|
|
||||
|
||||
![]()
Ik heb net mijn setjes veren aangekregen. Die van mijn B4 kon je aan de kleur gemakkelijk herkennen maar de deze van Shumacher allemaal zwart. Yeah, zoek maar uit dan. Is er een truukje om ze gemakkelijk en vlug te onderscheiden?
|
|
|||
|
|||
![]()
Bekijk ze eens goed van dichtbij :-)
Volgens mij staat de spring rate erin gegraveerd: http://www.lstshop.co.uk/catalog/images/DSC03975.JPG |
|
|||
|
|||
![]()
Staat bovenaan inderdaad erin gegraveerd MAAR : na één wedstrijd is dit zo goed als weggesleten en herken je weer geen veren meer.
Ik heb dit opgelost door mijn veren te markeren met witte "dots" lexan verf op de spiraal. 3 dots is 3.0lb, 4 dots is 4.0lb, enz. Voor de halfjes zet ik één dot op de spiraal eronder. - - - : 3.0lb - - - : 3.5lb - |
|
|||
|
|||
![]()
the tip from stefke is good.
On nico's car i have put 0.5mm of "gaine thermo-rétractable" ( sorry i can't translate this lol) on the marking so it stay longer readable. All schum spring rate are different lenght so you can recognize them. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
(of piemel, dat verkleint en vergroot ook naargelang de temperatuur)
|
||||
|
||||
![]()
CAT SX3 -> nice car to build ! Almost there
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Gij weet zo'n dingen.
|
|
||||
|
||||
![]()
Bij mij is dat dan ook visueel waarneembaar, wat niet iedereen gegeven is natuurlijk.
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
En zo'n dingen weet gij ook.
|
|
||||
|
||||
![]()
BLOEDpiemel!
|
||||
|
||||
![]()
Als ik goed begrijp wat ik ineen gezet heb heeft de CAT SX3 geen middendif. Hmmm, en ik dacht daarstraks op het parcours bij mij vooraan wielspin te merken en achteraan niet
![]() Het is de achterdiff die volledig door slipt ... hmmm en toch staat ie ineen volgens het boekje. Iemand raad? |
|
||||
|
||||
![]()
Ding nog eens open gehad en alles staat toch ineen zoals moet. Ben ik misschien te zuinig geweest met het vet tussen de 'plaatjes' (diff rondels). Moet daar meer tussen zodat alles beter 'plakt'?
|
|
||||
|
||||
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=nBIOjxz4iVs gebouwd zoals in dit filmpje?
- Kijk de grub screw en e-clip (juiste kant naar boven) na - Schuur je diff plates op |
|
|||
|
|||
![]()
Mannen kan iemand mij een goed setje lagers aanraden om in mijne Cougar te steken?
|
|||
|
|||
![]()
Lager van Mo Bearing zijn goed en lekker goedkoop, ze hebben voor elk merk/type setjes lagers zie hier voor cougar
http://cgi.ebay.nl/Schumacher-Cougar...item5644acbb7b |
|
||||
|
||||
![]()
rcbearings.co.uk. kosten iets van 18 euro voor een set en heb er nu meer dan een jaar mee gereden met enkel 1 keer een wiellager kapot te hebben gehad dus zijn zeker goed ;p
cars: 2xdurango dex210/dex410r, 3x cougar sv, losi 22, tardis, cr2 Atomic Carbon, xxx-cr, custom xxx-jv, asso b4, cat sx1/3, losi 8ight-e, hobao hyper 8.5, traxxas e-maxx, traxxas mini-erevo, serpent s400, mini-z's, lrp shark, .. wanted: pred x10/11 and AC s2 |
|
|||
|
|||
![]()
Thanks mannen!!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
|
|
|||
|
|||
![]()
Hey kurtje, dat is een mooie kap en undertray.
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Zodra hij gereed is zal ik wel weer overal te vinden zijn ermee...
Ben aan het wachten op de lagers, deze heb ik onmiddellijk besteld...
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|