|
|||||||||||||||
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Ik zit me nu af te vragen vanaf hoe laat kunnen we morgen vroeg
in de hal ![]() ![]() ![]() Omdat we van ver moeten komen en ook nog een paar rondjes wil rijden voor dat de kwalificaties beginnen is het daarom wel makelijk dat we weten hoe laat de hal open is. ![]() tot morgen gr tom |
|
|
|||
|
|||
|
De hal zal morgen om 6h30 open zijn.
Qualificaties zullen een beetje na 9h beginen . jm |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Bedankt. |
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
http://www.myrcm.ch/be/bbrc/20110301...FBA/index.html
http://www.myrcm.ch/be/bbrc/20110301...FBA/index.html Hier is de link van de time table & deelnemerslijst...
|
|||
|
|||
|
Super race!
Eindelijk aansluiting van de nieuwe helden in 2wd met top 3 Afwachten wie er het beste die trend voort kan zetten! Wesley kan proberen aan te tonen of de nieuwe 22 beter is dan een antieke xxx ![]() JP en crew hebben het super gedaan, 100 man en geen enkele keer moeten wachten, voor 18u klaar |
|
|
||||
|
||||
|
True indeed !
Congratulations and many thanks to JP and his crew for allowing us to have so much fun ! The day went flawlessly, the pit area is amazing; room & chair for everyone ! drinks were fresh, waffles were tasty...the vibe was good. LONG LIVE BRCC arena ! i sniggered every time JP said "WOETR WIENEN" over the the PA ![]() PS: and Wesley ! daaaamn impressive.... |
|
|
||||
|
||||
.Ik heb al goesting om in Kampenhout te gaan rijden!
|
||||
|
||||
|
Ik had voorspeld dat 2011 het jaar van de jeugd ging worden... ... maar niemand had verwacht dat het een blitzkrieg ging worden!
Wes: absoluut de snelste. Absoluut het minste kilometers afgelegd en de zuiverste inhaalacties uitgevoerd. Om een stijve tampeloeris van te krijgen! Chambrant: meeste progressie, meeste gedrevenheid, meeste speed in de dodelijke chicane, beste resultaat ooit. John: heeft zoveel snelheid bij dat ik er schrik van krijg. En de andere A-finalisten waarschijnlijk ook. Dat er leden van de oude garde op plaatsen 1 en 2 staan is slechts een detail, en heeft vooral te maken met niet-plooiendheid. Bij de wedstrijdleiding is ook iemand niet geplooid, want de verwachte chaos is nooit uitgebroken
|
||||
|
||||
|
Ah oui, c’était top!
|
|
|
|||
|
|||
|
Niet plooien is dan ook een essentieel onderdeel van het racen :-)
|
|
|
||||
|
||||
|
En zijn broertje kan ook bijna over de reling kijken, dan schuiven we nog een plaatsje naar achter...
![]() Hoewel ik mijn laatste finale 4wd zo snel mogelijk wil vergeten wegens ongelooflijk lomp rijden (ik ben 3 keer tegen Wartelle gereden enzo...), was het toch een plezant BNK. We moeten da nog doen. |
|
|
||||
|
||||
|
Last edited by Cooper; 07-03-2011 at 10:10 AM. Reason: Youtube filmpje meteen zichtbaar gemaakt, als je wil weten hoe dat moet, even op quote klikken, goed kijke (en daarna cancel) |
|
|
||||
|
||||
|
Ja zeer mooie BNK. Strakke wedstrijdleiding, mooie finales. Veel grepen naar de macht binnen het BNK, dit gaat een mooi jaar worden.
JP and the rest of BRCC thanks for making it a fantastic event
|
||||
|
||||
|
Quote:
ANIMAL! ![]() Het weer betert, mijn mobiliteit ook. Trainen voor het BNK op MBV kan, trainen op geen manimal zijn en op niet plooien ook.
|
||||
|
||||
|
inderdaad goe BNK geweest alleen zonde van die paar kleine acefietjes.
was zeker op tijd gedaan voor zoveel volk en de piste was net zo aangepast dat het toch nog moeilijk genoeg was en niet te simpel. geslaagd weekend al bij al . goe werk van het BRCC team
|
|||
|
|||
|
Thank you all for this first day of BNK.
100 drivers, that put us pressure. With Celine beside me, I was afraid of nothing and then everything went well. Very good race. In 2WD, Seb was the strongest, but Wesley has really impressed me, it was really nice when he passed Seb In 4WD, Raff was the strongest. Even if it was equal points with Seb, he really flew down the track. Bart's victory in the last depriving Seb's victory For info, Raff used a Combo Castle Creations with the new 4-pole motor. It is a pure plaisure to Host races with drivers as respectful. It was hard to know that there was a big race, because the room was clean at the end of the day. I'm propose a Award to Mary : the best hot Waffel of the BNK JP |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|