|
|
||||
|
||||
![]()
da heb je hellemaal goed,maar er zijn daar gasten die op alles wat te zeveren hebben.
het is jammer voor de mensen die serieus zijn op het MBF. er is daar een groepje die alles verzieken is wel jammer maar op marktplaats staat ook een ADV ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Ik vind het niet erg als je daar een topic voor opent, zolang het maar bij 1 topic blijft.
Ziet er op't eerste zicht inderdaad een verbetering uit!
|
|||
|
|||
![]()
Als ik eerder had geweten dat er een nieuwe kwam dan.........!
Je kunt het ook anders zien , ze blijven wel verbeteren . Om de 2 jaar is eigenlijk normaal toch ? Ik hoef niet vooraan te rijden hoor ( dat kan ik ook niet ). Voor die mannen die wel vooraan rijden , een kit meer of minder maakt toch niet uit . hahaha Als je perse' het beste spul wil hebben dan is dat je eigen keus . Dus niet z.....! GR @ ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
ziet er inderdaad heel goed en verleidelijk uit lol
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Ik weet al welk merk Feniks in 2012 gaat rijden.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Da zal nie eens zo lang duren denk ik , hij zal 't wel eerst allemaal moeten testen in 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Den Bart ging nooit met een (quote van Bart zelf) "Shitmacher" rijden. Als hij het toch doet, is 'm nen dikken tweezak.
![]() Then again : hij zei ook regelmatig "gij met uwen Tamshit" |
|
||||
|
||||
![]()
Hij heeft altijd gezegd tegen Phill Booth als ze terug nen Schumacher uitbrengen die kan tippen aan den Boscat dat hij terug ermee ging rijden.
En ik denk dat dit dicht in de buurt komt.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() bron: LEES MIJ: ik ben een verhaaltje over de Boskat
|
||||
|
||||
![]()
met een C cooper.
wakker blijven he. en wie weet de wonderen zijn de wereld nog niet uit en de problemen ook nog altijd niet. de tijd zal antwoorden brengen en van voorzien worden
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() Ik ben geen klassiek filosoof dus ik snap hem niet. |
|
||||
|
||||
![]()
dat de tijd antwoorden en raad zal brengen en dat alles zich zelf zal oplossen .
wat is daar niet aan te snappen ??????? lol ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Wijze woorden voor ne maandag
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Onverwachts klanten uit Japan gehad.
Ik was er niet echt mee opgezet ma bon, kon niet anders als gaan werken. Ik had nochtans grootse plannen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Grote plannen, hadden we allemaal. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
vind algemeen gezien dat het niveau toch wel best aanzienlijk hoog was .
en dat de meeste belgen zich zeker en vast voldoende waardig hebben laten zien . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Dat klopt Bart, ik heb het gevecht voor de laatste 3 plaatsen in de B volledig gedomineerd!
|
|
|||
|
|||
![]()
Wat heeft deze topic nog met de SX3 van doen????
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|