|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En Steven rijdt met gele velgen omdat die nog maar net begonnen is aan zijn rehabilitatie (omzetting van de voorraad gele velgen in witte). Wouter rijdt met geel omdat hij nu eenmaal ne loser is. Ook snelle mensen kunnen losers zijn. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Er is een heel logische verklaring voor en TC is inderdaad niet de bedoeling, toch niet via koop/ruil ![]() 1/12 modified is te cool en zal dan ook steeds de voorkeur genieten. De Durango mag echter enkel weg bij een afdoend bod ![]() Onroad racen heeft een heilzame werking op de prestaties op Belgische (dus relatief vlakke) banen. Het heeft een minder heilzame werking op de gemoedsrust en de anus. Zelfs TC kan amusant gemaakt worden, daarvoor zijn er mensen zoals Fritz. Ikzelf veroordeel ook ten zeerste de überhomo's die afkomen met set-up sheets van hun regelaar. Een regelaar moet gewoon - halve quote van Arjan - 4 standen hebben; Team Fluffy Bum - gay - redelijke power - kill. |
|
||||
|
||||
![]()
MA GIJ DEBIEL, eerst nen durango kopen en dan weer ineens terug verkopen...
|
||||
|
||||
![]()
..zelfs hij-die-de-modder-verafschuwt slaat eveneens toe....
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() De werkelijke reden is ultrasupergeheim, enkel 4 mensen in ne geheime, ondergrondse bunker in Siberië, Koning Albert II en ikzelf weten het. Terug naar ander oninteressant nieuws! |
|
||||
|
||||
![]()
Damn right !
![]() waar het hart van vol is .... Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Binnen TFB is de keuze der velgkleuren geen dwingende rechtsregel. Mits overleg kan er steeds van worden afgeweken, hoewel de beginselen van TFB correleren met het gebruik van witte velgen. Dit laatste wordt dus wel ten zeerste aangemoedigd.
Ik dacht deze ochtend dat ik een examen had, wat blijkbaar morgen is. Voor niks zo vroeg opgestaan gvd. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Bij het bestuderen van de clan-historiek, zoek ik nog steeds naar het antwoord op volgende vraag : Tijdens het grasduinen in een bnk-topic op het .nl forum van vorig seizoen, heb ik een postje opgedist met de opsomming van de verschillende groeperingen en hun voornaamste eigenschappen. http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ml#post1382921 Waar flipside anno 2009 geen lid is, maar 'de silent partner en associate' van Team Fluffy Bum , is ergens tijdens de seizoenswissel blijkbaar een separatie gebeurd, en van toen af was Flipside = Team Medium. Enige vorm van verheldering uit richting TFB is nu toch wel gewenst ! |
|
||||
|
||||
![]()
Het begon allemaal in de melkherberg...
TM is vrij nieuw en is ook nooit echt officieel geworden, Wouter werd meer in het TM-hok geduwd omdat die altijd overal 3 opties wil: 2 extremen en 1 medium, de optie die hij dan ook steevast kiest. Er zijn vele gelijkenissen tussen TFB en TM (mierenneuken, geen buitensporigheden, rij- en set-upfilosofie, motorisatie) maar er zijn ook enkele onoverbrugbare meningsverschillen: - De motorisatie van TFB is vaak minder groots - TFB vindt Wouter ne loser - Wouter vindt TFB een bende homo's - Wouter is trouw aan gele velgen |
|
|||
|
|||
![]()
Er is geen discussie, iedereen weet dat ne goeie SHAFT beter is
![]() http://www.youtube.com/watch?v=gi3P8DXlsBE |
|
|||
|
|||
![]()
Kwenie : ik lees hier meer afgezaagd gezeik over van die zelfverklaarde clubkes dan over belters/shafters.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bij Tamiya is alles = verkopen, ieder jaar nieuwe modellen, eigenlijk zot! Het prototype van de 501 werd opgebouwd uit een samenraapsel van andere merken (de beste stukken dan) En wielmoeren : wij hadden al 3 jaar nen oude Losi, nooit een wielmoer losgekomen of moeten vervangen, nochtans veel gebruikt ! Koop ik dan voor onze kleinsten eens nen TT01, na 3 keer wielen wisselen kwamen die wielen telkens los.....qualitiy ? Mijn voeten, ja , enkel als ge 'hopupt' en uwe portemonnee leegmaakt daaraan, en dan nog...... Idd, die Schumacher omschrijving, héél grappig, stel je voor hé, haha! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
En iedereen weet dat ge voor ne goeie shaft niet bij Team Medium moet zijn.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bovendien zou Tamiya de productie van hun kits wel verhogen als het enkel om het geld te doen was. Afwijken van de standaard om af te wijken van de standaard is ook niet bepaald bevorderlijk voor de kwaliteit van een auto. We weten allemaal hoe het met de Cougar gelopen is ![]() *riskeert te Vlijmen gras met allerlei paarse aluminium bekogeld te worden* |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ik ben er ook maar zonder het te beseffen ingerold hoor...
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Gaat dat niet vanzelf tijdens het rijden?
|
|
||||
|
||||
![]()
mijn gedachtengoed is eerder TFB, denk ik, .... maar potvoldrek: YELLOW 4 tha win!
|
||||
|
||||
![]()
Tja, waarom bij een TRF de wielmoeren eraf vallen, waarom bij een B44 de tandwielen eraan gaan, een Predator lawaai maakt en alles wat Schumacher aanraakt leidt tot instabiel weggedrag hebben we ook al gehoord, BNK clans ftw!
Marco NL zal terug een bericht over Tamiya moeten posten, anders komt het off-topicgedoe hier niet meer goed. |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|