|
|
||||
|
||||
![]()
Heb ik in Charleroi eens geprobeerd, en de grip is toch niet echt super zenne. Onafgeveerd gewicht is wel lager.
|
|
|||
|
|||
![]()
Banden was da
![]() Rijden die dingen niet op rails, alle als ik sommige zie rijden toch ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
- Roll bars (1.2mm voor en achter) - Front camber link 2mm washer onder de plaat (hoger roll center) - 2.35° toe-in achteraan (standaard plastic blokken met 0.5mm washer tussen front block en bulkhead) - Voor en achter buitenste rij geknipt (vooraan Slim Spike) - 3-gaats piston/35wt voor, 4-gaats piston/30wt achter |
|
|||
|
|||
![]()
Laat maar zitten
|
|
||||
|
||||
![]()
wat een gedoe
![]()
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]()
deleted
|
|
|||
|
|||
![]()
(Ik zal het anders verwoorden om misverstanden te vermijden)
Voor een onderontwikkelde auto gaat zo'n 2WD anders wel snel ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
ga een van de dagen mijne setup doorgeven aan de wouter van op het ek zo is er een goede basis setup te vinden voor clei ook lol deze wijkt niet ver af van mijn setup voor in luik .
|
|||
|
|||
![]() ![]() Nieuwe Cougar SV2 klaar voor zijn electronica... Hobbywing 120A + 7.5T SP
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Inderdaad Kris!!!
![]()
|
||||
|
||||
![]()
toch mooi hé zo eene cougar
![]()
cars: 2xdurango dex210/dex410r, 3x cougar sv, losi 22, tardis, cr2 Atomic Carbon, xxx-cr, custom xxx-jv, asso b4, cat sx1/3, losi 8ight-e, hobao hyper 8.5, traxxas e-maxx, traxxas mini-erevo, serpent s400, mini-z's, lrp shark, .. wanted: pred x10/11 and AC s2 |
|
||||
|
||||
![]()
waar dient dat stangentje boven de motor voor? (flexe?)
ik zie zo ook geen groten verandering in de SV 2012 die ik niet zelf kan maken om mijn 2010 VS te up date (of is er nog meer inwendig aan gepast?) |
|
||||
|
||||
![]()
tegen het dubbeltoe plooien en toch nog flex geven
![]()
|
||||
|
||||
![]()
MBK
der zijn heel wat meer verschillen aan die auto dan wat ge alleen zelf kunt maken . zoals de gehele boit is anders te biginnen bij grotere lagers en er zou ook een ander dif ( alleen materiaal of meer) aan veranderd zijn . in elk geval is hij er weer beter op geworden en das al wat telt.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
was een cougar VS slecht dan ![]() heb in een jaar alleen maar een linker arm van de voorwiel as afgebroken en de rest (in mijn wereld) verbeteringen door gevoerd (waarschijnlijk niet ![]() maar ik hoop dat de SV nu beter presteert op klei dat was zijn zwakken punt wand het is een mooie auto en verdient het overal goed tedoen ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Let toch even op jullie spelling jongens, hoe kan iemand die info zoekt over de cougar daar nu iets van begrijpen als jullie om de 2 woorden fouten schrijven.
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Vandaag even de electronica erin geplaatst...
Afwerking volgt zodra de undertray terug is van de spuiter en de lipo's binnen zijn ... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik ben nog al dyslectisch (via words toch goed geschreven ![]() ![]() Je kunt bij voorbeeld drie keer verdeelt op een dag de zelfde zin op schrijven maar dat doe je 3 keer anders. nog al vervelend voor ons ![]() hoop ik ![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|