|
|
|||
|
|||
![]()
wie doen er eigenlijk allemaal mee met de MArdave BNK's??? Behalve den Q en JAnus??
|
|
||||
|
||||
![]()
Hey,
Ik ben nog maar net geregistreerd en we kunnen ineens beginnen posten. Ik ben voorstander van bnk mardave, met mss achteraf bangercourse hehe ![]() Ik heb zelf ne mardave vrx circuit racer zonder diff. Ik heb die wel mor geen sleutel om die af te stellen en standaard staat den diff veel te los. Kwa electronica zit er nen Ezrun 60A in met 10.5T (3500kv) en 2S lipo en graupner servo. Als body heb ik den opel tigra met wing, ziet er bangelijk uit. ![]() Eerder had ik gelezen van die booster voor 1S lipo mor dan gaat da toch nimmer vooruit. Ik hou het liever op 2S lipo imho. |
|
||||
|
||||
![]()
Ik wil die 3-wielige mardave !
![]() Hoe cool is die niet? ![]() http://www.mardavespares.com/mardave...car-v12-rc-kit
|
||||
|
||||
![]()
Waar wensen de heerschappen dan te rijden? Mol?
|
|
||||
|
||||
![]()
Als ge dan toch voor het uitzicht gaat, vind ik de caterham kwa looks toch schoner
En deze heerschappij ( ![]() ![]() Bij deze ook een oproep waar kan ik nog met mijn mardave komen crossen? (liefst niet al te ver van Antwerpen) |
|
||||
|
||||
![]()
Naast Mol en Brecht zou een locatie waar grip echt volledig afwezig is wel leuk zijn.
|
|
|||
|
|||
![]()
Ik opteer liever voor 2 cell lipo's... Vorig jaar heeft Garry met de 1 cell rondgereden en da trok redelijk op nix. + dan moet ge nog nen booster kopen ook. Gewoon, 10.5T + EZ-RUN 60A + 2S lipo.. tada
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Waarom niet gewoon alles vrij (op de banden en body na dan, anders komt de touringhomofilie bovendrijven)? Wie er wint maakt toch niks uit, dan heb ik liever een komisch on-track gevecht.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
De pitruimte in Mol zal nog te klein worden !
![]() Weet iemand of die data op de flyer nu al bevestigd zijn trouwens ? http://www.rc-club-nuclea.be/kalender.html |
|
|||
|
|||
![]()
Lees is hier over een klasse met de nadruk op fun, minimale regels en weinig serieux...
![]() Waar kopen jullie die auto's en onderdelen? Veel shops heb ik nog niet gezien. Thx, Alwin |
|
|||
|
|||
![]()
gewoon via internet é
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Dás misschien wel de beste regel; De eerste die het serieus neemt is gediskwalificeerd
|
||||
|
||||
![]()
Ja de mardave is ni voor serieus te racen das een feit da vorig jaar al bevestigd werd
![]() En voor onderdelen te bestellen heb ik goede ervaringen met www.mardavespares.com, een week later is het pakket er. Alleen zijn die momenteel aan hun site aant werken en is de optie om naar belgie te versturen niet mogelijk. Ik heb ermee gemailed en ze zeiden dat ja de bestelling gewoon via mail kunt doen. Kwa betalingen weet ik het dan ook niet. Ik wacht af tot september voor te bestellen.
|
||||
|
||||
![]()
Accu past net, zelfs nog 1,4mm over
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() May the ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, zo hoort dat. Ik begin met iedere auto normaal, alles daarna is gewoon natuurlijke evolutie
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Daar dit het officiele Mardave topic post ik hier mijn ervaringen. Ik kocht de wagen een aantal weken geleden om in Machelen te rijden. De eenvoud en de schaal 1/12 heeft me over de streep getrokken om aan dit avontuur te beginnen.
chassis: Ik heb nog nooit zo iets eenvoudig gezien. De achteras heeft geen diff en is niet gelagerd. Om de as toch glad te krijgen heb ik deze in de kolomboormachine laten draaien tegen een vod met TurtleWax. De stuurinrichting stelt echt niets voor. De balcups zijn veel te klein en laten nauwelijks beweging toe. Deze zijn dus vervangen door wat Tamiya onderdelen. body: De Toyota Starlet is geleverd in ABS. Knippen en snijden door dit dikke materiaal is echt niet evident. Het is mij nog niet duidelijk hoe ik de ramen moet afwerken; uitsnijden? Er zijn ook lexan bodies verkrijgbaar. banden: Kit wordt geleverd met standaard foams die je zelf moet lijmen ![]() Uiteindelijk had ik toch wel wat bouwuren nodig om deze kit te maken. Ik ben echt benieuwd hoe ie rijdt. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
jawadde, ge hebt geluk dat het chassis geen houten plank is.
![]()
|
||||
|
||||
![]()
voor mij word het deze winter de world GT klasse.
met een zelfbouw modelleke ![]() ![]()
Display Modes | |
|
|