|
|
||||
|
||||
![]()
het blijft nog een goede kanshebber, ga jij hem nemen feniks? (weet feniks weet waarom oople oople heet)
|
||||
|
||||
![]()
@ bas . jawel ik ga er zeker en vast mee rijden , normaal gezien zou hij er binnen 3 weken zijn . in ieder geval hebt ge dan altijd wel ne setup die werkt lol.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Op 5 jaar tijd : TRF501X TRF501WE TRF511X TRF502X Dat is zeker niet minder als Schumacher, integendeel. En voor de TRF TC's is het nog erger. Daar brengen ze om de 6 maanden een nieuwe kit uit. |
|
|||
|
|||
![]()
2002: B4
2011: B4.1 Zalig ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ik wou er nog bijzetten : "als je 20 jaar met dezelfde auto wil rijden : koop dan een associated", maar ik heb het maar gelaten om geen liefhebbers van oldtimers te beledigen.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Haha! Een b4 is een beetje als een vaste benoeming, je kan dan gerust enkele jaren met iets anders rijden, je weet dat je eender wanneer naar de b4 kan teruggrijpen
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
de B3 blijft nog steeds mijn favoriet.
|
||||
|
||||
![]() ![]() Met deze foto werd die gelanceerd, 'wauw de voorste shocks worden ACHTER de shocktower gemonteerd of wat ![]() ![]() waar is de tijd ... ![]()
|
||||
|
||||
![]()
ja kijk maar uit, voor je het weet ben je ook oud en lelijk!
|
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hier nog een TRF511 Te koop http://www.oople.com/forums/showthread.php?t=68204
|
||||
|
||||
![]()
http://s2.photobucket.com/albums/y37...er_media_share
Helaas, ben net geslaagd in Dortmund, mis nog een kap ![]() ik heb mark reinhard zijn ding ook mogen vasthouden, wast tie van bilbao zeiden ze. trouwens in de foto tread van de 511 zie ik dat vrijwel niemand het carbon verzegeld met seconde lijm, is dat voor noobs ofzo?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
mooi dat je er een hebt gevonden en dat je de juiste keus hebt gemaakt ![]() en zoek maar eens door dit topic er staat genoeg info en hier de link voor options zie hier http://www.trfracing.co.uk/page_1266421668280.html Gr M
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
nou ik heb hem al een aardig eindje
![]() loopt wel stroef, maar zal wel nieuwigheid zijn ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Zit je lagerhouder waar je outdrives doorheen gaan aan de achterkant met het puntje naar beneden of met het rondje?
|
||||
|
||||
![]()
rondje beneden 2 ehm blokjes verder dan precies onderaan, excact zoals in de beschrijving zeg maar
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Dan zie ik eigenlijk niet echt waarom het stroef zou moeten lopen.
Al zou die achter volgens mij best een tandje terug kunnen. Eigenlijk ff proberen als de wielen erop zitten wat er gebeurt als je 'm een duwtje geeft.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
gewoon bouwen zo als in de beschrijving dan moet het goed zijn
Display Modes | |
|
|