|
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Is dit de versie met het massief gouden schroevenset ?
|
|
||||
|
||||
![]()
als je de verzenkosten ziet dan is de verpaking ook goud
|
||||
|
||||
![]()
Voor de hollanders die op een of andere chinees aant wachten zijn
![]() klik hier maar is Last edited by J-Meister; 08-11-2010 at 11:06 AM. Reason: foutje |
|
||||
|
||||
![]()
wow dat is wel zéér scherp !
|
||||
|
||||
![]()
How zekers!
|
|
||||
|
||||
![]()
Deze TRF heeft wel wat speciale features:
spin inbegrepen bad type chassis (oei, das ni goe) wapens die specifiek zijn voor 2WD buggy s |
|
||||
|
||||
![]()
en een verzegelde versnellingsbak !
en Chassis is voorzien van een nieuw ontworpen onderzijde vorm voor een betere centrum van gravitywhilst zorgen voor voldoende bodemvrijheid. ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Zeker dat het geen plakmodel is om op de modelbouwtreinwagonnetjes te zetten?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik nederland hebben ze alles op de site ja tot je het bestelt hebt en dan moet je nog eens 4 weeken wachten ![]() dat ze het maar uitzoeken die mafkeezen ik koop het wel in HK of duitsland ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heb je het nu over durango ![]()
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Atomic Carbon heeft ook al goed werk verricht om van de 201 nen deftigen auto te maken zie ik
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Er staat een foto met een prijs op ebay, ben benieuwd wat er gebeurt als je nu bestelt...
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik vind het niks die Atomic Carbon voor mij niet. voor mij geen mid motor in mijn 201
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik zou het niet weten maar ik wacht nog wel even tot hij in HK te koop is ![]() alleen de verzendkosten die hij vraag gaat ook nergens om en ben je al aan het testen met een 201 ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Ja leuk dat je het vraagt, de B4 gaat super :-)
|
|
||||
|
||||
![]()
in elk geval heb ik eens iets geprobeerd te maken wat de 511 belt achteraan en dan dif goe zou moeten beschermen van aal vuil . dus ga er nog even mee blijven rijden , want zelfs die prijs gaat er over. wil best wel wat betalen voor nen auto maar als de ref prijs rond de 700 gaat zijn dan maar euuuuuuuuu???? even afwachten dus
|
||||
|
||||
![]()
heb je er voor mij ook een gemaakt bart
![]() post even een foto van je dif cover dat je gemaat hebt
Display Modes | |
|
|