|
|
|||
|
|||
![]()
Ja die is echt super! Volgend jaar bnk ginder, lekker ver voor jullie :-)
|
|
||||
|
||||
![]()
naargelang dat er op gereden geweest is heel het weekend bleef die redelijk goe kwa putten en aftakelen. kwam zelfs op den duur wat bleu groof op wat zeker aangenaam was . en zeker een toffe piste om op te bollen.
|
||||
|
||||
![]()
jep de baan was super, lang geleden dat ik nog eens op zo een leuke baan gerede heb
![]() hoop dat er volgend jaar een bnk georganiseerd word ![]()
cars: 2xdurango dex210/dex410r, 3x cougar sv, losi 22, tardis, cr2 Atomic Carbon, xxx-cr, custom xxx-jv, asso b4, cat sx1/3, losi 8ight-e, hobao hyper 8.5, traxxas e-maxx, traxxas mini-erevo, serpent s400, mini-z's, lrp shark, .. wanted: pred x10/11 and AC s2 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
hadden het over klei coop .
niet over astro ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
ehm, hoe moeten de inserts eigenlijk aan de voorwielen bij 4wd?
![]() ik heb er een flink stuk afgesneden, een beetje zo breed als de velg
|
|||
|
|||
![]()
Zoals op pagina 1 bij je zelfde vraag :-) Zelfde principe als achter lijkt me het meest logische om mee te starten.
|
|
||||
|
||||
![]()
ik kreeg net zo brede inserts bij de voorbanden als achter, leek me iets te veel vant goede
|
|||
|
|||
![]()
Ja inderdaad, daarom, zelfde 'principe' als achter :-)
Dus als je achterinserts even breed zijn als je velg, doe dat vanvoor dan ook, zijn ze achter 10mm breder, vooraan ook 10 mm, enz.................... |
|
||||
|
||||
![]()
en moeten de punten van de topjes nu naar voor of naar achter?
![]()
|
|||
|
|||
![]()
In vlijmen, rechts de V naar voor en links naar achter, dat is beter in die lange bocht na de rechte lijn
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ook op de TLR 22 ?
|
|||
|
|||
![]()
Dat is op eigen risico!! Kan heel gevaarlijk zijn, zeker met een TLR22!!!
De griploze auto heeft trouwens wel de WK warmup gewonnen ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Blijkbaar had die ipv brass gewichtsblokjes gouden blokjes, betere gewichtsverdeling doordat goud een andere en betere dichtheid heeft dan brass.
|
||||
|
||||
![]()
Ik zal wel brats blokjes gebruiken ! (de dichtheid is niet gekend van dit materiaal)
|
||||
|
||||
![]()
Hebt ge daar nog veel stock van?
|
|
||||
|
||||
![]()
hmm, gulle kunt hier toch nooit eens ernstig zijn hé
![]() -> voor die calibers beter te doen werken, leg ik die altijd 23'57" op mijn vrouw haar zonnebank, maar enkel als't bewolkt is, anders brokkelen ze door overmatige UV-straling halfweg de heat uit elkaar ![]() ![]() -> die standaard inserts hebben wel wat baat bij een microgolf behandeling, tijd aan te passen al naar gelang de staat v/h circuit -> voordeel is dat je dit kunt doen terwijl ze al in de band zitten, zonder bijwerking voor de rubberband. -> en dat goud -> pfff...vergeet da maar hé, da's te duur voor ons : passende legoblokjes opgevuld met cementsop, da's beton in't klein, en dan hier en daar een beetje dremelen voor de perfecte passing! Wat wil een mens nog meer hé ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Graag niet teveel grappen over inserts in de microgolfoven. Dat is al gebeurd, op een grote koers, en prompt verboden.
|
||||
|
||||
![]()
als de zon hoog staat moet je blauwe moeren links en roze rechts zetten bij gele velgen,bij witte velgen is het net opgekeerd maar dan alleen voor de links achterste en recht voorste banden.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() niet verder vertellen, maar als er nu eens een losi wint weet je waarom ![]()
Display Modes | |
|
|