|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() The jump-off of that double jump is still a bit tricky: the wooden triplex plate in front of it has to be at the right spot, otherwise the car will launch like a rocket, nose up, resulting in hard tail landings. We attached it 'provisoire' with 2 screws yesterday, but that may still need some professional finetuning. Otherwise the track is in great condition! ![]() Just giving some feedback, see you next week..
|
|||
|
|||
![]()
soobah, wat zijn whoops? Hopelijk niet die golvende houten panelen links op 't circuit, want dat was zowat het tofste van heel de piste!
pics van huidige baan :-) ? |
|
||||
|
||||
![]()
ah, ik dacht dat dat een gekende vakterm was : )
2 lage korte jumpkes vlak tegen mekaar. Verkeersdrempels is eigenlijk een betere beschrijving ipv jumpkes, zo'n 15 a 20cm hoog. Die lagen vlak voor de 180° bocht richting tafelberg, vlak voor het podium. Nu ligt er zo nog 1 drempel voor die bocht. geen foto's spijtig genoeg, had nochtans de camera bij. edit: er is vrijdag blijkbaar toch één foto getrokken. de 'woop' is er niet op te zien, maar de double ervoor wel... Die 'woop' is eigenlijk gewoon hetzelfde als er voor en na het linoleum driftbochtje ligt, maar dan zonder de ijzeren bult of zwarte mat ervoor. ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Ik snap het
![]() De 2e dubbel is vandaag wat aangepast, Jean-Mi en Sebastien (en ik ook) hebben er wat aan zitten trekken, en ook de eerste omgedraaid. Daardoor is het oprijden van de jump niet meer zo'n loterij (gaat vloeiend zonder dat uw auto daar met z'n chassis tegen vlamt). De 2de is iets verder gelegd, die bedekt nu een stuk van de rubberen matten die er lagen, zodat dat niet meer zo'n trampoline landing is. De eerste jump is dan ook weer wat dichter geschoven omdat je er anders niet meer over kon springen. Maw ze zijn beiden opgeschoven richting podium, en de eerste is 180° gedraaid. ![]() Het is daarom niet super simpel nu, het blijft een dubbel die net na, en in een bocht ligt. Dus mooi springen en landen blijft belangrijk! Voordeel is nu dat je er 2 keer na elkaar 't zelfde over kan springen, en dat je ook met anderen rondom u zonder chaos door die sectie geraakt. |
|
||||
|
||||
![]()
ik zie vooral nen dubbel tegen de muur plakken
|
|||
|
|||
![]()
Ja maar die is pas moeilijk te nemen!
|
|
||||
|
||||
![]()
Ik heb al vrouwen genomen die vlakker zijn dan dat
![]() Trapladderke, steenboor van gepaste diameter, 45wt olie ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Brrr
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
oei de olie was nog koud precies
|
||||
|
||||
![]()
Wie gaat er de zaterdag al wat trainen?
|
|
||||
|
||||
![]()
Ik stel voor alleen ik + wat nederlanders? Al de rest heeft daar al genoeg getraind.
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Ik ben er tegen de middag.
Moest je eerder daar zijn laat dan een paar nederlanders (die geen bedreiging voor ons resultaat betekenen) binnen en sluit de deur voor de rest ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
ikke ook, hoop er tussen, 10.30 en 11u tezijn.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ik zal de GTO meebrengen voor nen test.
|
|
||||
|
||||
![]() daar ga jij mee winnen ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Dat is iets te optimistisch
![]() Ben in ieder geval heel benieuwd hoe hij gaat rondgaan. Ziet er in ieder geval zeer goed uit. Tamiya kwaliteit gemixt met Atomic carbon kan niet slecht zijn. Standaard heeft de wagen een perfecte 35/65 verdeling en de overbrenging en demping is top dus... |
|
||||
|
||||
![]() amai, super van u dat we die mogen testen. ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ben dan ook ne wreed sympathieke mens!
Stuurzender is toch geen probleem voor u hé ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Op de EIR wedstrijd was er iemand met de GTO, en ik was niet echt onder de indruk ervan, maar ja wie ben ik he. ![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|