|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
te koop te koop, ik zou toch een gratis vat geven, dat komt de sfeer ten goede!
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Ok dat wist ik niet, bedankt COOPER!
|
|
|||
|
|||
![]()
ow yeah Cooper geeft een vat!!!!!
|
|
||||
|
||||
![]()
ja amai cooper, kei super mega tof van u, wa je allemaal met foto nietkan betalen .
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
fotografie brengt goed op ! Als tegenprestatie zullen ze jou gescheurde Discraft wel vervangen !
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Graag gedaan!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jasje is gevonden, vraag het morgen of zondag maar. |
|
|||
|
|||
![]()
Hallo allen,
Heerlijk weekend gehad op het circuit van Arendonk. Leuke baan, prima weer, gezellig kortom top. Hans |
|
||||
|
||||
![]()
ik vond het ook weer erg geslaagd, niets stuk gereden, niet veranderd aan de afstelling, gewoon onstpannen racen
![]() en!!! mijne was niet te breed ![]() op naar luik! foto's zullen wel nooit komen dus zeuren daarom laat ik maar achterwege ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Meer filmpjes dan foto's denk ik deze keer, nieuw camera speelgoed moest getest worden en die rotzon heeft beslist pas op maandag door te breken.
(oei dus als de zon schijnt ga ik weer ergens anders zitten dan achter mijn pc ![]()
|
||||
|
||||
![]()
topweeeeekend, echt goed kunnen racen, tof, bedankt allemaal
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, weer een mooi BNK weekend achter de rug.
1ste plaats en TQ voor de catering ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja zeker en vast. ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jullie ook allemaal bedankt, twas tof, druk, soms heel spannend voor winst in de finale's, meer moet dat niet zijn.
Tot in 2012. |
|
||||
|
||||
![]()
Verslag staat morgenvroeg/morgenmiddag online.
|
|
||||
|
||||
![]()
ha beter maar moeten we nu weer wat pillen slikken om het te begrijpen of staat het nu in jip en janneke taal
![]() was een super weekend niet te nat en al de helmondjes in de prijzen ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Jip en Janneke ditmaal.
|
|
||||
|
||||
![]()
Joey, je vergeet een zoon in je forumhandtekening!
|
||||
|
||||
![]()
Verslag staat online, dankzij Wouter.
|
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|