|
|
||||
|
||||
![]()
wij blijven uiteindelijk ook thuis en hopen morgenavond op beter weer
|
|||
|
|||
![]()
Voila, hij is er, hij is er... mijne nieuwe B4.1!
![]() Maar... ik vrees dat ik weeral een reeks nieuwe noob-vragen heb voor de kenners onder ons. Ik heb er gemakshalve ook fotokes bij gestoken. 1) de stekker voor de accu... ik dacht dat de meeste stekkers Tamyia stekkers waren... goed fout dus! Hoe heten deze stekkers? (en zijn deze van Zippy-Lipo's ook standaard zo? Ik dacht het wel, maar kan het moeilijk op de foto's van Hobbyking zien.) ![]() 2) ik vond dat aan diene ESC nog een stekker los stak... is dit normaal en wat is dit? (Zwijgen ze in alle talen van in de handleiding). ![]() 3) waarschijnlijk de domste vraag ooit: ik merkte moeskes (zachte foam) op verschillende onderdelen... ik vermoed dat ik deze mag weghalen? ![]() 4) Is dit de juiste Lipo? http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...dProduct=14369 |
|
||||
|
||||
![]()
1 ) Dit zijn Deans stekkers. Ik ben niet zeker of deze ook op de Zippy lipo's zitten, maar ik geloof het wel.
2 ) Mmmm... Ik veronderstel een extra uitgang voor nog iets anders? Geen flauw idee. 3 ) Nee! Niet verwijderen. Is voor het stof er tussenuit te houden. Ok, na een tijdje zijn deze wel waardeloos, en vallen er zo af. Maar voor zover je deze kan laten zitten kan je dat beter doen.
|
||||
|
||||
![]()
1: de stekertjes noemen ze deans, zeer goede stekkertjes, gaan ekel moeilijk uit elkaar, en de stekkertjes van zippo zijn anders, op de link bij 4 zie je dit duidelijk
2: dit is vrij normaal hierop kun je een fan aansluiten, dit stekkertje noem een bec als ik me niet vergis 3: die foams dienen als bescherming vaak komt er vool tussen en functioneren de ball ends niet goed meer 4: deze aku gaat niet in de auto op de de kabels er langst de zijkant uitkomen, je kan best kijken voor akus waar ze van de bovenkant uitkomen (, neem bevoorbeeld deze:http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...case_pack.html hierop moet wel een andere stekker en verder veel geluk met je b4.1, heb de mijne al 2maand en vindt dit een pracht van een auto rob Quote:
|
|||
|
|||
![]()
Haaa... heel duidelijk! Thx voor de hulp mannen.
|
|
|||
|
|||
![]()
Is er iemand handig in het hermaken van die deans op een accu? Ik heb schrik om het verkeerd te doen, vandaar.
|
|
|||
|
|||
![]()
Ik ga vrijdag eens een kijkje komen nemen te Kampenhout (weliswaar gewoon kijken). Is er iemand die gaat trainen voor het clubkampioenschap zondag? Ik denk dat ik tegen 14u eens kom kijken.
Last edited by svvander; 30-08-2011 at 05:52 PM. Reason: Type-fault |
|
|||
|
|||
![]()
Niemand van het forum dat vandaag gaat rijden in Kampenhout?
|
|
||||
|
||||
![]()
vanavond, na 19u
Maar normaal zal er in de loop van de namiddag wel volk toekomen, zeker met dit weer...
|
|||
|
|||
![]()
Haaa... mijn lipo's zijn eindelijk gesoldeerd met de juiste dean-stekkers. Ging iets moeilijker dan verwacht. De dikte van die draden van die Zippy's is niet alles. Ik denk dat er zelf een lipo voor de vuilbak is. Met het solderen hebben beide draadjes elkaar 2x kort geraakt, met een geknetter als gevolg. Kortsluiting? Of kan dit geen kwaad?
Last edited by svvander; 20-09-2011 at 06:55 PM. Reason: fault |
|
|||
|
|||
![]()
ah een dorpsgenoot lees ik hierboven
![]() heb t forum net ontdekt en rij met een bandit vxl en ben er wel content van, misschien dat het op mijn eerste clubrace in kampenhout snel zal veranderen ![]() in ieder geval moet ik toch nog behendiger worden lig nog veel uit de piste... hoop dat ik niet te veel mensen zal ergeren. Ma in ieder geval is de spanning te snijden een eerste keer in clubverband en racen. |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|