|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
In other news: Filmpje van de 2e (of 1e?) A-final 4WD Heb het ook aan Team Medi(a/um) bezorgd, maar wegens kwijtgespeelde gedrevenheid kan het mss wat langer duren eer dat online staat ![]() http://www.youtube.com/watch?v=XxuUJQgmKo0 ps: "niemand heeft het gezien", maar iedereen heeft nu wel gehoord dat Martin een achteruit heeft!! ![]()
B4 - X60 - CR2 - SC10 Last edited by soobah; 12-09-2011 at 07:15 PM. Reason: bezorgt |
|
||||
|
||||
![]()
Vanavond vriendjes, had gisteren een concert te fotograferen.
|
||||
|
||||
![]()
't Was een heel leuk weekend. Ik heb door omstandigheden een aantal BNK's moeten missen ... maar qua sfeer vond ik deze editie weer eens knap. Merci iedereen.
Een DIKKE merci ook aan de guys van RC Liege. Sympathieke , gemotiveerde organisatie. Ik ben er zeker van dat volgende edities nog beter gaan worden. Quote:
![]() Ik kan maar moeilijk geloven dat het wegknippen van spikes echt iets gaat uitmaken op een modderpiste zoals deze van het voorbije weekend.
|
|||
|
|||
![]()
Denk ook niet dat dat veel deed. Maar het kan wel, minder toppen zo dicht bij elkaar wil zeggen dat de overgebleven toppen iets meer kans hebben om te kunnen 'grippen'
![]() In't droog vond ik de chevron-special wel goed :-) Gaf op mijn auto betere balans tussen voorwaarts/zijwaarts. Elk beetje helpt want op een B4 is die band echt een hel om mee te rijden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
de Chevron-special is met ajuintjes en ketchup.
|
||||
|
||||
![]()
Dit dus
|
||||
|
||||
![]()
K'heb nog geen tijd gehad om de autos te cleanen...
het modder is nu beton ![]() k'heb een vraagje ; Met wat soort/merk olie mag ik kogellagers lubrifieren ? (na wassen/spoelen met wd40 ? ) teflon en of minerale olie ? silicone niet neem ik aan... thanks ! |
|
||||
|
||||
![]()
ik heb van mijn calibers het driehoekige patroon een beetje rond gedremeld. Het is een kloteklus maar als het klaar is heb je wel banden die goed werken.
Hie zie je het resultaat ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
http://www.avidrc.com/flexkit/?kit=215&kitname=B4 Voor $ 1,00 p/s kan je niet teveel tobben.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
kan ik mischien 2 paar van deze bij jou bestellen voor volgend jaar als ik je dan 3 sets geef is dat dan goed ![]()
|
||||
|
||||
![]()
bedankt !
ik verplaats de lagers die er slecht aan toe zijn maar als ze enkel vuil zijn vind ik het toch de moeite waard. wat zou u in dat geval als smeermiddel gebruiken ? Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
http://www.shamrock-maastricht.nl/in...ngsschmierfett Zelfde vet doe ik ook aan tandwielen bvb, en aan de druklager in de diff. |
|
||||
|
||||
![]()
merci !
![]() Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() week up goddemnit! ![]()
|
||||
|
||||
![]()
1ste filmpje, rond de 15 seconden. Heb het 10 maal opnieuw gezien, maar versta nog steeds niet wat Bart riep?
![]() Lijkt wel op " Tis koud aan mijn maaike! "
|
||||
|
||||
![]() Quote:
goddemnit week up! -Bart wil jij ook je mond houden alsjeblieft.
www.rc-offroad.be Never argue with a stupid man. He will drag you down to his level and beat you because of his experience. Last edited by Cooper; 01-10-2011 at 09:55 AM. Reason: zie post hieronder :-) |
|
||||
|
||||
![]()
't is niet 'watch out' , maar 'marshall' !
|
|
||||
|
||||
![]()
Zo zie je maar dat roepen weinig zin heeft als 'de geroeptigde' het toch niet verstaat.
![]()
Display Modes | |
|
|