|
|||||||||||||||
|
|
||||
|
||||
|
Als deze net zo breed is als die van jou 511 dan moet je enkel de passende lagers zoeken en dat is soms (meestal) het grote probleem ...
|
|
|
||||
|
||||
|
ik weet niet wat het verschil, van de TRF416 en de 511 diffs zijn.
ik weet dat ze anders zijn, maar ik weet niet wat er anders aan is. maar dat ga ik even uit zoeken. maar bedankt voor het mee denken
|
||||
|
||||
|
In de handleiding gebruiken beide 1510 lagers.
Zal dus van de breedte afhangen.
|
||||
|
||||
|
hey marco sorry voor de late reply maar heb net even 2 dagen van de kaart geweest.
naargelang ik zo kan zien zou dat best kunnen . zou eigenlijk de breedte van dat dif moeten weten en dan wil ik zeggen van lagerzitting tot lagerzitting. als dat niet te veel scheelt kan er altijd wel iets verzonnen worden . het enigge wat dan wel zou kunnen is dat je droop verliest wegens de outdrive's er korter uit zien maar ook daar kan miss wel iets aan gedaan worden . en ge weet wat ze zeggen he met de dremel in de hand gaat men door het ganse land he lol. maar als je even kan wachten zal ik eens rond horen om te zien of ik een 416 in man handen kan krijgen om eens alles na te meten en te zien wat er wel en niet moet gebeuren .
|
||||
|
||||
|
oke bart
ik weet niemand met een 416 maar hier de manual van de 416,maar er staan geen maten bij http://s195302033.onlinehome.us/CX/v...416-manual.pdf als het te maken zou zijn is het wel super http://www.spec-r.com/specrr2/module....php?storyid=3 Gr marco
|
||||
|
||||
|
hetgeen je ook al zeker eens kan doen is aan toni vragen .
die gaat je er zeker en vast een antwoord op kunnen geven en voor zover ik weet wil die altijd helpen als hij kan. zal zelf ook nog wat verder zoeken en een s rondzien waar ik ne 416 in hande kan krijgen.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
net even gekeken . en het is wat ik al dacht .
dat hij te breedt zou zijn . dus als we de lagerzittingen afdraaien tot de maat die ze moeten zijn zou die er in passen zoals op die foto te zien is . dan even te weten komen of hij ook de outdrive's aangepast heeft zoniet is het zo gebeurd LOL. zie alleen niet goed in waarom want volgens mij moet je de binnenste tandwielen aanpassen naar stalen . want die plastieke gaan da niet lang uithouden LOL
|
||||
|
||||
|
ik wacht even zijn info af
als het te maken valt ga ik twee van die diffs kopen en die tandwielen zijn wel goed ze rijden gewoon met een 3.5 zag ik en ik met een 6.5 dus het moet wel heel blijven denk ik maar eerst alles passend zie te krijgen gr
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
hey chris
waarom zouden deze zo moeten passen??? wat is er anders aan
|
||||
|
||||
|
TRF501 en 511 is gebaseerd op de TA05. De spool van de TA05 past ook zonder modificaties.
|
|
|
||||
|
||||
|
chris
bedoel je de pulley?? de pulley van een 416 past ook zonder modificaties zie hier http://www.modellbau-seidel.de/index...RF416,-TRF501X
|
|||
|
|||
|
Ik kan dit beamen. Ten tijde van de eerste versie 501X bestelde ik gewoon TA05 pulleys. Let wel : deze zijn kleiner in diameter. Daarna is de big pulley conversion gekomen.
|
|
|
||||
|
||||
|
Bij de spool zitten geen pulleys, dus nee ik heb het niet over de pulley.
hint: -416 spool past niet in de 511 -ta05 spool past wel in de 511 Wel ff letten op de hoeveelheid tanden op de pulley, de TA05 v1 heeft een tandje minder, ik weet niet voor welke TA05 de spec-r is ontwikkeld (v1 of v2) |
|
|
||||
|
||||
|
volgens de manual zou het een 37 pulley hebben dus dat moet goed zijn
zie hier http://www.spec-r.com/specrr2/images...9TA_manual.jpg THanks marco
|
||||
|
||||
|
Dan hoop ik dat die het off-road geweld aan kan. Maar het is het proberen waard.
Ik heb de TB-03 versie besteld voor de TRF502X |
|
|
||||
|
||||
|
heb je ook nog een 502x bij gekocht???
ik heb mijn tweede 511 zo goed als klaar ik zal wel een foto plaatsen
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Als je nog een body nodig hebt, ik heb er een over...
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|