|
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zware trilplaat, dan trillen als het nat is. Normaal gezien zakt die dan weg, maar dan pak je 2 grote stukken kunstgras die je op de baan legt. Dan tril je daar overheen en zakt de trilplaat niet weg. Terwijl je het ene deel trilt kan je de andere mat weer verplaatsen. ( niet snel maar het werkt wel ) Het hoeft overigens niet super strak te zijn, 't is offroad.... Wij zijn overigens met deze gasten aan het praten: http://www.soiltac.com/ Daar willen we een proef mee uitleggen begin volgend seizoen. mvg, Arjan
|
||||
|
||||
![]() Quote:
http://www.gorilla-snot.com/
|
|||
|
|||
![]()
De toplaag heel erg nat maken. Daarna kun je de modder/ kleipap met een trilspaan glad trekken.
|
|
|||
|
|||
![]()
hey Arjan , had ik ook aan gedacht , denk dat dat inderdaad de oplossing is , ik vrees enkel dat de trilplaat niet of weinig beweegt op de mat , daarom had ik dit in gedachte , of is het overkill
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Maar zo'n roller, het is te proberen.
|
|||
|
|||
![]()
moesten er hier klei liefhebbers zitten die te zaterdag niks anders van plan waren dan hun sinussen te kietelen : wij gaan voor de 2de 20m²vette klei ,
iedereen welkom vanaf 8.30, ondertussen staat er de"rug" van de snelle 180° kombocht , krikke |
|
||||
|
||||
![]()
Alle hulp is echt welkom!
Foto's staan op het forum van NBR. Bij 1/10 -> 1/10 op NBR Om op het forum te kunnen moet je even een accountje maken. Zeker de moeite om alles wat op te volgen! Wie komt er allemaal? :-) Simon |
|
|||
|
|||
![]()
Arjan had gelijk , de truk met het kunstgras onder de trilplaat werkt perfect
het begint er stilaan op te lijken , veel en zwaar werk , maar het zal lonen , morgen nog een dagje trillen en klei kneden , zo ver zijn we al : ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
De klei zag er iets vettiger uit als de klei op Vlijmen, maar dat is even afwachten hoe het eruit ziet / voelt als het droog is. Maar goed om er (eindelijk) weer een klei baan bij te hebben.
|
||||
|
||||
![]()
heb er ook even gaan kijken samen met onze kristof. en ze hebben wel karakter daar in zo een str.... weer in die zware klei bezig blijven is wel een dikke chapo waard. en zeg ook gaan kijken want we gingen eigenlijk trainen binnen daar en hadden in zulk weer niet verwacht er volk bezig te zien.
in elk geval ziet het er heel goed en veelbelovend uit. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]()
merci voor de bemoedigende woorden ,
karakter ??, ge weet wa ze zeggenvan die mannen van Geel hé , en das nie ver af .... |
|
|||
|
|||
![]()
amahoela , dit topic zat al goed verstopt ...
Enfin , in tegenstelling tot onze regering van lopende zaken zitten wij NIET stil in Mol , een paar weken geleden zakte de moed nog in men schoenen bij het aanschouwen van die baggerpoel, maar een weekske droog weer doet wonderen , en nadat ik voor den eerste keer de durango van de klei had laten proeven was de motivatie er weer. We zijn er dan nog maar eens met grellige overtuiging ingevlogen en hebben alle jumps en hindernissen gebouwd en gevormd , ook hebben we de licht installatie geplaatst , dus zodra alles klaar is kan er dag en nacht gereden worden...... enkel moeten we over de jumps nog kunstgras leggen om deze te beschermen, dus voorlopig is er absoluut rij-verbod voor iedereen de stand van zaken ...... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() voila!! |
|
|||
|
|||
![]()
Het heeft ons wat werk gekost vandaag Krikke... Maar het resultaat mag er al zijn!
Inderdaad jij met uwe Durango vorige weken heeft het vuur helemaal terug aangewakkerd ![]() Komt nog zeer goed!!!
|
||||
|
||||
![]()
Prachtig!
![]()
|
||||
|
||||
![]()
ziet er inderdaad een heel leuke piste uit.
eens mijn nieuwe auto binnen is en er mag gereden worden zijn we er zeker voor te vinden dat nen dag te komen testen. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Dat is vakwerk
weer een reden meer om terug offroad te gaan rijden ik weet alleen niet goed wat nemen de losi22 ne b4,1 of ne cougar sv. ![]() respect voor de mannen die dit aan het verwezenlijken zijn ![]() ![]() groeten robby, |
|
||||
|
||||
![]()
Ziet er in elk geval zeer goed uit !
Doe zo verder zou ik zeggen, want er zit nu wel schot in de zaak zie ik ! Van mij ook respect voor die mensen die zoiets doen voor de Off-road ! ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Je merkt dat de club heel veel heeft aan Kris en Stef! Bangelijk wat die mannen doen ervoor!
Samen met enkele welwillende leden komt dit zeker goed, de meeste van NBR hebben al een 1/10 en zelfs binnenkort komt er ne nieuwe Durango rijder bij ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Wowww
Da had ik niet verwacht. Ben enkele weken terug komen kijken en toen was het nog nie veel ![]() Ma ziet er geweldig uit nu ![]()
cars: 2xdurango dex210/dex410r, 3x cougar sv, losi 22, tardis, cr2 Atomic Carbon, xxx-cr, custom xxx-jv, asso b4, cat sx1/3, losi 8ight-e, hobao hyper 8.5, traxxas e-maxx, traxxas mini-erevo, serpent s400, mini-z's, lrp shark, .. wanted: pred x10/11 and AC s2 |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|