|
|
|||
|
|||
![]()
Ik heb ook al verschillende pistons uitgetest op de 22. Ik ben uiteindelijk terug op de originele pistons met 4 gaatjes uitgekomen.
mid motor op astro: 4x55 met 32.5 olie vooraan met groene veer. 4x54 met 27.5 olie met gele veer voor een hobbelig circuit ( arendonk,merchtem) 4x54 met 30 of 32.5 olie met roze of rode veer voor vlak circuit (kampenhout,charleroi) Ik gebruik ook meestal 2 graden antisquat, dit kan ook een invloed hebben op het raken van het chassis. Het kan zijn dar er nog betere/snellere opties zijn maar die heb ik nog niet gevonden. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
6 gatjes hoef je nooit meer uit je 22 te halen aleen om je oringetje te vervangen kun je gewoon van de stelling gooien geen probleem joey
|
||||
|
||||
![]()
Joey kom je nu zelf ook mee rijden met de caugar
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
nee die is gaar moet daar echt is aan gaan zitten alle tijd gaat naar die 2 klote jong hahaha
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Heb nog een Blitzer Beetle met super mabuchi voor je staan. Alleen ontvanger erin en gaan. Laat even weten of van dit fabeltastische aanbod gebruik wilt maken. Lekker battle-en met mijn FAV
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
je hebt een P.M.
|
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|