|
|||||||||||||||
|
|
||||
|
||||
|
En ik ga bij orra rijden en s'winters in mol af en toe jamer dat er geen indoor offroad zoals mach heeft is in een straaal van 30 km van lommel
Ps welke banden op zand Circuit want zo is het mijne |
|
|
||||
|
||||
|
Wat is het nut van carbon onderdelen ?
|
|
|
||||
|
||||
|
sterk en licht
ps: google is je vriend
|
||||
|
||||
|
Bij Welke onderdoen is da nutig om Te doen
|
|
|
||||
|
||||
|
zou zeggen bij jou nog niet wegens je best als beginner wat meer flex kan gebruiken anders zit je meer te vijzen en stukken te veranderen dan te rijden.
|
||||
|
||||
|
Quote:
![]() heb er ook een in de tuin zoadat ik elke DAG KAN TRAINEN op springtechniek enzo ik ga hier later een plan enzo posten |
|
|
||||
|
||||
|
zo mensen in de buurt van lommel kunnen in juli komen rijden op mijn rc circuit dat als volgend plan zal worden
ik zal nu of straks eens foto's maken van het stuk grond tips zijn van harte welkom als het plan niet duidelijk is vraag gerust even grt ben het gaat wel op zand zijn |
|
|
||||
|
||||
|
er staan geen maten bij
|
||||
|
||||
|
owja de breedte wordt 2.5m en denk 20 op 10 is da genoeg
voor 1/10 zal ik nieuwe scan maken er komt dadelijk een foto's van het stuk grond grt ben
|
|
|
||||
|
||||
|
wat snel genomen foto's van de lap grond zoals je ziet is op het eertse stuk veel zooi doorns/netels en grassen
achterste is beter en is bijna voledig bekt met die anderen grond soort in mijn hand ![]()
|
|
|
||||
|
||||
|
sory weet ook niet hoe het komt dat de foto's zo staan
gek heb ze gewoon met mijn ipod genomen grt ben |
|
|
||||
|
||||
|
succes met schuppen ben! Als ik nog jong(er) was heb ik zo ook mijn 'circuit' gebouwd. Met een touw en kegels/frisbees kan je makkelijk bochten maken en je circuit snel aanpassen.
djumps gewoon met een plank en een bak bier
|
||||
|
||||
|
Quote:
ga ook nog een link posten met de zelfde jump als het rechte stuk en ps veel mensen gaan deze tread niet lezen want de title blijft zoals hij is grt ben |
|
|
||||
|
||||
|
de goed nieuwskrant bij mij ik heb bij oma 10 euro verdient nu is ipod afbetaalt krijg nu terug zakgeld en heb ook een rol lind gekregen
ps dit is de link http://www.youtube.com/watch?v=EjGbZyD_I6Q naar eindreultaat kijken dit komt ongeveer op rechte stuk |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
nee :-)
Ik heb het topic een nieuwe naam gegeven, als men zin heeft om te reply-en zullen ze dat wel doen. Maar ik denk dat na de vakantie jij wel wat minder vragen zal hebben, mijn inbox staat elke dag vol en het forum ook. :-) Zelf wat zoeken kan soms geen kwaad.
|
||||
|
||||
|
Quote:
maar zal ik van die dubble een triple maken en zal ik da spul laten liggen |
|
|
||||
|
||||
|
ik kreeg net aanbod van ene gil b4 zonder zender met lipo 75 euro
hij ging foto's sturen maar ik denk dat het geen brushless is zo niet dan toch die van dirk die ovregens heel goed is grt ben |
|
|
||||
|
||||
|
Ben, zoek eerst je geld bij elkaar, dan gaan we samen op zoek naar een goeie auto voor je, nu is het nutteloos om ons te blijven bestoken met vragen, tegen dat je je geld hebt zijn we helemaal tureluurs geworden van je 6425 vragen
.Weet je wat, kom eens naar een wedstrijd en neem een notitieboekje mee, we zullen dan alles zo vertellen!
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|