|
|||||||||||||||
|
|
|||
|
|||
|
Hier kunnen we weer beginnen met info m.b.t. aantaande BNK
zal een spanende titel strijd worden in de 2wd en 4wd! ![]() I'm ready for it! |
|
|
||||
|
||||
|
De Big Bores gaan winnen, zo heeft het Orakel het voorspeld.
|
|
|
||||
|
||||
|
Die zaterdag nog trouwfeest dus zal met voze kop zijn!!! :-)
|
|
|
|||
|
|||
|
leukste BNK van heel de reeks!!!! Hoewel Luik in deze weersomstandigheden ook wel aanspraak maakt (persoonlijk offcourz!)
|
|||
|
|||
|
Hallo allen,
Dit wordt ongetwijfeld leuk, nu alleen ff niet in een van beide A finales komen zodat ik ze kan bekijken.......zou geen probleem moeten zijn.... Hans |
|
|
||||
|
||||
|
kan niet komen
ben op vakantie in luik?(telaat) maar hoop wel dat er meer gefilmd word dan ik luik het is jammer dat die mooi races niet meer terug te zien zijn zeker in de 2wd (de minderen goden) ((want de bruinen auto achter volgt de bruinen auto en een ander bruinen auto ligt op de kop)) |
|
|
||||
|
||||
|
ja heb echt zin in de grasbaan race!!!
maar ook in de bnk awards!
|
||||
|
||||
|
Witte velgen, ex-TFB, big bores, en vooral gedrevenheid FTW!
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Enkele jaren geleden was men al heel tevreden als er wat foto's waren waar ergens tussen de hoop de eigen body terug te vinden was, nu eist men al filmpjes van elke finale. We zijn te hard verwend door Jeroen en Wouter denk ik
|
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
welke voorbanden werken zoal op gras (2wd)?
en vanachter gewoon minispike of zou er goed caliberprofiel te knippen zijn hiervoor? : ))
|
||||
|
||||
|
5T motor, 100C accu........
Darkside power!! En alléén de toppen van de graspollen raken |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
- ( Cut ? ) Staggers - Mini Spike Achter: - Mini Spike
|
||||
|
||||
|
Als we toch over banden bezig zijn. Ik wil voor de 4wd een setje slim's lijmen. Lijm ik die smal op de buitenste rillen? Of trek ik die breed over de hele velg en een dikke insert om hem bol te krijgen.???
|
|
|
||||
|
||||
|
Een Slim Spike lijm je gewoon breed over de gehele velg, met een licht bijgeknipte 4wd front insert. Meestal maak ik de insert ongeveer 2-3mm smaller.
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
wes en doh! ingeschrijft
tot zaterdag manne
|
||||
|
||||
|
Hello Arjan !
when will the track be built ? will it be possible to train on saturday ? is camping allowed like last BNK there ? thanks |
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|