Go Back   oOple.com Forums > General > International fOrums > Belgium

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 27-06-2011
Roel Roel is offline
Member

Quote:
Originally Posted by mark-w View Post
ik kan alleen maar zeggen dat diegene die zijn komen rijden (ook vooraanstaande BNK rijders ) op zich wel te spreken waren over de baan en accomodatie .
alleen schrijven die hier niet op het forum maar houden zich bezig met het rijden IPV negatief gezever en gegis..
Het lijkt me verstandig als er een keer wat mensen van het BNK "bestuur" gaan kijken en hun mening vellen, en deze dan ook hier bekend maken met de beslissing wat er gaat gebeuren, dan zijn alle onzekerheden de wereld uit.
Ipv. deze "vooraanstaande BNK rijders" die hier blijkbaar geen mening over willen geven.

Quote:
Originally Posted by mark-w View Post
misschien dat we dat een keer uit kunnen praten met een glas bier in de hand als we elkaar ergens op een van de wedstrijden zien.
Dat zou zeker mogelijk zijn maar ik kan me nier herineren dat ik gezien of gehoord heb dat er iemand van Mach-One bij een BNK geweest is.
Iets wat me wel handig lijkt om te zien wat er verwacht wordt, hoeveel mensen er komen, dat er mensen verwachten te kunnen camperen etc.
Reply With Quote
Old 27-06-2011
PRO-Buggy PRO-Buggy is offline
Member

Bas en Marco jullie gaan wel over de rug van vrijwillegers, dat vindt ik ook want je schrijft hier zaken die totaal niet kloppen.

Zal ff wat verduidelijken...ook aan Roel want er zijn geen onzekerheden!! Die worden gemaakt door 2 mensen die ik al eerder benoemde...
Zou beter zijn als je eerst was komen kijken/rijden en dan zou oordelen ipv een oud filmpje wat op Youtube rondzwermt en vanuit dat filmpje gaan oordelen!!!!!!:th umbdown:
Je moet een weten wat een werk het is om drie banen bij te houden en alles op poten te zetten voor je, en dat met een man of 8 elke keer maar weer. Als je dan zo gaat schrijven zoals Marco en BAs kan ik me best voorstellen dat dit ook bij Mark in het verkeerde keelsgat schiet!
We doen het voor de hobby en dus ook voor jullie. Gewoon rijden op de banen die de organisatie je voorschoteld OF als schrapresultaat laten schieten voor jezelf kan ook.

Nogmaals Bas en Marco je MAG komen rijden het MOET niet.
Enne kritiek is goed daar kan een ieder wat van leren ook MAch-One, maar dan dient het wel opbouwend te zijn en niet zoals jullie nu heel het circuit af lopen te branden, daar kan niemand niks mee!

Baan is gemaakt van astro op zandbodem, alleen een strook van 1,5 meter is gelegd op enkele tegels zodat we de layout wat konden verleggen. Die enkele tegel die eronder ligt is geen probleem.: Conclusie? Zeurderij want in Geilenkirchen (D) ligt wel de baan geheel op beton/asfalt en daar hoor je er niemand over die er rijden, omdat als je een wedstrijdserei rijdt zoals nu het BNK je daar maar moet rijden waar de organisatie je heen stuurt. Wil je dit niet? Kun je beter gaan rijden op een veldje voor je deur lijkt me.
Altijd heb je banen die je leuk vindt en die je minder vindt maar andere misschien wel weer andersom en dat maakt de competitie weer spannend.

-Baanbreedte is gelijk aan de eisen van het BNK regelement.

-Podium / stelling is 12.5 meter breedt en de stahoogte bedraagt 2 meter.

-100+ man herbergen op het terrein is geen probleem, ook een GP bigscale en 12 andere races in een seizoen ging dus BNK ook zonder probleem!

-Stroom is ruim voldoende aanwezig.

-2 Toiletten aanwezig, (1 dames en 1 herentoilet).

-Geluidsinstallatie is naar behoren.

-Catering is goed, ruim assortiment tegen billijke prijzen.

-Kamperen is mogelijk met tent, caravan of wwonmobiel/camper
(Dan heb je wel alleen in de avond en nacht stroom voor het kamperen overdag dus niet vanaf 8 uur in de ochtend).

- Parkeren is ook geen probleem, alleen op de wedstrijddag parkeren bij sluisje wat 250 meter lopen is. Maar wees gerust je kunt eerst uitladen op de baan alvorens je auto weg te gaan zetten.

-Het enige wat tot nu toe nog ontbreekt zijn gemotiveerde BNK rijders...

Let wel wat Dennis schrijft over de moeilijkheden van sommige banen etc klopt ook. Als meerdere banen dicht zouden moeten was onze baan ineens een stuk aantrekkelijker...
Reply With Quote
Old 27-06-2011
marco NL's Avatar
marco NL marco NL is offline
Senior Member

zie hier al mijn post

ik heb eens voor uit gekeken naar de circuits die er nog gaan komen
en dit word onze laatst bnk
-------------------------------------------------------------------------------------

er zijn zo veel mooiere circuits zo als deze
--------------------------------------------------------------------------------

ik snap niet waarom juist die baan, dan nog veel liever de grasbaan terug
---------------------------------------------------------------------------------------

ja dat zie je goed het zijn gewoon betontegels
en ik zie ook geen rijders stelling
--------------------------------------------------------------------------------------
ik hoop dat de BK organisatoren het nog eens goed bekijken voor dat we daar naar toe gaan

----------------------------------------------------------------------------------------

zo Bas wat een eer hier op oople we zijn Wereldkampioen

-----------------------------------------------------------------------------------------

als eerst ik heb niks tegen jullie club (mach-one) zou niet weten waarom
maar als ik mijn mening hier op het forum plaat is dat niet achterbaks en is ook niet stoken
want ik doe het in het openbaar zo dat iedereen het kan lezen
dit is mijn mening en dat deel ik in het openbaar daar is een forum voor
maar als je niet tegen mijn mening kan en van aderen daar kan ik ook niks aan doen
en dat jullie hier zo kwaad over worden dat snap ik ook niet
zo heeft ieder zijn mening

maar als je een keer met me wil praten dat kan geregeld worden dat is geen proble
---------------------------------------------------------------------------------------

het is gewoon mijn mening die ik geef over wat ik zie op het filmpje
en er word niks negatiefs gezegd over jullie club en al zeker niet over de vrijwilligers die daar al het werk hebben gedaan daar heb ik respect voor

maar het is mijn mening wat ik zag op het filmpje
maar dat kan hier niet blijkbaar

ik ga er over ophouden want dit heeft geen zin
en ik zal de filmpjes verwijderen
Old 27-06-2011
elvo's Avatar
elvo elvo is offline
Senior Member

Talking

Ik ben van plan het BNK bij Mach One te rijden, ik ben eerlijk gezegd een beetje benieuwd naar de baan. Mijn auto is voorzien van schokdempers, dus ik heb geen schrik van jumps.
Als de mensen van Mach One zo goed zouden zijn van de weekends voor het BNK hun baan ter beschikking te stellen, zou ik graag gaan trainen. Moest ik tijdens het rijden onoverkomelijke problemen vinden met de baan, dan zou ik het aan de mensen alginds zeggen. Ik zou het niet op dit forum posten.
Als ik twijfels of bedenkingen zou hebben over de laatste manche van het BNK, dan zou ik gaan praten met 'het BNK bestuur', zijnde de afgevaardigde van mijn eigen club. Het bestuur van mijn club is iemand die ik ken en die dikwijls op de club aanwezig is. Hij zou er kunnen bij geweest zijn als er BNK-beslissingen zijn genomen. Ik zou nog steeds niet op dit forum posten.
Als ik bedenkingen heb over het reglement of minimum specificaties van een baan, zou ik de tekst van het reglement lezen. De kans is groot dat dit wel gespecifieerd is. Ik zou zeker geen Opmerkingen posten hier op het forum zonder eerst een kleine zoektocht te hebben ingezet.
Old 27-06-2011
feniks's Avatar
feniks feniks is offline
Senior Member

@ elvo , nee ik ga niet zoeken want de resultaten van dat beschrijf is out off date . net zoals de rest van de rule book die echt wel stevig moet aangepast worden . en heb hem liever uitgeprint via FBA zoals het vroeger was .want da beperkt het zoeken redelijk stevig.
en als we dan toch even verder gaan , bekijk dan even de banen en de organisaties van de laatste EK wedstrijden , euuuuuuuuu aarendonk doet beter dan zou ik zeggen .
dacht inderdaad dat dit een forum was waar alles moest gezegd kunnen worden en niet alleen wat domme clubjes zever.
maarja blijkbaar ook weer mis .
Rude-Bits
Serpent
Fba section offroad chairman.
Reply With Quote
Old 27-06-2011
elvo's Avatar
elvo elvo is offline
Senior Member

Voor de mensen die niet vertrouwd zijn met digitale media bestaat er tegenwoordig ook een oplossing. Het heet een 'printer' (NL: drukker). Dit is een apparaat dat op jouw eigen computer kan aangesloten worden, encdigitale bestanden omzet in bedrukte papiervellen.
Old 27-06-2011
flipside flipside is offline
Mad Member

Het is een wonder, maar ik ben het vandaag al 2 keer eens geweest met bruno. 1 keer in een mailconversatie waar jullie niks mee te maken hebben , en nu ook in deze 'discussie'

Niemand zegt dat je je mening niet mag geven, maar jullie zeggen dingen over een baan die je enkel kent vanop een youtube filmpje...

1. je kan niet weten hoe breed de baan is. Mij lijkt ze niet te smal, wat reeds bevestigd werd.
2. podium niet aanwezig? Hoe weet je dat? Waar staat de cameraman? Het is niet omdat er iemand op het circuit staat dat er geen podium is. Dat is intussen dus ook al bevestigd.
3. Matten op zand of beton? Mij leek het duidelijk dat die tegels enkel een klein stukje onder de mat ligt. Je ziet op alle andere plaatsen duidelijk zand rond de baan. En dan nog, charleroi is ook op beton.
4. van wanneer is het filmpje? hoe kan je nu weten of de baan nog hetzelfde is tegen het bnk?

Allemaal redenen dus niet om botweg conclusies te gaan posten op een openbaar forum zonder een paar feiten te checken.

Lijkt me vrij logisch dat de mensen van de club zich aangevallen voelen...

Mach was er in oktober bij om een bnk aan te vragen, merchtem niet. Er zijn nog wel circuits in belgie en nederland hoor. Je kan helaas niet overal een bnk houden...

Vraagje voor mach, waneer is er een clubrace voor de 1/10e? Hou ons op de hoogte hier en er zal zeker volk op af komen. Jammer genoeg zijn er tegenwoordig elk weekend wel 3 plaatsen waar je kan gaan racen, dus om iedereen te lokken dat wordt moeilijk. Maar bvb een race 1 of 2 weken voor het bnk lokt ongetwijfeld 70% van het hele bnk veld

Voor bart: maak een uitgebreide samenvatting van al uw voorstellen om het bnk te verbeteren en bezorg dit ergens in september aan uw clubvoorzitter. Met commentaar alleen zijn we niks, oplossingen hebben we dan nodig... Een oplossing die 5 nieuwe problemen creëert is geen oplossing.
Reply With Quote
Old 28-06-2011
Matthijs's Avatar
Matthijs Matthijs is offline
Member

klein stukje 'zever' van een BNK 'nieuwkomer' over de baan bij Mach. Ik heb dit jaar 2 x een 1:8 wedstrijd gereden bij de Mach, faciliteiten zijn prima. Toilet, catering, stroom, compressor, toegangswegen met ruimte, grote pitsruimte op tegels (die je ziet liggen). De 1:10 baan is mijn (leek) ogen breed genoeg en sinds de filmopname ook nog gewijzigd. Ondergrond is gewoon zand, met een klein strookje op de tegel aan de voorkant. Rijderststelling is er, enz, enz, enz. Als ik de baan vergelijk met Bergschenhoek (mijn enige referentie met een 1:10 baan) is ie langer, groter en minstens net zo breed. Kan er zelf helaas niet rijden tijdens het BNK vanwege een 1:8 wedstrijd, maar de baan en organisatie lijken me zeker BNK 'waardig'. Maar goed, misschien is mijn inschatting van de werkelijke baan die je ziet op een meter afstand anders dan de inschatting van een 'topper' via youtube
Old 28-06-2011
bzb's Avatar
bzb bzb is offline
Senior Member

nou dan is dat ook weer opgehelderd

BZB: The shortest name in rc..

BZB "i just can't, i just can't, i just can't control my feet" 2012 tour!!:

BZB4Holland

BZB4Belgium
Reply With Quote
Old 28-06-2011
Cooper's Avatar
Cooper Cooper is offline
oOple Contributor

Default Ik ben de boze modderhater!

Bedankt Elvo voor je cynische verduidelijkingen.
Bedankt Flipside voor je verduidelijkingen.

De mensen die commentaar vellen aan de hand van het filmpje: Lees die jongens én de jongens van mach hun posts eens opnieuw.
Leer hieruit en zorg dat je de volgende keer eens nadenkt vooraleer je hier op 'reply' drukt.
Als je zelf actief betrokken bent bij de club waar je rijdt weet je allicht wel dat er veel vrijwillig werk in kruipt, als er dan op een forum mensen komen commentaar leveren op basis van een wazig filmpje van enkele maanden terug, dan kan ik het best geloven dat hun bloed gaat koken.
Lees misschien nog eens goed Elvo zijn post, dan weten jullie allicht dat er geen echt overkoepelend bnk 'bestuur' is, wel bestuur van je club. Misschien wil je je zelf wel eens extra inzetten voor het bestuur van jouw club?
Old 28-06-2011
dirk702's Avatar
dirk702 dirk702 is offline
Senior Member

Ok nu gaan we verder !

Wanneer en wie zal de eerste nieuwe topic aanmaken "GP Krampenhout 2011"
Old 28-06-2011
crashingbird's Avatar
crashingbird crashingbird is offline
Member

Quote:
Originally Posted by dirk702 View Post
Ok nu gaan we verder !

Wanneer en wie zal de eerste nieuwe topic aanmaken "GP Krampenhout 2011"

-> http://www.oople.com/forums/showthread.php?t=74108

Reply With Quote
Old 28-06-2011
feniks's Avatar
feniks feniks is offline
Senior Member

@ cooper
ben jij mod of partij trekker , want had die reactie even goed kunnen overzetten op mijn acount .
had zelfs niet gezien dat het op een ander acount gepost was .
maar had ook niet anders varwacht zullen we maar zeggen.
Rude-Bits
Serpent
Reply With Quote
Old 28-06-2011
Cooper's Avatar
Cooper Cooper is offline
oOple Contributor

Ik kan dat niet, jij weet niet welke moderatiefuncties er zijn en welke niet.
Ik ga met u ook nooit meer discussiëren over het reglement, tenzij ik nog eens zat ben misschien. Ik volg trouwens 100% wouters ideologie.
Dat ik hier moderator ben is enkel maar een functie om het forum proper te houden. Ik mag mijn mening uiten zoveel ik wil.
Old 28-06-2011
feniks's Avatar
feniks feniks is offline
Senior Member

dat mag je inderdaad maar laat dan ook staan wat er stond .
iedereen weet dat dat van mij kwam dus zie geen probleem.
en dat ge u bij die clubkes zever zou aansluiten had ik ook al verwacht dus geen probleem.
probeer het binnen 15 jaar nog eens en weet dan eens iets te zeggen wat gij wel als individu ziet over heel dien boel zonder dat het u voorgelezen word.
Rude-Bits
Serpent
Reply With Quote
Old 28-06-2011
Cooper's Avatar
Cooper Cooper is offline
oOple Contributor

een parabel:
Er was eens een man en die hoorde op de radio: 'opgelet spookrijder op de E19'
De man zei tegen zichzelf: één spookrijder? Ik zie er honderden!

back on topic!
Old 28-06-2011
dirk702's Avatar
dirk702 dirk702 is offline
Senior Member

Dat is pas "autokesgezever"
Old 29-06-2011
Lowie's Avatar
Lowie Lowie is offline
Mad Member

Quote:
Originally Posted by elvo View Post
.. Mijn auto is voorzien van schokdempers, dus ik heb geen schrik van jumps. ...
OH My GOD, that's what I'v been missing???!!

Old 06-07-2011
feniks's Avatar
feniks feniks is offline
Senior Member

Quote:
Originally Posted by stefke View Post
Vermits ik niet kan gaan trainen voor Arendonk, is dit altijd welkom. Maar ik ga eerder gaan voor de setup kan Jorg. Die heeft bijna dezelfde "tasser" rijstijl als mij met TFB finesse.
da tassen en zo heb ik gezien op de resultaten van de GP en zo .
dus ja ge hoort mee in de belachelijke clubkes toestanden dan he
Rude-Bits
Serpent

Last edited by Cooper; 07-07-2011 at 07:42 AM. Reason: uit ORRA topic geplukt en de quote erbij gezet voor de duidelijkheid
Reply With Quote
Old 06-07-2011
V-Rossi's Avatar
V-Rossi V-Rossi is offline
Mad Member

Rustig Bart, bewaar de paarse (Schumacher)harmonie.
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules