|
|
||||
|
||||
![]()
ik zal die VLC media player eens proberen
|
||||
|
||||
![]()
these links do not work for me
![]() you can put them on youtube??? Thanks
|
|||
|
|||
![]()
Marco lees eens mee
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
OK FLIP BEDANKT
|
|||
|
|||
![]()
Graag gedaan Marc!
|
|
||||
|
||||
![]()
De filmpjes zijn zo goed dat ik dingen zie die ik in real life nooit gezien of zo beleefd heb. Een paar incidenten zien er nu heel anders uit.
Bijv. mijn eigen incidentje dat ik had met Tommeke in de 2e B-finale (+/_ 3:40 minuut) beleefde ik als dat Tommeke me gewoon een ram vanachter gaf. Maar als ik nu de beelden terug zie is het gewoon een normaal race-incident. Ik kan Tommeke binnendoor voorbij steken omdat hij in het vuil komt en daarna herpakt hij zijn grip en mijn auto maakt een slinger met zijn kont omdat ik grip verlies of de bocht wat vroeg inzet en hij kan niet meer anticiperen. Pech denk ik nu. Niets te verwijten aan Tommeke. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
So please use IE, rightclicksaveas and play with VLC ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Works perfect with Firefox here
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Volgende keer opnieuw proberen te doen, is altijd wel wat werk, maar toch de moeite waard. |
|
||||
|
||||
![]()
EEUUMMM Beksie ik weet zo wel zonder die filmpje,s
wat ik anders had moeten doen ![]() Ik heb er twee gemaakt ,,he flipside ![]() maar de filmpjes zijn supper. ![]() gr tom |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hoop dat tom er weer bovenop komt ![]()
|
||||
|
||||
![]()
zow net even een nieuwe zendert besteld
![]() een heuse spectrum dx3.0 van de jespares reclame balk op oople. wel zonde dat mijn mars r of ontvanger naar de gal is, als iemand een idee heeft deze te kunnen doormeten of maken hoor ik het graag. het bereik is een meter of 50 binnen een woonwijk ![]()
|
||||
|
||||
![]()
I've sent you a pm for this, a few days ago. Not sure if you noticed.
Anyway, I was mistaken, it's a 10.5 ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Foto's zijn beschikbaar in de webshop !
|
||||
|
||||
![]()
What are these ~900 kB, 8 MP pictures ?
![]() With a 1DS mark III and for 2.75 €, I want my 21.1 MP, 10MB file ! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
it's not a Ds, a 'normal' 1D mk3
'only' 10MP :-) with some cropping it could become 8mp. 900kb seems a bit strange for me, please tell me wich file it is and I will see what I can do :-).
|
||||
|
||||
![]()
Hey Cooper, moet gij geen fotokens gaan maken te Krampenhout vandaag ?
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Ik lig nog even in mijne nest
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Alle filmpjes staan op youtube channel, link via rc-offroad:
http://www.rc-offroad.be/verslagen.htm Bij setups zijn die van Wesley en Elvo toegevoegd. Met dank aan Soobah en Jonaswal voor de films!!! Verslag volgt ooit nog... |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|