|
|||||||||||||||
|
|
||||
|
||||
|
De basis layout hebben we, nu morgen nog de baan uitleggen met slang.
|
||||
|
||||
|
BNK 2011 zit er op ...
-> allen bedankt voor het organiseren, technische assistentie bij setups, de schoon foto's, de aanwezige deelnemers enz. enz. enz...merci, we hebben er voor ons 2de seizoen opnieuw van genoten ! en vooral : BNK is cool + BNK is heel tof ! ![]() graag tot ergens deze winter, of volgend seizoen ! ![]() Kurt en zoon John (zonen, want er komen er nog 2 meerijden binnen een paar jaar ! ) |
|
|
||||
|
||||
|
Geweldige race! Nogmaals bedankt aan zij die hebben bijgedragen aan het "Jorg doet RC10"-project
|
|
|
||||
|
||||
|
man, man, man...
FANTASTISCH weekend: Bijzonder gezellige sfeer, leuk parcours met zijn eigen moeilijkheden, knappe finals, BIJZONDER hartelijke ontvangst en UITSTEKENDE!!! wedstrijdleiding ... Iedereen "stif bedankt"!!! I like BNK! Moeten we misschien zo ne sticker " "I (hartje) BNK"maken? LOL
|
||||
|
||||
|
Goede afsluiting van het seizoen. Mooie finales gezien, maakte niet uit hoeveel voorsprong je had. Een klein foutje en alles zat weer op elkaar.
|
||||
|
||||
|
Mensen die podiumfoto's willen voor hun sponsen.
http://db.tt/f6g1arjx download hier! Al de rest later (ook de filmpjes van Luik, internet is hier zeer wakko dus heb nog niet kunnen uploaden zonder 8keer opnieuw te moeten beginnen)
|
||||
|
||||
|
bedankt mannen voor een super gaaf jaar bnk
was tof goed gepresteerd door de helmondjes op naar volgend jaar
|
||||
|
||||
|
GASbaan, I love it
. http://users.telenet.be/mbv/eindresu...enGras2011.pdf. <-- Race result http://users.telenet.be/elvo/buggy/dut/res/welcome.htm. <--- BNK eindstand
|
||||
|
||||
|
thanks Arjan & MAC crew ! lovely day !
congrats to Elvo & Bart (who drove over that minefield like it was smooth astro) |
|
|
||||
|
||||
|
2nd to that!
|
|
|
||||
|
||||
|
³!
+ NEIG dikke merci, Gonzo, voor uwe raad en advies. Den 410R werd er beter op én ik heb weer maar nekeer bijgeleerd.
|
||||
|
||||
|
bedankt aan alle , best wel leut gehad dit jaar ook de competitie was er zeker wel . en erik is en blijft ne snelle gevreesde tegenstander . zou zeggen tot de volgende en ja gras i love it
|
||||
|
||||
|
zwaar naar uitgekeken door de vele bejubelingen, maar gemist wegens overslapen zondagochtend
|
||||
|
||||
|
Ik heb verscheidene e-mails gekregen met vragen over de Kyosho Big Bores die afgelopen Zondag de kraters in het Vlijmense grasveld hebben gladgestreken. Ik zal hier de info posten.
Lengtes: Voor: 57mm compressed, 75mm extended Achter: 68mm compressed, 91mm extended. Alle lengtes zijn gemeten zonder limiters, en met de hoge 'hoedjes'. Die kits, W5303V en W5304V komen met 2 lengtes van top caps, hoge en lage. Dat heeft te maken met de toepassing op de RB5 en de ZX5 denk ik. Of met de 38 miljoen armlengtes die Kyosho de recentste jaren heeft uitgebracht. De standaard pistons vind ik veel te weinig pack hebben, ik heb BNK Luik en Vlijmen GASbaan gereden met vooraan gewone, rechte 2-gats pistons. Voor 2 x 1.5mm en achter 1x1.6mm + 1x1.7mm. 30wt voor Luik, 25wt voor GASbaan. Die pistons zijn gemaakt door de Godfather van de R/C, maar hier op oOple is er een mens met de nickname 'Nick' die ongetwijfeld iets gelijkaardig kan verschaffen. Hij post soms in de Losi en Kyosho sectie over custom pistons. TLR big bore veren passen perfect en hebben dezelfde kleuren en hardheden als de oude vertrouwde small bore losi veren. De Kyosho BB veren zijn moeilijk te vinden, en hebben geen mooie 'range'. Luik was silver/yellow, GASbaan was blue/pink. Ik heb ook nog green en orange voor, en red achter. Ik denk dat de kits komen met oranje X-ringen, maar de oude 1/8 x 1/16 O-ringen die nog in ons aller dozen liggen, passen ook. Beste shocks ooit, zowel qua ontwerp als qua smoothness, en mits de juiste pistons, ook qua opvangen van schokken. Voorzichtig jumpen, auto goed positioneren en proberen op de landing neer te komen is allemaal niet meer nodig
|
||||
|
||||
|
't is de moment om Kyosho-aandelen te kopen, peis'k zo ineens
|
||||
|
||||
|
de schumacher dempers hebben ook stevig hun ding bewezen . en was ook tevreden van het weg gedrag van mijne auto . de setup was niet veel anders als die van luik dus zal hier een van de dagen ook opgeven wet de wijzegingen waren tegenover luik.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
ook Ludo is hier een held !
|
|
|
||||
|
||||
|
Goed gedaan Ludo, mooi de sfeer weergegeven.
|
||||
|
||||
|
thx
| Display Modes | |
|
|