|
|
|||
|
|||
![]()
Word een druk weekendje, 90 voorinschrijvingen !!
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Is het een idee om tijdens de race in januari 1:8 electro toe te voegen als klasse? Zou graag een keer in de manege bij jullie rijden. 1:10 heb ik wel maar is niet wedstrijdwaardig.
|
|
||||
|
||||
![]()
Bij Mac Vlijmen is dat nooit een excuus geweest
![]()
|
||||
|
||||
![]() 90 !!!!! Meer mensen dan paarden dan ![]() Hmm, ik denk hierbij aan eventuele tekorten in pitplaatsen...best tentje meebrengen ? (zo koud wordt het nu ook niet zondag) En is er voldoende wind om iedereen van stroom te voorzien, of toch maar die 'lood'zware autobatterij meezeulen ? |
|
|||
|
|||
![]()
Vorige race waren we met 75 en we hadden nog wel wat plek over. Wat betreft stroom, in nood hebben we ook nog een agregaat.
Dus denk niet dat het een probleem moet worden. ![]() @snelle henk: 1/8 toevoegen zal niet gebeuren. We hebben het al druk genoeg. Maar zoals elvo al zei over de 1/10: dat is bij ons geen excuus. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
zijn er ook dubbele inschijfingen voor B.V. 2wd en vintage
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Er staan 90 auto's aan de start. Maar er zijn er natuurlijk mensen die meerdere klassen rijden.
|
|
||||
|
||||
![]()
Wie weet hoeveel piloten er zondag morgen nog moeten inschrijven ?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
ja
![]() mijn 22 vind het leuk dat als hij in het lucht ledige is dan hoeft hij niet mee zo te ploegen en kan het uit rusten. |
|
||||
|
||||
![]()
Janus en planning gaat echt niet samen ! Gewoon lekker chaos is the spirit !
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Houdt ge een plekske vrij voor mij Dirk? M'n tafelke is maar half zo groot als de andere en een tentje heb ik niet |
|
|||
|
|||
![]()
In dat geval kom ik zondag wel even kijken en dan bepaald ik of ik in januari een wedstrijdje mee pik
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Een super goede opkomst met 92 auto's aan de start in 11 heats. Hiervoor moest het drukke programma wel iets bijgeschaafd worden. Ondanks dit was het ook deze keer weer geslaagd!
De uitslag: ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Ja, 't was weer een mooi dagje. Zeer jammer dat ikzelf niet kon meedoen ![]() Maar voor de rest ![]() Iedereen bedankt die heeft meegeholpen om er waar een mooie dag van te maken ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Ik heb een geweldige dag gehad!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
na een dag vol pech (het moest waarschijnlijk een keer gebeuren)
een super ervaring gehad met de battel kever van Erik wat is dat kikke het langzaam rijden en toch zo veel lol hebben ![]() ![]() ![]() ![]() nog maar 1000x maal dank aan Erik ![]() hier bij de eerste filmpje dan de A finale 1 http://www.youtube.com/watch?v=tekpPlYK6OY tweede komt nog ![]() het blijft K.U.T. filmen met zo wijnig licht (ik denk aan een infarood camera mee tenemen via mijn werk) ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Voor een heleboel foto's klik op onderstaande link:
https://www.facebook.com/media/set/?...1045540&type=1 Met dank aan Monique van Helvoirt van het Skinny Winny Racing Team |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|