|
|||||||||||||||
|
|
||||
|
||||
|
deze foto onthult mss een deel van hun 'nieuwe' 4wd.
|
|
|
||||
|
||||
|
zou best kunnen chambrant.
alleen vrees ik naargelang het chassis te zien en zo dat de nieuwe 4X4 ook een shaft zal worden en de layout van durango zal gaan hebben . wat een zonde zou zijn . het zou tof zijn als ze daar terug nen belt van maken en met veel trekjes van de XX4 . maar vrees daarvoor
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() gelukkig zijn de velgen in de juiste kleur...
|
|
|
||||
|
||||
|
Ik hoop dat ze niet heel die auto hebben ontwikkeld rond gele velgen, anders moeten de mensen met witte velgen met hun set-ups van nul beginnen...
|
|
|
||||
|
||||
|
Ja, dat is !
Het overschakelen naar metrisch vind ik wel overbodig, maar niet iedereen denkt daar zo over natuurlijk. |
|
|
||||
|
||||
|
De Tamiya killer is geboren
ziet er iig lekker Durango uit op het steeringrack na dan ... en de gele velgen .Wanneer gaan ze die kits nu is gewoon zonder velgen op de markt gooien |
|
|
||||
|
||||
|
Last edited by Cooper; 03-12-2010 at 09:06 AM. |
|
|
||||
|
||||
|
leuk filmke ... maar alle wagens zien er leuk uit op een promotiefilmke
wat mij het meest interesseert is ... Wat is de titel van die song???!!
|
||||
|
||||
|
Eerst is Zijne Lelijkheid/de Sektemobiel aan de beurt om verbannen te worden uit België (X-6), dan de Paarse Rommel, en pas daarna de B4, 201 en RB5. De S2 en CR2 killen is een zonde en wordt terecht gestraft d.m.v. steniging.
|
|
|
||||
|
||||
|
laat die bak maar komen . reed dolgraag met de B3 en de XXX .
dus miss en nieuwe van echelpoel in de 4X2 in de toekomst. hahahahahahha ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
|
Last edited by Cooper; 04-12-2010 at 06:42 PM. |
|
|
||||
|
||||
|
Moet gij geen Tamiya rijden?
|
|
|
||||
|
||||
|
da circuit heeft ook geen enkel putje hé
|
|||
|
|||
|
ge gaat toch ni zeggen dat ge NOG een nieuwe van echelpoel gemaakt hebt!!!??
|
|
|
||||
|
||||
|
en naar welke wedstrijd komt die miss?
is't Miss België of Miss aardbei?
www.rc-offroad.be Never argue with a stupid man. He will drag you down to his level and beat you because of his experience. Last edited by Cooper; 04-12-2010 at 07:01 PM. |
|
|
||||
|
||||
|
Miss Aambei.
|
|
|
||||
|
||||
|
nee wie weet he ga ik ze alle twee wel rijden volgend sezoen .
kwestie van de weerstan in de 4X4 wat naar beneden te halen he en in de 4X2 onze kleine te gaan versterken . kwestie van team van echelpoel daar ook eens een eerste plaats te geven he . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() :woot : en nee da van da chassis was een graptje ik bol tam volgend jaar . ne goede 4X4 gaan ze toch niet uitbrengen dus blijf bij het beste merk![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
|
Quote:
Gade durango rijden.
|
|
|
||||
|