|
|
||||
|
||||
![]()
@ taaiza nee ga daar niet zijn .
ga dit weekend al naar ne paardestal als men nieuwe stukken op tijd hier geraken tenminste. en zou graag wat extra's proto stukken ook ineens testen en 2 weken stal na elkaar gaat er over zijn . dus komt liever ook eens naar de dees dan hebt ge ineens met de nieuwe club ook kennis gemaakt. groeten allen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Wie is taaiza
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
ja, en waar is die nieuwe club 'de dees' ???
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
montfort mijnen heren dat is de dees.
|
||||
|
||||
![]()
ik en eduardo komen zondag ook nog eens af naar vlijmen.
en misschien nog een paar mannen van stokrooie. ![]() was vorig jaar wel fijn |
|
||||
|
||||
![]()
euuuuuuuu jefry das wel volgende week vlijmen. dit weekend ist montfort en das ook in ne paardestal.
|
||||
|
||||
![]()
Is er eigelijk nog plaats in de paardestal te Rosmalen , mailtje verstuurd maar mss nog niet gelezen door het plaatselijke opperhoofd
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja er is nog plaats
|
||||
|
||||
![]()
bart, dat wist ik wel,
![]() grtz jeffrey |
|
||||
|
||||
![]()
Janus, tot hoe laat ongeveer krijgen we zondagmorgen de tijd om voze bandenkeuzes uit te testen?
|
|
||||
|
||||
![]()
...gokje.... tot c.a. 9:15 / 9:30
|
||||
|
||||
![]()
K, was maar om een idee te hebben.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
en vanaf hoelaat kunnen we er terecht of kan er zaterdag al getraind worden.
|
||||
|
||||
![]()
hal open vanaf 7.30 uur
en zaterdag leggen we de baan pas s'-avonds neer en ben ik de enige (omdat ik in rosmalen woon en mijn auto overal mee naartoe neem, zelfs naar bed) die een rondje mag trainen om te kijken of de baan een begin en een eind heeft. Dat trainingsvoordeel is dan ook altijd duidelijk te zien op zondag. |
|
||||
|
||||
![]()
Welke setup?
die van vorige keer is goed genoeg? eeuh dat is Vlijmen gras, dat is in de buurt dus ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
vreemd...vorige week dacht je er nog anders over feniks ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
hebben toch maar besloten op den hoop van de 4wd te vergroten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
paardestal was zeer gezellig vorige week.
vandaar dat feniks nu zich bedacht heeft ![]()
|
||||
|
||||
![]()
ik hoop dat er wel wat meer licht is als vorig jaar in rosmalen
toen branden er maar een paar TL lampen
Display Modes | |
|
|