|
|
|||
|
|||
![]()
Ok leg mij anders uit waarom ge uzelf als 'medium' beschouwt
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
muug trainen .
deftigge setups. niet overdreven overpowerd. en de bulle zijn altijd haarfijn in orde.
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Laat mij daar de autoriteit van Team Fluffy Bum aanroepen en een welgemeende "NEIN!" exclameren.
|
||||
|
||||
![]()
Gewoonlijk is de Super Wouter goed bezig , maar nu ook Elvo zo te lezen !
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Meuh... ik was na "deftige setups" al opgehouden met lezen.....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Posten mannen, ik wil meer van dit.
|
|
||||
|
||||
![]()
Dirk kan nie meer kiezen, zoekt aansluiting bij alle clans !
Da's pas politiek ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Inderdaad, op meerdere paarden wedden is meer mijn ding.
|
|
||||
|
||||
![]() Wedden??????, dat beffen!!!!!!. |
|
||||
|
||||
![]()
Ik wil nergens bijhoren, gewoon mezelf zijn en men eigen ding doen!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
http://www.modelbouwforum.nl/forums/1636335-post56.html Er zijn genoeg aspecten die u absoluut niet medium maken, maar zal die hier best ni op 't forum gooien ![]() Hier nog een uitspraak van uzelf over het feit dat ge een eigen clan zou moeten starten: http://www.modelbouwforum.nl/forums/...8-post122.html |
|
|||
|
|||
![]()
oeps......
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
ja kan wel een clan starten maar hoe gaat die dan noemen en wie worden de leden ervan want zoveel van mijn caliber zijn er nu ook niet .
kan er zelfs geen opnoemen. nu weer aan jullie dan he
|
||||
|
||||
![]()
hmm, misschien hebben wij als nieuwkomers dit jaar er nog ne vrij klare kijk op ...
![]() toekomstige leden opnoemen, of kiezen v/e clan naam nu wel nie, maar ik kan hier direct een paar eigenschappen opnoemen ![]() -doorgedreven onderhoud tot in het oneindige, vooral tot een gat in de nacht op bnk, ons tent stond naast de jouwe, was maar net ingedommeld, en 'k werd waker uit mijn eerste slaapke (half 1) om dan nog anderhalf uur naar de dialoog tussen jou en lowie te moeten luisteren ![]() -muug veel praat over 'drive', en ondertussen weten we nu ook wat dat betekent ![]() Samen met onverwinningsdrang, is de juiste portie 'drive' toch 'the key to success' bij Team Fenix! -rijstijl, waarschijnlijk rij jij de meeste uren van alle 1/10de offroaders, heb heel schone controle gezien in de lucht, kent vele kneepjes, maar toch zijn de resultaten niet altijd wat je er zou van verwachten, tikkie ontstuimig en te zelfvertrouwd soms waardoor je toch wel eens in de fout gaat, niet? Of wordt het net iets teveel routine Bart ? Verplichte rust door de dokter voorgeschreven kan misschien helpen, misschien eens iets ontspannend doen met vrouw en kind, zoals....toerke fietsen of zo? ![]() -heeeel profi, maar soms iets te serieus, Fenix moet eens meer lachen met de jokes, maar daar tegenover hier op oople mega veel emoticons ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ps : aan ons tafel moogt ge altijd komen vijzen -> 3 keer rapper en 10 keer beter en meer kennis dan wij ! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Caliber: goeie band.
|
|||
|
|||
![]()
ja de naam en eigenschappen van uw clan zult ge toch zelf moeten bepalen hé... En veel leden moet ge ni hebben, zie maar naar TM
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|