|
|
||||
|
||||
![]()
sorry, ze zijn op.
|
||||
|
||||
![]()
ge hebt nu eenmaal een TANK gekocht van duitse amkelei dan nog wel .
volgens mij is gonzo de man waar ge bij moet zijn voor tips . maar als die alles moet neerschrijven gaat dit topic nog een pagina of 20 te kort zijn vermoed ik want elke auto heeft veel tips en triks. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Tssss... Ik verwacht u! 'k Zal ne groten handdoek meenemen om u af te drogen
![]() En nen bmax is niks mis mee. Ik shim de tandwielen uit zoals in't boekske, en er gaat niks mis. Petit op tapijt gereden, GP kampenhout, national eden park, oople race en ek. Heb 1 klein tandwiel vervangen uit voorzorg... Er is maar 1 probleem met de meeste 4wd's, en dat is een VEEL TE HEVIGE MOTOR!!! Doe normaal en alles blijft heel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Ik weet niet wat de meeste rijden in hun 4wd, ik rijd 6.5 en dat volstaat zeeeker. Wheelies met de xx-4 ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
ik rijd ook altijd met ne 6.5 , en tegenwoordig zelfs zonder extra timing op de regelaar. en power en speed no problem mannnnnnnn.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
1-1
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ik blijf gewoon rustig voor u rijden, tot gij mij er af rijdt. Ik begin u vollenbak uit te schelden en dan neem ik uw award af!
![]() aiai, als dat maar goed komt ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
zaterdag op de mountainbike wel
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Heb voor de Durango ne LRP SXX (80950) regelaar en een LRP X12 Octa motor gekocht
![]() Hopelijk heeft mijne maat zo snel mogelijk tijd om deze combi te solderen... |
|
||||
|
||||
![]()
met alleen X 12 weten we niet veel ist ne 6,5 of ne 8,5
|
||||
|
||||
![]()
ik em van oere zegge dat't nen 5.5 is
|
|||
|
|||
![]()
Oh my god!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
ondertussen mijden de meeste mensen de lrp motoren en dat is dan voor een goede reden.
of ze moesten nog eens iets nieuws en deftig uitgebracht hebben . ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Ik heb zowel ne 8.5, ne 6.5 en ne 5.5...
Al is deze laatste zuiver om wat te spelen en te testen... ![]() Problemen met de X12 octa motoren? Rij nochthans al een tijd met de 6.5 zonder miserie ![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|