Go Back   oOple.com Forums > General > International fOrums > Belgium

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 13-10-2010
flipside flipside is offline
Mad Member

Quote:
Originally Posted by feniks View Post
euuuu helemaal niet arjan .
en de winkels willen ze wel daar is geen probleem mee . maar iedereen koopt ze op het net dus waarom moeite doen ze te kunnen leveren als het de moeite niet loont . wij hebben er nog liggen al het hele jaar trouwens en buiten de vaste klanten heeft niemand er komen vragen. en nee het is niet mijn favoriete band nog maar eens en sluit mij aan bij de 4WD meerderheid alhoewel ik dan wel wil weten wie dat zijn. euuuuu en nog iets te druk het is gewoonweg nooit gevraagd .
Bart in bergschenhoek had ge het echt wel heel druk... Ik zou toen ook niet met een set testbanden naar u hebben durven komen

En wat uw officieuze vergadering betreft, dat is nu net wat ik al gezegd heb: de clubs moeten het standpunt van hun leden vragen. ge moet dus niet een of andere wazige vergadering plannen met iedereen, of polls starten. Bundel de wensen van de leden en maak een voorstel voor de algemene fba vergadering (buggy sectie).
Reply With Quote
Old 13-10-2010
feniks's Avatar
feniks feniks is offline
Senior Member

dat willen vele nu net niet wouter. velen willen weten wat hun eigen vrienden tegenstanders of noem het zoals je wil openlijk zijn idee geeft zonder de club toestanden op het fba . wat best te verstaan is wegens dat hele gedoe met de clubs hun stemrecht het van het aantal leden en heel de zever het moeilijk en ingewikkelt maakt. en dat het dan nog niet per klasse appart beslist word daardoor. vandaar het voorstel de stemming te doen door de leden die dat jaar die klasse gereden hebben. zo beslissen zij zelf met wat ze willen rijden .
en zo zie ik het niet alleen zo zijn er vele.
en het was maar een voorstel he
Rude-Bits
Serpent
Fba section offroad chairman.
Reply With Quote
Old 13-10-2010
Mad Member

Maar da is het em juist! Ge kunt nooit iedereen tegelijkertijd optrommelen, vandaar dat ge dat in clubverband moet doen. Niemand verbiedt u om op andere koersen erover te babbelen met eender wie hé.

Ik snap trouwens heel het gedoe ni hoor. Da gaat hier over het bnk, wat 6 of 7 races op een jaar zijn, waarvan 2 (mss volgend jaar 3) op klei. Heb je nog studs van vorig seizoen? Rij ze ergens anders op. Haat je de nieuw gekozen band? bijt op uw tanden en rij er 2 of 3 koersen toch mee. Als er voor 2wd en 4wd een zelfde band kan gekozen worden, wat is daar zo slecht aan? ge zijt precies contrair aan 't doen gewoon om contrair te doen. Als beide klasses dezelfde banden gebruiken, kan een reden zijn om meer volk de 2 te laten rijden (is voor mij alleszins het geval, kan ik de ietwat versleten banden in 4wd gebruiken bvb).

Het gaat er al 2 jaar over, en weer nu als het bijna te laat is wordt iedereen weer wakker. Nu is het de moment om aan uw club te laten weten wat ge wilt, dat is nu eenmaal de enige officiële weg. Alle andere zever daar hebt ge een heel jaar tijd voor gehad.

Arjan heeft een goed initiatief genomen, en kon moeilijk aan IEDEREEN gaan vragen om eens met z'n setje banden te rijden hé. Daaruit is gebleken dat caliber een zeer degelijke band is (zowel qua prestaties als slijtage), dus heb je iets om op te staan als je een bandenvoorstel wil indienen. Niemand verplicht u om met die test rekening te houden...
Reply With Quote
Old 13-10-2010
V-Rossi's Avatar
V-Rossi V-Rossi is offline
Mad Member

Quote:
Originally Posted by flipside View Post
Ik snap trouwens heel het gedoe ni hoor. Da gaat hier over het bnk, wat 6 of 7 races op een jaar zijn, waarvan 2 (mss volgend jaar 3) op klei. Heb je nog studs van vorig seizoen? Rij ze ergens anders op. Haat je de nieuw gekozen band? bijt op uw tanden en rij er 2 of 3 koersen toch mee. Als er voor 2wd en 4wd een zelfde band kan gekozen worden, wat is daar zo slecht aan? ge zijt precies contrair aan 't doen gewoon om contrair te doen.

Het gaat er al 2 jaar over, en weer nu als het bijna te laat is wordt iedereen weer wakker. Nu is het de moment om aan uw club te laten weten wat ge wilt, dat is nu eenmaal de enige officiële weg. Alle andere zever daar hebt ge een heel jaar tijd voor gehad.

Arjan heeft een goed initiatief genomen, en kon moeilijk aan IEDEREEN gaan vragen om eens met z'n setje banden te rijden hé. Daaruit is gebleken dat caliber een zeer degelijke band is (zowel qua prestaties als slijtage), dus heb je iets om op te staan als je een bandenvoorstel wil indienen. Niemand verplicht u om met die test rekening te houden...
Hier sluit ik mij volledig bij aan!
Reply With Quote
Old 13-10-2010
feniks's Avatar
feniks feniks is offline
Senior Member

en dat is het hem juist wouter.
er is een heel jaar niets over gezegd of gedaan behalve door 2 a 3 man miss en zij willen nu alles ineens veranderen in alle 2 de klasses dan nog wel. en al die zever van dan rijd ik in 2 klasse's mee komaan dat geloof je zelf niet meer. dat is zever die al 15 jaar duurt 2 klasses op 1 dag doet bijna niemand en voor die 2 a 3 man hoeft toch niet iedereen dezelfde band te kiezen voor de 2 klasse's.
je kan even goed de half versleten rommel van de 4X2 oprijden in de 4X4 .en doe het dan ook ergens op een O.K dus zie geen probleem.
Rude-Bits
Serpent
Reply With Quote
Old 13-10-2010
jaydits's Avatar
jaydits jaydits is offline
Senior Member

wij hadden op berschenhoek ook weer 2 sets slechte bigshots
gewoon geen grip
dat vind ik het ergste dat je gaat trainen en afstellen dan voor de bnk nieuwe banden plakt die vervolgens niet werken
wij hebben toen op onze trainings setjes uitgereden maar die waren al kaal
maar gaven toch meer grip dan de nieuwe
ook hele rijen noppen weg hebben we ook al gehad
is gewoon geen echt losi meer helaas
ben nooit een proline mannetje geweest maar moet zeggen dat de calipers goed aanvoelde en volgens wesley meer grip hadden dan de bigshot

wij moeten nog banden gaan kopen en hebben geen 20 setjes op voorraad dus maakt mij niet uiot wat het wordt als het maar goed is

mijn stem voor de calibers heb je al vast

joey
Old 13-10-2010
feniks's Avatar
feniks feniks is offline
Senior Member

hey helmont.
is dat voor u voor de 2 klasses of alleen voor 2 wd.
Rude-Bits
Serpent
Reply With Quote
Old 13-10-2010
jaydits's Avatar
jaydits jaydits is offline
Senior Member

hee bart
is voor wes hee
2wd hebben wij getest en dat was goed
4wd is goed als je een auto hebt die niet er ver hangt bv durango
gaf veel grip zijdelings vond ik

zij ook dat het mij niet veel uitmaakt hoor is maar 2 banen nog hee klei dus is te overzien

wes zal volgend jaar waarschijnlijk aleen 2wd doen als zijn broertje ook gaat rijden dan wordt me dat te druk hoor ben ook geen 30 meer hahaha
Old 13-10-2010
elvo's Avatar
elvo elvo is offline
Senior Member

Quote:
vandaar het voorstel de stemming te doen door de leden die dat jaar die klasse gereden hebben.
Zo is het ook. Een club krijgt stemmen volgens aantal leden die het BNK meegereden hebben. (Plus extra stemmen voor organisatie van een BNK.)

Trouwens, al wie hierover meer dan 2 zinnen gepost heeft op het forum is vrij om mee te helpen voorstellen te bundelen voor zijn/haar club en die vervolgens te verdedigen op de FBA vergadering.
Old 13-10-2010
feniks's Avatar
feniks feniks is offline
Senior Member

dan rest wel de vraag elvo of er gestemt word volgens het aantal leden dat een club heeft in 1 bepaalde klasse of aantal deelnemende leden in totaal.
Rude-Bits
Serpent
Reply With Quote
Old 13-10-2010
Mad Member

Hoe per klasse???

Niet alles waarover gestemd wordt is verschillend voor 4wd en 2wd.

Nog 1 keer: per club moet er een standpunt zijn. Dat geldt dus voor bvb bandenregel voor 2WD en 4WD. Heeft dus niks te maken met aantal 4wd rijders in die club. Al is er maar 1 4wd rijder, dan mag die toch ook z'n mening hebben...

Ge vindt het nu al ingewikkeld hoe de stemming gebeurt, maar ge wilt het dan nog eens gaan opsplitsen per klasse ook, dan is het pas ingewikkeld!

Wa wilt ge eigenlijk bereiken? Dat orra meer stemmen heeft als het gaat over 4wd bandenregel?

En wat is uw standpunt eigenlijk ivm die banden? Waarom vind gij caliber bvb niet goed?
Reply With Quote
Old 13-10-2010
feniks's Avatar
feniks feniks is offline
Senior Member

hij heeft al wat gemist.
1 heb hem nog niet getest wegens ik er geen te pakken kreeg vanaf het moment ik het wist dat dat een mogelijkheid was. nu heb ik er wel 1 stel maar is het niet meer de juiste omstandigheden om iets te gaan testen.
de hole shot is ook helemaal niet slecht zelfs goed op slijt na zeker in vlijmen.
en ja het zijn 2 klasse's de 4X2 vinden zich de uberklasse en rijd ook totaal verschillend met 1 zelfde band . zou jij achter op een 4X4 een bow ty zetten .
er is een reden waarom fabrikanten niet voor bijde klasse dezelfde band maken . zo was er het broertje van de bigshot vroeger er ook voor de 4X4 .
maar ja andere clan andere ideen he . anders zou den boel maar saai zijn.
Rude-Bits
Serpent
Reply With Quote
Old 14-10-2010
Mad Member

Quote:
hij heeft al wat gemist.
1 heb hem nog niet getest wegens ik er geen te pakken kreeg vanaf het moment ik het wist dat dat een mogelijkheid was. nu heb ik er wel 1 stel maar is het niet meer de juiste omstandigheden om iets te gaan testen.
de hole shot is ook helemaal niet slecht zelfs goed op slijt na zeker in vlijmen.
en ja het zijn 2 klasse's de 4X2 vinden zich de uberklasse en rijd ook totaal verschillend met 1 zelfde band . zou jij achter op een 4X4 een bow ty zetten .
er is een reden waarom fabrikanten niet voor bijde klasse dezelfde band maken . zo was er het broertje van de bigshot vroeger er ook voor de 4X4 .
maar ja andere clan andere ideen he . anders zou den boel maar saai zijn.
Volledig mee eens, maar ge gaat dus nu uit van de stelling dat die caliber niet werkt op een 4wd. Vreemd, want ze maken hier nochthans een 4WD voorband voor!!!! Dus de fabrikant maakt die band SPECIAAL voor een 4WD. Speciaal voor jullie hé!
Reply With Quote
Old 14-10-2010
Kusal Kusal is offline
Member

Net mijn voorstel naar Willy doorgestuurd, Mini Spike 2 en Caliber, ik heb wel enkel voor de 4*4 gestemd daar ik geen 2*4 rijd. Weet niet of er rekening mee gehouden wordt wegens het beperkt aantal BNK wedstrijden dat ik gereden heb.
En hiermee is voor mij de kous af.
Reply With Quote
Old 14-10-2010
feniks's Avatar
feniks feniks is offline
Senior Member

hey joey

wel zonde dat te horen. dat wes enkel nog 4X2 zou rijden (ps ken dat meer auto's onderhouden ).
en wat wil je zeggen met niet gaat hangen. dat dus je met rolbars moet gaan rijden dan om er goed mee rond te geraken. heb ze zelf nog niet getest en denk niet at dat zal gebeuren nog dit jaar of miss een keer in de paardestal maar das dan weer geen vergelijk .
zullen wel zien zeker en anders zijn het alleen de astro banen voor me volgend jaar .
Rude-Bits
Serpent
Reply With Quote
Old 14-10-2010
Mad Member

Bart wat is nu het probleem gast! Vertel mij waarom ge tegen calibers zijt. In 1 zin aub.

Quote:
hey joey

wel zonde dat te horen. dat wes enkel nog 4X2 zou rijden (ps ken dat meer auto's onderhouden ).
en wat wil je zeggen met niet gaat hangen. dat dus je met rolbars moet gaan rijden dan om er goed mee rond te geraken. heb ze zelf nog niet getest en denk niet at dat zal gebeuren nog dit jaar of miss een keer in de paardestal maar das dan weer geen vergelijk .
zullen wel zien zeker en anders zijn het alleen de astro banen voor me volgend jaar .
Reply With Quote
Old 14-10-2010
feniks's Avatar
feniks feniks is offline
Senior Member

@ wouter je hebt pm
Rude-Bits
Serpent
Reply With Quote
Old 14-10-2010
Mad Member

Ja kweetet.

<start nutteloze discussie> Als er clubs zijn die niet met caliber in 4wd willen rijden, gewoon voorstel maken en stemmen op vergadering, simpel. Het was enkel een VOORSTEL van individuele personen om in beide klasses hetzelfde te nemen. Voor het gemak. Niet om de 4wd piloten te pesten. Duh.

Overgangsjaar mij ook goed, die calibers zijn toch sowieso beter dan studs of bigshots. </definitief einde nutteloze discussie>
Reply With Quote
Old 14-10-2010
Cooper's Avatar
Cooper Cooper is offline
oOple Contributor

De Wouter is ne verstandige mens.
Old 14-10-2010
elvo's Avatar
elvo elvo is offline
Senior Member

Quote:
zou jij achter op een 4X4 een bow ty zetten

Ik zou een Bow Tie nergens opzetten! Zelfs niet de schouw!

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules