|
|
||||
|
||||
![]()
mooi gemaakt
![]()
cars: 2xdurango dex210/dex410r, 3x cougar sv, losi 22, tardis, cr2 Atomic Carbon, xxx-cr, custom xxx-jv, asso b4, cat sx1/3, losi 8ight-e, hobao hyper 8.5, traxxas e-maxx, traxxas mini-erevo, serpent s400, mini-z's, lrp shark, .. wanted: pred x10/11 and AC s2 |
|
||||
|
||||
![]()
Mooi ding, zo'n TLR...
|
|
||||
|
||||
![]()
hee janus uit 77
heb jij nou toch nog intressen in een 22 (je reageert er namenlijk constant op) tevens de groeten van je colega's uit veghel (moest ik door geven) |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
janus je hebt mail
|
|
||||
|
||||
![]()
mmmmmmmmmmmmmmmmm.
zie geen een 22 in de finalen staan van winter race in ierland maar wel twee DEX210 is dit toe val? of weet iemand hier een reden voor!!! trouwens die bart staat ook vaak op de foto (http://www.oople.com/rc/photos/2011w...1/OOP_8974.jpg) is hij nou zo knap of ik zo afgrijzenlijk????????? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
deze man heeft een blaasprobleem(incontinent?)
zie filmpje http://www.rccaraction.com/blog/2011...om-mike-truhe/ heeft iemand dit ook geprobeert??? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
On-road heeft minder te maken met oneffenheden en daardoor kunnen ze er daar wel mee wegkomen. Ik heb ze met het testen van de 22 ook direct vervangen voor O-ringen. Om een bladder in off-road goed te laten werken zal die veel dunner moeten zijn, maar daardoor ook zeer fragiel. Bij de brandstof 1/8 wordt het wel meer succesvol gebruikt. Maar die auto's zijn veel zwaarder en daar heeft het voornamelijk als functie om de olie langer schoon te houden tijdens finales van 30 á 45 min. Dit is dan ook meteen het enige echte excuus om het in een 1/10 toe te passen, gewoon omdat je geen zin hebt om regelmatig demper olie te vernieuwen
|
||||
|
||||
![]()
ik ben nu ook 22(via €ric\janus)rijker en heb er vandaag de eerste meters mee gemaakt op onse oprit
twee dingen vallen me meteen op te eerste wat een grip met de achter wielen en zo gecontoleerd ten tweede wat een kleine stuur uitslag vergeleken met mijn cougar ik denk dat de radius van een cirkel rijden wel 50% groter is? ik hoop nu beter mee tekomen in de WK met janus afstelling en mijn zelf gemaakt zuigers |
|
||||
|
||||
![]()
ooja nog iets anders, welke veren(kleur) zijn een must in het bnk
|
|
||||
|
||||
![]()
het is blijkbaar een moeilijke vraag
![]() en nu het volgende heeft iemand de gaerdiff in de auto? iemand ervaring ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Volgens mij moet je je hiermee altijd wel kunnen helpen, ikzelf heb heel de tijd getest met oranje en gele veren.
Voor: Klei - Oranje / Zilver Tapijt - Groen / Blauw Achter: Geel / Roze / Rood Geen ervaring met gear diffs..... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
voor rijden we altijd met zilver op klei oranje is veel te zacht achter dan geel op tapijt groen als je scherp bent en blauw als je zoals ik bent achter pink geardiff vind ik persoonlijk niks heel raar gevoel in de auto maar ligt ook mischien aan dat ik graag met een heel los diff rijd daarom is het ook vaak kapot bij mij hahaha als je met een gear los rijd (dunne olie) dan op het moment dat de buggy uitbreekt ben je meteen alles kwijt met een ball diff heb je dit veel minder mischien met dikkere olie maar ja wes heeft met mijn setups moeten leren rijden en die vind nu een zwaar diff ook niets mischien iets voor doh maar moet zeggen als je de harde ballen van losi gebruikt of ceramische dan blijft hetdiff toch heel lang goed joey
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() heb gisteren mijn nieuwe hobbykneut motor binnen gekregen? wat voor tandwiel kan ik het besten gebruiken op die motor (6,5) en ik hoop dat het nog iets warmer word voor zondag ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
mmmmmmmm ik voel me weer dom!!
ben gisteren weze rijden op de 1:8 baan in oss (ormco) in 10 ronden een stuur arm afgebroken en dan in 2 ronden een achter arm ben toen over gegaan naar mijn (fragiele) cougar en heb daar mee niks meer kapot gereden ik dacht dat die 22's onverwoestbaar waren niet dus of heb ik mijn gebruikelijke pech weer gehad |
|
||||
|
||||
![]()
ge kunt zegge wa ge wilt maar vind ook nog altijd dat de cougar de meest onbreekbare auto is op het moment
![]()
cars: 2xdurango dex210/dex410r, 3x cougar sv, losi 22, tardis, cr2 Atomic Carbon, xxx-cr, custom xxx-jv, asso b4, cat sx1/3, losi 8ight-e, hobao hyper 8.5, traxxas e-maxx, traxxas mini-erevo, serpent s400, mini-z's, lrp shark, .. wanted: pred x10/11 and AC s2 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
komt dat omdat ze zo traag zijn?
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
nee omdat de onderdelen ook 2 keer duurder zijn dan bv een losi vandaar gaan ze ook 3 keer zo lang mee ;p
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|