnen niet te roken, dat toch doen, mensen die roepen, .. neen SCHREEUWEN of zelfs marshals uitschelden vanop het podium, herhaaldelijk, ... ![]() ![]() Volgende keer beter. 'k Ga proberen om me dat allemaal niet meer zo aan te trekken ![]()
|
|||
|
|||
![]()
DB01 zonder slipper?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Allemaal bedankt voor een fantastisch weekend. Het circuit en de manier waarop deze meeting werd geleid, eerden iedereen die betrokken is bij de organisatie ervan. Een speciaal bedankje voor Viera, Emma, JP en z'n vrouwtje, Ludo, Bart en Iris omdat ze allemaal hun uiterste best deden na m'n onfotuinlijk ongeluk en het me zo makkelijk en comfortabel mogelijk maakten. Gelukkig was Viera deze keer met me meegekomen want ik zou bij god niet geweten hebben hoe ik was thuisgekomen ![]() Nathan (Nathan, I'll post it on the French-speaking BCA-Forum too ![]()
aka Ludo Last edited by Cooper; 16-11-2010 at 09:08 AM. |
|
||||
|
||||
![]()
owkay, ...
Op dus naar de derde editie van onze LWT op 19 december e.k. Momenteel zijn er voor deze wedstrijd nog vrij .... 7 plekjes 2WD, 5 plekjes 4WD, 4 plekjes 1/8e SC en Truck zijn volzet.
|
||||
|
||||
![]()
nope, nen DB-01R dus al met wat Tamiya-blue-stuff, TRF-dempers, (enkelvoudige) slipper. Wreed goed bakske.
Ik moest er enkel nog een body bijkopen (de Baldr), banden, inserts en velgen. (ontbreekt enkel nog wat andere veren dan de standaard bijgeleverde zachte veren en eventueel ook swaybars als ge het helemaal goed wilt doen)
|
|||
|
|||
![]()
Wat heeft Nathan juist voorgehad?
Gevallen? Een auto er tegen? Of beter niet te vragen? |
|
||||
|
||||
![]()