|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ik heb gellukig via een pompstation's dienstweg kunnen ontsnappen, en dan via de kleine wegen tot in Antwerpen... een beetje toerisme in je eigen land is altijd goe |
|
||||
|
||||
![]()
op de radio spraken ze van 1.5h vertraging, ik heb 'maar' een half uur gehad.
Als ik het op voorhand had geweten was ik afgereden en via Lier naar Mechelen gereden, ik was natuurlijk te druk nieuwe CD's aan't beluisteren en had de TA (traffic announcements) afgezet ![]()
|
|||
|
|||
![]()
't Zal u leren van ni in antwerpen te willen wonen! Op E34 was er niks te zien :-)
|
|
||||
|
||||
![]()
Toch wel :-) maar pas later.
|
||||
|
||||
![]()
Nominaties Luik vanwege ex-TFB:
- Beste inhaalactie tijdens een finale: nominatie voor 'de groene jump', waarop vele spectaculaire "er op of er over" moves zijn gebeurd. - Meest gesloopt op 1 BNK: Walibur of Jeffrey (Gelieve beiden de schade te posten) - Meest deuzige actie: 8 sportieve figuren met een verbrande rug! ![]() - Beste prestatie ondanks sucken: Fritz, die er 215 trainingsminuten uitgeperst heeft. - Grootste Plooier: al wie geplooid is wegens vocht. - Meeste progressie tijdens het seizoen: Bakker Junior, zowaar podiumplaatswaardig met zijn grijze pannenkoek.
|
||||
|
||||
![]()
Nominaties Luik:
- Beste inhaalactie tijdens een finale: 'de groene jump', waarop vele spectaculaire "er op of er over" moves zijn gebeurd. - Meest gesloopt op 1 BNK: Wouter Wijnen, Jeffery en Kleine Tommeke worden verzocht een schadeformulier in te leveren om hier de juiste nominatie te kunnen aanwijzen - Meest luidruchtig op de stelling: Wesley van Helmond, 2wd - Meest deuzige actie: De Caliber oorlog die heeft tot de evolutie van de "Janus Beta" heeft geleid / 8 sportieve figuren met een verbrande rug. - Beste prestatie ondanks sucken: Bruno Heremans, niet super snel, niet spectaculair. Wel winnen. - Slechtste prestatie ondanks rulen: Stefan Mesker, veruit de snelste. Zeker met de "angry laps" maar door z'n TFB achtergrond geen flauw idee hoe die woede verdeeld dient te worden over een hele finale - Grootste Plooier: Iedereen die er niet was / voortijdig huiswaarts keerde - Beste toepassing van Panache: John Debaquer "mijn vinger is mijn slipper" / Iris Nelis, 4wd Wheelie - Beste Quote: Liliane Heremans: "Stefan.., gé hebt ouwe pyjamabroek nog aan." - Beste Marshal ( Andy Frasier Award ): Alle baaninzetters waren vandaag helden - Meeste progressie tijdens het seizoen: John Debaquer 2wd, nu zelfs op klei snel / Nicolas Risser, 2de bij 4wd Aanvullingen zijn welkom ![]()
|
||||
|
||||
![]()
meest gecontroleerde zin van panache , mijn madam , na de jump op de rechte lijn gewoon rustig op de achterwielen de rest van de rechte lijn afleggen zonder den boel bij een te plooien .
beste nieuwkomer in de 4WD nicolas , en ineens 2 de worden .
|
||||
|
||||
![]()
Ja, Nicolas + Iris erbij gezet
|
||||
|
||||
![]()
Kan ik bevestigen. Mooiste, langste, en meest gecontroleerde 4wd wheelie van het weekend.
|
|||
|
|||
![]()
Lijstje gesneuveld op 3sec:
1 regelaar 1 servo Lijstje gesneuveld op 1 weekend: 685.354 hersencellen 1 geloof in buienradar van metox.be 1 gedrevenheid & motivatie 1 gatspier vanwege aanvaring met gladde klei 1 rug |
|
||||
|
||||
![]()
Als u begint flauw te vallen in liften zou ik toch eens voor een dokter bellen.
|
||||
|
||||
![]()
Janus, die bèta special is heerlijk. Maar je mag jezelf niet nomineren he, daarom zal ik het maar doen.
|
||||
|
||||
![]()
Bedoelde eigenlijk meer de "Caliber oorlogen" (lees: knip festijn) in het algemeen....
|
|||
|
|||
![]()
Meest deuzige actie: één van de deelnemers zijn zoontje reed door één van de vele plassen met zijn fietsje om daar juist in het midden te stoppen, om te vallen en kletsnat door zijn moeder uitgescholden te worden
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zal wel zijn geweest in de eerste finale toen wes tekort tegen een buis reed precies waar een baan inzetter stond die moe was of zo jammer maar nogsteeds eigenschuld en ik vind nog steeds dat hij dan niet mag brullen (dat doet bart wel voor hem haha heb nog een piep in mijn oor) ik zal vanavond een gesprek met hem hebben en het zal niet meer gebeuren ![]() joey
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
a joh het is nog een kind
![]()
|
||||
|
||||
![]()
buiten enkele 'oh nee joh' kan ik me ook niets herinneren :-) (straks of morgen is 't filmpje bekijken en uploaden)
|
||||
|
||||
![]()
was eigenlijk nog niet met volle borst hoor joey, lol
|
||||
|
||||
![]()
Ja, maar we kunnen Bart moeilijk iedere keer nomineren