|
|||||||||||||||
|
|
|||
|
|||
|
Voila cooper hebben we al niet meer nodig
|
|
|
||||
|
||||
|
bedankt voor de fotos
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
De Durango shocks hebben helaas ne stroke van 23 mm voor en 31 mm achter, ik vrees da Kyjojo's dus ni zullen lukken op ne DEX, vooral niet achteraan. Ik zal dus eerst de dikke boren van Durango eens proberen. We hebben nog een jaar tijd he tot de volgende Vlijmen Gas. |
|
|
||||
|
||||
|
hij kan zich nu 100% concentreren op volgend bnk seizoen |
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Zie je dat, Cooper, .. de maatschappij van tegenwoordig ... heb je jarenlang het beste van jezelf gegeven .. en het plebs is je al vergeten nog voor je de spreekwoordelijke pen neerlegt.
|
||||
|
||||
|
stop ! hij moet nog de filmpkes van luik uploaden !
please Coop ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
net als iedereen vind ook ik het jammer, maar ik begrijp het ook weer wel hoor Cooper...
Maar je stopt toch niet met BNK-rijden, ofwel? |
|
|
||||
|
||||
|
en het zijn niet alleen de shocks van dat merk die zo goed zijn...
Stel je maar eens voor hoe Elvo zou presteren als ie met een ganse auto van dat merk reed.... Dan moest ie niet strijden tot de laatste race om de titel binnen te halen, maar was de klus al geklaard na 5 races. Ga ik nu te ver? Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Quote:
Maakt Kyosho ook skis?
|
||||
|
||||
|
speciaal voor jou komt er een versie met bijgeleverde airbag en repatriërings-kit
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
*als ik morgen nu eens mijn harde schijf meeneem naar't werk en die Luik filmpjes vanaf hier upload*
|
||||
|
||||
|
Quote:
-> da's pas leuk ! |
|
|
|||
|
|||
|
ja of als ge die nu aan mij had gegeven van 't weekend
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
en hoe langer je ergens op moet wachten hoe leuker het is (zegt danielle altijd )
|
||||
|
||||
|
niet echt skis, maar wel inzetbaar op dezelfde piste
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
dat is ook nog eens een uitspraak die op vele manieren geïnterpreteerd kan worden...ocharme Joey .... of ocharme Danielle???
Ach, als ze je nog eens vraagt om te komen helpen met één of ander klusje in of rond het huis kan je dat ook antwoorden hé Joey.... maar dan zal je nog langer moeten wachten |
|
|
||||
|
||||
|
https://picasaweb.google.com/bnkoffr...sMAC#slideshow
![]() ![]() https://picasaweb.google.com/bnkoffr...sMAC#slideshow Dat was het, de laatste "Coople's"
www.rc-offroad.be Never argue with a stupid man. He will drag you down to his level and beat you because of his experience. Last edited by Cooper; 26-10-2011 at 08:57 PM. |
|
|
||||
|
||||
Spijtig ![]() BNK zal niet meer hetzelfde zijn .... Er waren nochtans (as always!) heel mooie foto's bij |
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|