|
|
|||
|
|||
![]()
Lowie , stomme vraag waarschijnlijk , maar ik ben ne complete noob in elektro , maar die SC is da enkel 2wd of mix , kheb hier ook zo iets staan , en als ik toch daar ben .....
|
|
|||
|
|||
![]()
hela feniks ,Q !.. ik start daar blijkbaar ook he ,lol, en ik kan echt keihard rijden ...
opt recht stuk .....lol |
|
||||
|
||||
![]()
OMG.
Bart das echt het slechtste excuus om ni te moeten rijden, pak mijn plekske dan he ik zal dan wel in de Q starten maakt mij gene zak uit... Chambrino |
|
||||
|
||||
![]()
@krikke
euuuuuuu recht stuk. das daar een halve bocht of hele. gaat dus lachen worden hahahahahaha.
|
|||
|
|||
![]()
jongen , ik bleit nu al een oog uit , alles samen 4-5 lipo's gereden met versleten banden ,
dus blijf maar uit men buurt als ge kant wilt raken ,lol |
|
||||
|
||||
![]()
Wa is diene mixte eigelijk ?
|
|
||||
|
||||
![]()
allez nu... ik ben een newbie, slechts een dik half jaar met RC bezig, dus mss dat ik het slecht inschat ... maar ik zou toch denken dat als ge zo goed zijt als ge zegt, dat 't dan toch geen probleem mag zijn om in de Afinale terecht te komen, ook al moet ge de Dquali meedoen.
|
|
|||
|
|||
![]()
slalom , rum-cola /wodka-orange/gin-gini...
|
|
||||
|
||||
![]()
Hahhaa as da ma goe komt (moeten we ons eigen rietje meebrengen of is er een leenrietje voorzien)
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
|
|
||||
|
||||
![]()
begin daar niet meer aan . heb me niet voor niets zo ingespannen in de laatste jaren om te geraken waar ik nu sta . verslijt daar geen banden aan dan.
|
|||
|
|||
![]()
allee , weer en plek vooruit voor mio , holé
|
|
|||
|
|||
![]()
Moest ik ni al zoveel weekends weg zijn, dan nam ik graag uw plaats in (in de D reeks).
In langenfeld worden de reeksen altijd random samengesteld. Geen probleem mee gehad vorige keer. Misschien moet ge aan JP vragen om wartelle en nathan ook in de D te zetten, dat is eigenlijk veel eerlijker dan u in de A te zetten. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Das wel int frans te doen he ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
JP kan ook engels
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
JP wel ja
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
'k zal aan JP doorgeven dat ge u te goed vind voor die serie, Bart, maar ik denk dat ge uw gedacht een beetje moet bijstellen. Volgens mij zit alles een beetje door elkaar.
In uw reeks zie ik overigens Lolo staan en die kerel is misschien geen A-finale maar kan wel een stukske rijden. En Philippe Clerebaut stond vorig jaar een paar keer in de A-finale. Bon, los van dat geruzie ![]() ... moet ik effe melden dat dit weekend beloofd erg druk te worden in de BCA. JP kon al van veel piloten opvangen dat er deftig getraind zou worden voor de wedstrijd van volgende week. Het wordt er dus zeker weer sfeervol. Voor niet-leden: je kan via onze website www.blackcountryarena.com een inschrijfformulier invullen en betalen via paypal (of storting?) en zo een trainingstoegangskaartje verkrijgen voor een dag of voor het weekend.
|
||||
|
||||
![]()
@ ludo
dat gaat niet over te goed of te slecht . maar wil een leuke Qualif kunnen rijden en niet ontwijk de andere . en dat is wat er gaat gebeuren. ken alle namen van de A reeks , van de D reeks 3 da zegt genoeg. ofwel gooit ge alles door elkaar of ge zet volgens level (zoals op de meeste grotere wedstrijden)of ge doe het zoals nu en geeft mensen die er 1 gemist hebben geen kans tot een goede Qualif. das een eerlijke mening he
|
|||
|
|||
![]()
Op het huidige circuit kunt ge zowat in elke bocht inhalen zonder risico, dus da zou een probleem mogen geven.
Iedereen staat volgens uitslag vorige race, behalve nathan en wartelle. Rij nu gewoon mee, leert kalm te blijven en ge zit met gemak vooraan in de A. Als u dat ni lukt op een clubrace, dan zijt ge ni BNK champ waardig ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
ben ook geen bnk champ
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en hou mijn bulle gewoon graag heel , en das waar ik me zorgen in maak.
Display Modes | |
|
|