|
|||||||||||||||
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
*zaai zaai zaai* *paniek paniek*
|
|||
|
|||
|
zachter én anders :-)
|
|
|
||||
|
||||
|
Als ik kon plakte ik Flipside op mijn janten, wat een houvast dat die wel niet geeft.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Flipside, is diene dan pink compound, en na een paar rondjes red compound?
|
|
|
||||
|
||||
|
pfff...gewoon eerst alle M3's oprijden, de bnk's van Vlijmen en Bergschenhoek zijn dan de potentiële scraps, er moet iets gewist worden toch ?
![]() ->gewoon 'M4' op de M3-velg schrijven, en er vooral in geloven Quote:
??? ge kunt ook gewoon links en rechts eens wisselen hé ? Last edited by Cooper; 29-03-2011 at 01:40 PM. Reason: 2 posts samengevoegdtdtdtdtdtdt |
|
|
||||
|
||||
|
haha ja dat is net de mop
Quote:
|
|||
|
|||
|
ik denk dat het een knipoog was naar de 7 blz uitleg om mensen net dat te doen inzien
|
|
|
||||
|
||||
|
plak dan gewoon een 2 de stel ook verkeerd maar dan anders verkeerd en ge hebt 2 goei stellen .
|
||||
|
||||
|
but *waar* M3's bestellen??
My Local Dealer had er naar 't schijnt een paar op stock maar ze waren allemaal op een paar dagen de deur uit.
|
|||
|
|||
|
topspeed? hobbycarshop?
|
|
|
||||
|
||||
|
Wtf? Een spektrum Ko Propo?
![]()
|
||||
|
||||
|
cool! geen foto soep voor de datum van vandaag?
|
||||
|
||||
|
Denk gewoon hand-made... Electronica van DX3 genomen, en in een huis van
een KO zitten kleven
|
||||
|
||||
|
Ik ben woensdag naar de beurs geweest in dortmund.
Zag er opeens een ansmann midmotor "mad monkey" staan. 75euro. Er zitten zelfs banden bij. haha Dus die doos vroeg om meegenomen te worden. Thuisgekomen en onmiddelijk beginnen bouwen. Ziet er zeker nie slecht uit " snap nie hoe ze het kunnen maken voor die prijs" hoef je niet te vragen hoeveel wist andere merken maken op een bouwdoos. Enige nadeel is dat hij niet gelagerd is, maar bussen heeft, die opzich zeer soepel draaien. Mss dat ik hem zaterdag in kampenhout eens test
cars: 2xdurango dex210/dex410r, 3x cougar sv, losi 22, tardis, cr2 Atomic Carbon, xxx-cr, custom xxx-jv, asso b4, cat sx1/3, losi 8ight-e, hobao hyper 8.5, traxxas e-maxx, traxxas mini-erevo, serpent s400, mini-z's, lrp shark, .. wanted: pred x10/11 and AC s2 |
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
Mijn eerste autoke kostte indertijd 13000BEF, dat is dus zo'n 325 euro (tamiya madcap met 1 batterij, attack zender en zielige lader). 20 jaar later kost een topmodel full option B4 250 euro, terwijl een pak frieten nu 5 keer zoveel kost als toen. Ik ga dus ni klagen over de prijs van een bouwdoos
|
|
|
||||
|
||||
|
Een klein pak 40, een middel 50 en een groot 60, hoe zalig duidelijk was da wel ni...
En natuurlijk altijd de plezanten uithangen en een groot pak van 50 vragen
|
|
|
||||
|
||||
|
Ik vraag altijd een medium pak.
|
||||
|
||||
|
Er heeft er ene het licht gezien: http://www.oople.com/forums/showthread.php?t=68482
Schone deal voor iemand die z'n verdere rc carriere met de verkeerde velgkleur wilt blijven rijden
|
||||
|
||||
hahaha losi wheels verkopen en dan stuurtie b4 voor velgenpffff laat die gast maar geel blijven rijden
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|