|
|||||||||||||||
|
|
||||
|
||||
|
juist marcel niet aangedacht heb dat met de DX3R ook eens voorgehad .
omnieuw calibreren en nieuwe ontvanger en 9 op 10 opgelost.
|
||||
|
||||
|
Ik kon enkel nog sturen voor de rest nopes en een kleine tik geven of ff wachten was voldoende om weer verder te kunnen ...
Ja met een DXR3-R maar had enkel met de 4wd storingen dus vermoed dat het ergens anders gaat liggen :s |
|
|
||||
|
||||
|
nu ik er over na denk wij hebben met wesley op de eir dit jaar ook veel problemen gehad
dat bleek te zitten in de module in de zender die zat er al 2 seizoenen in en moet je er een paar keer in en uit drukken blijkt nu na dat we dat hebben gedaan geen problemen meer gehad buggy viel in failsafe toen nu met de spektrum 3dxr hebben we geen problemen op de wall gehad hoop dat je er achter komt wout voordat je alles opnieuw moet kopen
|
|||
|
|||
|
IK heb het al voorgehad met een LRP sphere competition en met een LRP TC Spec.
De auto begint dan traag verder te rijden zonder dat ik kan remmen of gas geven. Ik gebruik nog een ouderwetse FM zender dus het kan geen failsafe zijn. Soms kan ik met die regelaars 3 packs rijden zonder dat het voorvalt ,soms gebeurt het elke keer. Het enige wat dan helpt is af en op zetten en dan kan ik weer verder rijden. Ik heb alles al geprobeerd, maar heb uiteindelijk de regelaars vervangen en sindsdien is het probleem niet meer voorgevallen. Het was wel telkens met regelaars die er al een aantal jaren dienst op zitten hadden. |
|
|
|||
|
|||
|
Ok merci, lijkt me duidelijk dan :-)
|
|
|
||||
|