|
|
||||
|
||||
![]()
Die staggers heb ik liggen, maar die passen niet (goed) en wacht daarom liever tot iemand het eens kan voordoen want ik lees vanalles over het wegsnijden van een deel van de velg en niet gebruiken van inserts en zo, dus ...
Dat bladlood mag zoiets zijn voor aan de schouw op't dak? Wing helpt toch eigenlijk alleen maar op hogere snelheid en bij springen, dacht ik? En 'k vind persoonlijk de combo wing - bulkhead - ribs goed sturen en stabiel bij springen, maar het zou wel leuk zijn om een kenner eens te laten rijden om te kijken wat hij ervan vind natuurlijk. Maar zoals gezegd, heb ik nog niet met staggers gereden. Vind het wel tof dat je de moeite doet om me goed advies te geven. Sommige dingen kan ik wel nog niet aanpassen omdat ik een B4.1RTR gekocht heb en extra's met mondjesmaat en budget bijkoop. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
euh, sorry, maar ben ik nu niet vriendelijk??????? ik vraag toch alleen maar of je lid bent niet? Of kan ik niet meer lezen wat ik zelf geschreven heb. |
|
||||
|
||||
![]()
Als enige reply direct vragen of ik wel lid ben vond ik eerlijk gezegd niet zo tof. MAAR ZAND EROVER!
ORRA is een tof circuit! Ge moogt mij dus zeker en vast verwachten. Als ik nog mag komen tenmiste hé. ![]() Trouwens net eens nagekeken, de 6.5 wing staat erop bij de RTR. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() tuurlijk maar wel als lid he, ![]() maar ik vraag aan iedereen of ze lid zijn hoor als ze aantrijden zijn op orra, dus niet alleen aan u. en daarmee is de zaak gesloten. veel rc fun nog en tot op orra of ergens anders te velden. |
|
||||
|
||||
![]()
Nog één vraagje KRISKE: mag je deelnemen aan clubwedstrijd (als je lid bent hé) zonder transponder? Vanzelfsprekend ben ik dan laatste, so what, ben ik ook met transponder, maakt me niet uit.
Of zijn rijdende chicanes verboden? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
iedereen mag meerijden op clubwedstrijden, we hebben zelfs instap klasse. en transponder kan je huren als je wil, op de wedsrijd. gewoon zorgen dat je voor 9.15u in geschreven bent, das allles. en over die chicanes, iedereen moet het leren he. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Die instapklasse heb al eens over gelezen in het reglement, en als ik me niet vergiste moest ik alleen rekening houden met 10.5T. Nu kan ik van de originele 3300kV Reedy nergens turns terugvinden.
Mag ik desalniettemin ermee meerijden? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja, das waar, dat staat daar nog in, maar is niet meer van toepassing.( zal het volgende week eens aanpassen) instapklasse zijn de moter vrij, je rijdt gewoon samen met de personen die er bij gekomen zijn, en nog die niet tussen de andere willen rijden. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ah zo.
Als 't mogelijk is zien we elkaar wel eens en waarschijnlijk dus al zeker den 3e april. |
|
|||
|
|||
![]()
We zullen eens samen moeten gaan rijden eh Sleenad in Arendonk (moet ook nog lid worden dit jaar Kris
![]() ![]() Ben je nog in Mol geweest?
|
||||
|
||||
![]()
Vandaag ben ik er niet geraakt want ik ben vandaag bij den Turbo geweest!
![]() Ben volgende week thuis, 't blijft nog efkens goed weer, dus als ge zelf eens tijd en goesting hebt, ... ![]() Morgen uwen eco de sporen geven in Mol? ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja gaan we toch proberen in Mol
![]() Motortje gekocht of zo? ![]() Ja moeten de zeker eens doen gaan crossen ![]()
|
||||
|
||||
![]()
VROEM VROEM!
Laat maar iets weten hé (je hebt mijn email ook hé) |
|
|||
|
|||
![]()
euh heb ik die?
![]() Zend me die maar eens...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
en kun je elke dag komen trainen anders ga ik veel afkomen van den zomer veel tijd dus ![]() ![]() grt ben |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vroeger was dat met 10.5 moter van lrp, nu is de moter vrij. als lid kan je elke dag rijden ja, alleen als het op de glosso zelf wedstrijd is dan niet. datums staan op de kalender op de website. makkelijk he. kris. |
|
||||
|
||||
![]()
ja ik kom van de zomer zeker
![]() ![]() dusja grt ben ps: heb ik toen met jou email contackt gehad |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
A, ben jij die ben, ik ben mee. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
ja
heb ondertussen een goed wagentje gevonden het is een b4 van dirk geworden wel jamer dat ik nog moet sparen nog 80 euro grt ben |
|
||||
|
||||
![]()
Display Modes | |
|
|