|
|
||||
|
||||
![]()
Ik denk dat ik ga passen voor de 22.
![]() In eerste instantie vond ik hem er zeer interessant uitzien maar dat die motor zo ver naar voor zit in mid configuratie stoort met toch een beetje. + dat je 2 body's nodig hebt en dat het toch wat werk is om van rear naar mid te gaan. Denk dat ik met de tamiya in rear ga rijden en met de mcs in mid. |
|
|||
|
|||
![]()
Hallo allen,
Ook bij mij zit er een LTR 22 in het winkelwagentje. Ik hou het bij 1 LTR 22, wel met 2 bodies. Ik ga beginnen met de rear motor configuratie. En wat Cooper al zei, veel shock olie op voorraad nemen. Ik ben benieuwd of de LTR big bore dempers nog beter zijn dan die van de Cougar want die zijn niet verkeerd. groeten Hans |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Maar algemeen : Ik vond de B2 enorm fun om mee te rijden, maar objectief gezien was de B3 op bijna elk vlak wel een véél betere auto. |
|
|||
|
|||
![]()
Als je ze zo al goed vindt, moet je ze eens proberen met Ghea conische zuigers.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vind ik toch maar wat aan de magere kant ze....stel da ge in de 1ste qual niet echt tevreden zijt met uwe rearmotor, en in de 2de met die mid door het grote verschil in rijgedrag die niet goed controleert en toch uwe chassis breekt -> dan hebt ge niet genoeg tijd om da te repareren, wat dan hé ? Ook zoude beter zo ne nieuwen lrp regelaar kopen ,die met die 'automatic inclination monitor function". Da's met speciale software voor gasten die niet zo sterk zijn in het acro gedeelte v/h circuit, zoals die verplichte looping. Dus die intelligente esc 'voelt' als den drive wat te laag is in de eerste 90°, anders valt ge op uw dak bij 180°, dus ongeacht de stand van uw gasknuppel, geeft die boost en vooral snelheid bij totdat ge terug in de downslope v/d looping zit, handige feature hé, maar v/d verwachte verkoopprijs heb ik nog geen weet, denk dat die maar 99€ duurder zal zijn dan de andere topmodellen, dus da valt eigenlijk nog best mee. Ga die wel kopen, da's super gerief voor rijders als ik. En gadgets, daar betaalt ge gewoon voor toch ? ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
En gadgets, daar betaalt ge gewoon voor toch ?
![]() Gadgets zijn cool , vooral als dat geen fuck aan prestaties helpt aan uw wagen....(veel bling bling en flashy alu zijn in, in 2011)
|
||||
|
||||
![]()
Niks cooler dan heersen met een standaard auto.
|
|
||||
|
||||
![]()
rijdt gij met een std auto ? (Carbon atom.....)
|
||||
|
||||
![]()
Hij gaat rijden met een Tamiya, maar nog niets dat erop wijst dat hij ermee gaat heersen.
Team Medium daarentegen zal met de B4.1 weer overduidelijk gaan heersen !!! Is 't niet Wouter dan is't Simon. In welk Team gaan Jo en Danny moeten? Gaat SRC zich moeten vestigen onder TFB?
|
||||
|
||||
![]()
Standaard XXX-CR, standaard CR2, aangevuld met goedkope en vooral nuttige opties
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
SRC en TFB zijn legislatief niet met mekaar verbonden. Een aantal mensen zijn lid van de twee verenigingen, maar dat is louter toevallig. De scope van SRC is trouwens veel groter dan die van TFB; SRC is niet strikt gebonden aan R/C manifestaties.
|
||||
|
||||
![]()
Ook nuttig! Die standaard dingen zijn kaka.
|
|
||||
|
||||
![]()
Let op uw taal heerschap.
|
|
||||
|
||||
![]()
goed idee om er twee te bestellen, zeker nu ze goedkoop staan in pre-order.
Ik heb er ook één besteld. Ik kocht ooit eens 4 Losi-shocks en was zo'n 200€ kwijt. Nu heb ik 4 BB-shocks voor 270 + nen auto
|
||||
|
||||
![]()
Dat ding gaat precies niet slecht verkopen.
|
|
||||
|
||||
![]()
Je weet wat je moet doen hé pencil.
|
|
||||
|
||||
![]()
Voor info ;
ik heb hetzelfde beleefd ; de post beweert dat ik mijn pakje niet heb opgehaald. Het is 2 keer zo gebeurd... de derde poging is wel geslaagd. De fransman die mij de fototoestel opstuurde kon het niet geloven ![]() Een paar jaar geleden heb ik een auto opgestuurd, ook naar Parijs, en die is wel aangekomen, maar meer dan 3 , ja DRIE MAANDEN later ![]() de post is nu een gewone bedrijf, die winst als enkel doel heeft ik wil nu enkel via DHL of UPS met tracking verzenden Quote:
|
|
|||
|
|||
![]()
Hallo allen,
Onder de leden van MVB verdeeld staan er al 6 in bestelling. Dan heb ik het nog niet over de leden die ik in de winter niet zie/spreek. Daarnaast is er nog de groep die net een X-6 / Tamiya / B4.1 of whatever heeft aangeschaft maar die toch aan het twijfelen zijn. Zoals de meesten hier wel weten heeft MVB een forse groep SC rijders waarvan sommigen het licht gezien hebben en echt gaan racen. Die zullen ook de Losi hoog op het lijstje hebben staan. Nu hopen dat hij in het echt net zo goed is, als dat hij opgebouwd uit pixels lijkt te zijn. Groeten Hans |
|
||||
|
||||
![]()
Het marketingbureau van TLR krijgt alvast een 10/10.
Zelfs ik val ervoor! ![]()
Display Modes | |
|
|