|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Heb me daarin wat vergist geloof ik ![]() Had rekening gehouden met LWT en CK kampenhout en dan het BNK over het hoofd gezien. Zal het één deze dagen verzetten naar zaterdag erna op 23/04. |
|
|||
|
|||
![]()
any pics of track?
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Om het weer even onder de aandacht te brengen en aanpassingen te melden.
Deze zaterdag 19/03 zal het toch in de grote zaal zijn maar wordt net iets later gestart. Hierbij maken we gebruik van 24mX14m en zal de baan overal +-3m breed worden. Dus iedereen welkom vanaf 13u30 tot 18u. 16 april is ook verzet naar 23 april om niet samen met het BNK te laten vallen. |
|
|||
|
|||
![]() Pics and vids will be posted after this saturday ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Denk dat ik wel eens langs ga komen.
maar met de 1/10 de want de 1/18de ga ik niet gereed krijgen voor dit weekend, heb wel alles besteld ervoor maar zal pas volgende week aankomen. grtz jeffrey
cars: 2xdurango dex210/dex410r, 3x cougar sv, losi 22, tardis, cr2 Atomic Carbon, xxx-cr, custom xxx-jv, asso b4, cat sx1/3, losi 8ight-e, hobao hyper 8.5, traxxas e-maxx, traxxas mini-erevo, serpent s400, mini-z's, lrp shark, .. wanted: pred x10/11 and AC s2 |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Altijd welkom! Voorlopig zullen we niet meer in de kleine zaal zitten maar ook hier zal de baan minstens 2m breed blijven op alle plaatsten. Dus ook best geschikt voor 1/10de enkel zonder lange rechte lijnen. Maar daar zijn we wat beperkt kwestie pitsplek. Maar we zitten komende 3 datums dus in de grote zaal dus plek genoeg. ''evil mode on'' nu hopen op slecht weer zaterdag dat er wat volk afkomt ''evil mode off'' |
|
||||
|
||||
![]()
Hey allemaal,
Ik ben een beetje gestop met de autokes omdat er geen baan in de buurt was (Antwerpen Zuid). Waar is deze nu? Ik heb nog wel mn Durango (zonder Bushless set), erg jammer dat ik het geld ervoor nu even niet heb! Maar als het dichtbij is kan ik daar misschien wel wat aan doen ![]() Grts, |
|
||||
|
||||
![]()
Ben er vandaag niet geraakt.
Spijtig had graag eens gekeken naar het parcour ![]()
cars: 2xdurango dex210/dex410r, 3x cougar sv, losi 22, tardis, cr2 Atomic Carbon, xxx-cr, custom xxx-jv, asso b4, cat sx1/3, losi 8ight-e, hobao hyper 8.5, traxxas e-maxx, traxxas mini-erevo, serpent s400, mini-z's, lrp shark, .. wanted: pred x10/11 and AC s2 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zal helemaal niet lukken voor je wegens dit in brecht ligt. en je had al lang 1 milioen kilometers met je dex gereden als je gewillen had . had alleen hoeven bellen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() En mij dex heeft helemaal geen haast om miljoenen kilometers te rijden. Zolang ik mij niet verveel is er geen probleem ![]() Grts, |
|
||||
|
||||
![]()
heeft dus totaal geen zin iets tegen je te zeggen of voor te stellen als ge alles zo doort slijk haalt dan moet ge het zelf weten .
ik bied u een lift aan en wat krijgt ge .
|
||||
|
||||
![]()
ik ben er vandaag niet geraakt, andere afspraken.
Maar volgende zaterdag (26/03) ga ik proberen er te zijn met de nieuwe losi 22. ![]() Tgaat eerste test zijn. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Is er al nieuws over hoe en hoeveel volk er gisteren was ?
Ergens foto's of filmmateriaal beschikbaar ? ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Ik en SV zijn in Brecht gepasseerd. Mooie zaal, neig circuit, weinig volk.
Er zijn video's geschoten.
|
||||
|
||||
![]()
Klinkt in elk geval positief, maar dat weinig volk is ook een beetje te wijten aan het mooie weer en ook zo laat op het indoor seizoen..
In elk geval een mooi idee om mee verder te gaan komende winter maar dat is nog even wachten.. ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Hoe het volk was kan ik niet beoordelen.
Wel het aantal nml. 0 rijders! Hoop dat het weer hier mee te maken had. Begrijp ook dat de tweede zaterdag dat het zonneke er goed doorkomt, het niet de moment is om met een indoor circuit te starten. We hebben wel bezoek gekregen van Ren & Limpy a.k.a. SV(+1) & Elmo ![]() Heb enkele korte filmpjes gemaakt die ik straks of morgen zal uploaden. Baanafzetting was tijdelijke oplossing en Layout zal deftig worden herwerkt. Maar was dan ook een testje. Volgende week vrijdag doe ik geen regendans meer met de hoop dat het dan wel regent. En wat volk afkomt ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Merci Sjoeke! Btw: Volgende week vanaf 12u30 tot 17u. We zijn in de zaal vanaf 12u maar alles opzetten is nog geen routine (hulp welkom uiteraard) |
|
|||
|
|||
![]()
Ik had graag willen komen maar wegens auto (den 1/1) in frut is mijn planning redelijk in de war gebracht... :s
|
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|