|
|
View Poll Results: Is een beginnersklasse in het BNK een goed idee? | |||
Ja, als beginner wil ik ook in een 'A' kunnen zitten. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
10 | 18.18% |
Nee, een beginner kan evengoed een finale winnen, ook al heet die dan C, D, E, Z |
41 | 74.55% |
Haha een schildpad op zijn kop geraakt nooit meer recht! |
2 | 3.64% |
I am English and I've no right to influence this poll. ;-) |
2 | 3.64% |
Voters: 55. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Sorry Janus was ik vergeten te melden, maar vond het toch een goed idee ! (zo een idee kan enkel van olland komen haha en dan nog met name van Janus) ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by flipside; 07-06-2012 at 10:52 PM. Reason: I forgot this forum only dealt with very serious, life threatening issues smiley smiley smiley |
|
|||
|
|||
![]()
hallo bij deze ik ben een echte beginner (ongeveer een 17 tal maanden dat ik rc rij en het eerste bnk) inderdaad rij 4wd enkel bnk en 2wd x6 bij deze wil ik ook melden dat ik mij zeer goed amuseer op het bnk voormij doet het er niet toe of ik win (tis wel plezant natuurlijk) voor mij gaat het erom dat ik zeer veel leer in verband om met andere circuits te rijden en naar afstelling van de wagen te zoeken ik weet dat ik veel moet leren maar leer dan ook elke wedstrijd bij
@flipside in vlijmen heb ik toevallig de z finale (een zeer mooie beker trouwens mijn dank voor het mac vlijmen team) gewonnen en heb gebleven tot het eind wat ik tot hiertoe altijd gedaan heb en nog zal doen was dan ook die dag rond 22 h thuis lol |
|
||||
|
||||
![]()
Tiens ik dacht dat Tessa had gewonnen?
jij verdient hem wel harder! ![]()
|
||||
|
||||
![]()