|
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Muug goeie locatie! Timing inderdaad iets minder net nu het terug goed
weer aan het worden is! Maar toch was het plezant! ![]() LRP Shark FTW! ![]()
|
|||
|
|||
![]()
'k heb goesting om morgen mee te rijden... is toch in de grote zaal he?
Komt er nog iemand? Ik ga de toorn van de vrouw des huizes niet op mijn kop halen om daar dan gans alleen te staan eh mannekes. |
|
||||
|
||||
![]()
ja het is in de groote zaal te doen morgen.
wie dat er alleemaal ga zijn is een vraag natuurlijk. hangt er waarschijnlijk van't weer af maar de voorspellingen geven regen morgen. |
|
||||
|
||||
![]()
had best graag ook effe gekomen alleen zit het niet echt mee.
MOET werken pfffffffffffffffff
|
|||
|
|||
![]()
@Bartje, dacht dat ge al het werk ging boycoten
![]() En dan nog op een weekend. Dat kan je niet verplicht moeten pakken ![]() Ze zullen wel afbellen ![]() @ Al de rest wees welkom! Het gaat hard regenen!!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
nee dat doen ik enkel op een janetten kaai (containers ).
en nee was ander werk had beloofd iemand te gaan helpen en was da lichtelijk vergeten . jah altzeimer begint al vroeg.
|
||||
|
||||
![]()
Chick nu weet ik dus waar ik af en toe ga rijden in de winter
Licht da der over 2 jaar nog Dan kom ik zeker eens af Grt ben |
|
|||
|
|||
![]()
vraag dat nog s over 2 jaar
![]() Ik kom normaal ook langs, al zal het waarschijnlijk pas tegen 2 uur zijn |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() waarom over twee jaar dan heb ik brommer grt ben |
|
||||
|
||||
![]()
kijk zie da moet nog beginnen in de rc en het is nu al ne luiaard .
bwaaaaaaaaaaaaaa ik deed dat in mijnen tijd allemaal wel en nog met ne smile aankomen en terug vertrekken . manman wat is err mis met de jeugd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() en ik ga waarschijnlijk ooko naar clubwedstrijd komen kijken ma |
|
||||
|
||||
![]()
heb er toen meer gereden maar had alleen geen rem niet meer maar in die tijden werd dat bijna niet gebruikt remmen dus geen probleem toch fun gehad
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
ja zou alles doen voor hobby maar ouders gaan dwars zitten hoor maar een dagje krijg ik ons pap mischien mee
![]() en er is verschil tussen naar school of naar rc club fiesten naar school ![]() naar rc club ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ps kijk eens naar mijn tread last page |
|
|||
|
|||
![]()
Morgen zal niet doorgaan!!!
Met dit weer de baan opzetten voor 2 man en ne letterlijke paardenkop heeft ook nietveel zin. En heb ik ook niet zoveel zin in ![]() Zal voor volgende winterperiode worden. |
|
||||
|
||||
![]()
Ik heb geen eens een wage
|
|
||||
|
||||
![]() Als ik u was zou ik stillaan beginnen denken om meer zakgeld te vragen als ge echt met de autokes wilt komen meespelen ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Of een jobke zoeken
![]() Want niets is verniet! Zelfs als de zon schijnt moeten we ervoor betalen ![]() En als ge nieteens een wage hebt. Kan het je ook nietveel doen dat er morgen niet gereden wordt ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja ik ga soleciterenn vandaag bij frietent wens me geluk ;-)
|
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|