|
|
||||
|
||||
![]()
Ook een mooi baantje hoor, van die mountainbikewedstrijd.
ik heb er ook wel es meegedaan, beste prestatie 45e of zo (LOL). |
|
||||
|
||||
![]()
Wat een klote streek zeg.
![]()
|
||||
|
||||
![]()
@ marco.
bij mij of bij de luk in de winkel. de nieuwe prototype zijn besteld en zouden leverbaar moeten zijn tegen het bnk in Vlijmen . wat dus niet slecht gaat zijn he. die inserts zullen alleen te krijgen zijn via de winkel want rechtstreeks bestellen gaat geen nut hebben wegens die op aanvraag in beperkt aantal gemaakt word . ( omdat deze eigenlijk nog nergens in de verkooplijst staan .) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
voor kris, 2 voorste en 2 achter. |
|
||||
|
||||
![]()
bzb idem
|
||||
|
||||
![]()
En 2 achterste voor mij + banden.
Thanks Quote:
|
||||
|
||||
![]()
cars: 2xdurango dex210/dex410r, 3x cougar sv, losi 22, tardis, cr2 Atomic Carbon, xxx-cr, custom xxx-jv, asso b4, cat sx1/3, losi 8ight-e, hobao hyper 8.5, traxxas e-maxx, traxxas mini-erevo, serpent s400, mini-z's, lrp shark, .. wanted: pred x10/11 and AC s2 |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
M3, 8 packs getraind.
|
||||
|
||||
![]()
En performance bij 8e pack? Nog altijd deftig?
|
|
||||
|
||||
![]()
Zeer deftig, waarschijnlijk omdat de nogal harde originele insert dan 'à point' was.
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Eerste evaluatie Soiltac / KamelenCum:
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Als die inserts van dezelfde materie zijn als dewelke bij de Holeshots zaten, want zo zien die er toch uit, dan brokkelen die uit elkaar.... Spijtig dat die M4's en die al die prototype inserts niet voor het seizoen ten tonele verschenen....2011 wordt een bandenslag... Quote:
Wordt dit product enkel oppervlakkig aangebracht, of wordt dit ook nog eens ondergewerkt in de bovenlaag. (ingefreesd oid) ? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mwoa ik heb al M4, en het verschil met M3 is te overzien. Regel technisch gezien is het geen doen om het officieel vast te leggen omdat het bijna niet te controleren is. Maar ik sta best open om als "gentlemans agreement" af te spreken tijdens het BNK in Vlijmen ( of de rest van het seizoen ) om gewoon op M3 te blijven rijden. Qua inserts ik ben nu aan het proberen tussen de Racers Edge inserts en de Losi's die 1.1/4 breed zijn. Nee, wordt inprincipe alleen met een gieter opgebracht. Maar bij ons had William het idee om het in te vegen om het wat meer diepte te geven.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
De enige reden dat er nu zoveel met inserts getest wordt, is omdat iedereen er meer voor gaat. In een bigshot of stud kon je ook andere inserts steken, wat (bijna) niemand deed. Het laatste setje bigshot dat ik vorig jaar heb opengeknipt, bevatte een verpulverde insert, en dat was na 3 keer 5 minuten rijden. Wat die prototypes betreft, het belangrijkste is gewoon dat die insert zachter is. Het verschil tussen een zachte insert van 45 en 50mm breed zal nooit zo groot zijn als tussen een zachte en een harde insert. Al die paniek hier! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() I love it ! Goed voor de economie, hoe maak ik die gasten nu nog wijs dat ge foto's moet kopen om sneller te kunnen rijden, dan had ik mijn nieuwe lens al lang gehad. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Binnen een paar maanden is dit wel gestabiliseerd en weet iedereen wel welke insert voor hun het fijnste is.
Display Modes | |
|
|