|
|
||||
|
||||
![]()
Tja, als er enkel wedstrijdmodellen in zouden staan verkopen ze er in de Benelux hooguit 100 per maand.
|
|
||||
|
||||
![]()
n i k s van aantrekken,
![]() ten eerste doen de mensen van M-auto fantastisch werk. Ze proberen zoveel mogelijk mensen te plezieren, informeren ivm RC-auto (en aanverwanten)-nieuws en slagen daar zeer goed in. Alleen al als je ziet dat ze in een moeilijk en klein doelgebied kunnen overleven. Knap. Dat je nooit iedereen kan plezieren is een wereldkundig feit. ten tweede: sommige mensen zitten blijkbaar altijd of heel vaak klaar als er negatieve commentaar geleverd kan worden ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Nou, nou.... ik zie veel commentaar op onze wedstrijden bij MBC Friesland, maar nog niemand van België heeft zich ingeschreven voor deelname.
Er wordt wel grappig gedaan over het niveau; maar vrijwel iedereen van onze club is een ervaren RC-auto coureur die in verschillende brandstof klassen competitief meestrijden om de prijzen. We hebben als club deze winter voor indoor elektro wedstrijden gekozen en onze leden gemotiveerd om een 2WD/4WD elektro offroad te kopen. Velen hebben dit gedaan en krijgen nu zoveel plezier in deze klasse dat verschillende leden al upgraden naar 'betere' en 'wedstrijdwaardigere' auto's... Ook zullen dit voorjaar en komende zomer regelmatig 1:10 elektro wedstrijden worden georganiseerd op onze nieuwe (binnenkort aan te leggen) 1:10 offroad buitenbaan, waar natuurlijk iedereen zal worden uitgenodigd om aan deel te nemen! En dat van die foto: sorry, 't zal niet meer voorkomen! |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
zou zeggen
1 het valt samen met wedstrijden die hier in de buurd zijn. 2 het begint heel laat en vele moeten de dag nadien werken . 3 er word niet gelachen met duitsland en engeland omdat deze altijd garant staan voor een goede organisatie en nen berg volk . wil best wel eens komen maar niet voor 5 4 wd's groeten
|
|||
|
|||
![]()
en je verstaat ze daar in vriesland bijna niet.
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Zolang jij t nog niet eens goed kan schrijven
is dat niet ons probleem ![]() Maar ook jij bent welkom bij de MBC Friesland hoor ![]() Vr gr Kever |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
|
||||
|
||||
![]()
Witte?
|
||||
|
||||
![]()
yellow rulez, orange FTW!
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Mensen die houden van een beetje drama?
Quote:
![]() ![]() Je bent een leugenaar Jaap, toen ik nog vriendelijk met je mailde beweerde je dat de foto met het watermerk er al af gevonden had op google, die is NERGENS te vinden op google op die manier. Nu geef je openlijk toe dat je hem van mijn Flickr fotopagina hebt gehaald, waar duidelijk aangegeven staat dat foto's niet zonder toestemming mogen gebruikt worden. Ik geef ALTIJD toestemming voor non-commerciële doeleinden, je moet het alleen EERST vragen. Jij bent gewoon een dief van iemand anders zijn werk. Mij aanpakken over mijn niveau dat ik heb in het rijden met speelgoed auto's is ronduit belachelijk. Ik doe zoiets voor de vrienden en het plezier en ik ben de eerste die klaar staat om de jeugd te helpen. Met jou ben ik klaar. Je mag van geluk spreken dat ik je geen auteursrechten kwestie aan je broek smeer. Piloten die wel zin hebben voor humor en geholpen willen worden door verschillende mensen met ervaring (ongeacht hun resultaten kunnen ze toch ervaring hebben) nodig ik uit op het onderstaande forum in mijn handtekening. [dat is dus hier op oople] Amen.
www.rc-offroad.be Never argue with a stupid man. He will drag you down to his level and beat you because of his experience. Last edited by Cooper; 28-01-2011 at 02:22 PM. |
|
||||
|
||||
![]()
euuuuuu wie is bart banaan of jaap als kik vragen mag LOL
|
||||
|
||||
![]()
ik kan die post ook niet vinden van bat banaan die hier boven staat
![]()
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Je bent inderdaad een dramakutje Cooper
![]()
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ga je nu hier huilie, huilie doen?
Dramaqueen!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
er zal vast wel weer een onwetende #### zijn die dit even plaats op MbF
![]()
|
||||
|
||||
![]()
stop nu alle 2 is met die zever .
man man der kan is gelachen en gezeverd worden mor euuuuu ![]() ![]() ![]() ![]()
Display Modes | |
|
|