|
|
||||
|
||||
![]()
woohoow woensdag dus wa volk in " de arena "
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ben vandaag naar de zaal geweest.
Hebben er de hele dag met een aantal mensen van de crew verder gewerkt aan de piste. Zoals jullie al zagen in het hoger aangehaalde filmke is het tracé veranderd. Vandaag hebben we de layout verder afgewerkt, nieuwe boarding getimmerd, JP bouwde nieuwe whoops, er kwam een nieuwe kleine hoek-tafel bij, ... We zijn een heel eind opgeschoten en het wordt een zeer degelijk circuit. Sturen en juiste lijnen, een goed afgestelde wagen, goed gedoseerde jumps, ... zijn belangrijker dan "hard gaan". Ik heb wat foto's genomen maar het zal voor morgen zijn om ze te publiceren. Het enige wat nog op de planning staat is het bouwen en plaatsen van één of twee nieuwe kleine jumps en een 180-bocht waar vinyl in gelegd gaat worden. Misschien wordt dat donderdag nog allemaal afgewerkt. En verder nog wat kleine afwerkklussen. Morgen ga ik terug, maar dan om te trainen ![]()
|
||||
|
||||
![]()
super !!! hoe meer boebbels en djumps hoe beter
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Yep, da's waar, daarom noemt 't offroad
![]() Quote:
Het is nu al goed en zal blijkbaar nog verbeteren, maar ik snap niet waarom die planken op en niet onder de buizen worden gelegd om de afbakening te verhogen? Wel kan je er gewoon afrijden als je op zo'n eilandje terecht komt, ipv vast te zitten achter een buis, maar ik mis toch het echte afgeschuinde curb-stone effect op die manier. De boarding is zo vrij hard voor de minder goed sturenden en zij die de grenzen opzoeken of eens over de limiet gaan. Spijtig dat onze oudste piloot al gaan trainen is, door die wijzigingen kunnen we nog eens naar daar voor het EIR is... Dat zal voor volgende vrijdag zijn, want de zondag de 9de is er aflevering 2 van het WK in de stal te Rosmalen ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Lowie,
Weet jij of nu zondag (2 januari) het circuit open is? Greetz, Kusal |
|
||||
|
||||
![]()
BCA is gewoon open.
Normaal gezien worden morgen ook de laatste wijzigingen aangebracht: één extra jump, 180-bocht volledige bedekt met vinyl en daarachter twee kleine metalen jumpkes (5cm hoog) Vanaf vrijdag ligt de piste er dus in principe bij zoals ze zal gebruikt worden voor de EIR 2011. Vandaag was het erg druk, veel volk .... en ik mag zeggen dat iedereen het nieuwe tracé wel kon smaken. Het is niet te moeilijk, vrij technisch ... en dus een hele opdracht om zonder fouten snel en vlot rond te komen. Ik kon vandaag zelf ervaren dat rustig ook snel kan zijn. Ik ben zelf van plan om vrijdag nog wat te gaan trainen. Problemen met de ESC van mijn RB5 gehad (op pensioen gegaan) verhinderden me verder te werken aan de setup van mijn RB5 MCS. Ik denk ook dat het tracé nog wat zal veranderen qua grip van zodra de astro zich gaat "zetten"naar de nieuwe rijlijnen. Daarnaast zal er haast zeker ook nog een deel astro vernieuwd worden want hier en daar zitten er al flinke gaten in
|
||||
|
||||
![]()
Kurt, in verband met de boarding. Wellicht kan ze nog verbeterd worden maar zoals ze nu is, heeft ze al bewezen zeer goed te functioneren: een duidelijke afbakening ... en met vrij weinig schade. Sinds we de huidige boarding gebruiken vallen er veeeeel minder brokken.
|
|||
|
|||
![]()
Inderdaad gisteren ook fijn gaan rijden... Circuit is zeker leuker geworden! top manne!!!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
amai is dat Popolleke zelf? Zwaar aan't knallen!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Verwarrend, want deze staan onder "automodelisme > 2010 Races" terwijl die van de eerste manche onder "automodelisme > Belgian 2010 Races" staan.
|
||||
|
||||
![]()
omdat de meesten hier het electropowerc.com forum niet volgen: het circuit is nu volledig klaar blijkbaar, morgen testen
![]() Quote:
|
|||
|
|||
![]()
Morgen gaan we ook nog eens lekker knallen in Charleroi...
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Rijdt Wouter toevallig eens een keer een perfect rondje plakken ze die een keer of 5 achter elkaar.
Wel een knappe filmmontage, ik kan de overgangen bijna niet zien. |
|
||||
|
||||
![]()
die gast is gewoon niet menselijk ! n'en echte freak
"Some say he only drinks 30wt Losi shock oil ( on the rocks ), that his fingers have mutated into hex keys (except one, which is a dremel) and that he can balance lipos just by looking at them .... all we know is ; he's called Wouter ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
toch duidelijk dat gele velgen de goeie basis set up blijkt te zijn ook in 2011.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
De geupdate inschrijvingslijst is beschikbaar voor de komende zondag BRCC wedstrijd...
http://www.electropowerc.com/
|
||||
|
||||
![]()
Er heeft al iemand een filmpje van de A-finale 2WD (BWT 4de manche) gepost ...
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=bOrTl-igg8k
Display Modes | |
|
|