|
|
||||
|
||||
![]() ik snap niet waarom juist die baan, dan nog veel liever de grasbaan terug ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Vroeger moest een club die een BK wou organiseren, eerst enige tijd ervoor een open wedstrijd organiseren zodat de BK organisatoren en rijders konden evalueren of de baan geschikt was voor een nationaal kampioenschap. Als er dingen niet in orde waren, had de club tijd om deze aan te passen.
Geen slechte regel lijkt me. Zie ik dat nu goed en bestaat dat circuit gewoon uit een verharde onderlaag uit betontegels met grasmatten erop ? |
|
||||
|
||||
![]()
lijkt er op, maar het grootste probleem lijkt mij dat de baan zo smal is, echt veel te krap om met 10 man overheen te boenderen, zet dan wat milde jumps en bobbels op de 1/5 baan
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja dat zie je goed het zijn gewoon betontegels ![]() en ik zie ook geen rijders stelling ik hoop dat de BK organisatoren het nog eens goed bekijken voor dat we daar naar toe gaan
|
|||
|
|||
![]() Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hopelijk is dat een rookieklasse die gefilmd werd.
www.rc-offroad.be Never argue with a stupid man. He will drag you down to his level and beat you because of his experience. Last edited by Cooper; 27-06-2011 at 12:04 PM. |
|
|||
|
|||
![]()
Niet echt. Ik zie o.a. Steven Stappaerts rijden. Niet echt een rookie en Belgische top in de bigscale
|
|
||||
|
||||
![]()
Ik zie 'm marshallen, dus mss is dit wel een rookiereeks?
|
||||
|
||||
![]()
Om maar even 'namens' Helmond te spreken dan maar:
- De beton tegels liggen daar waar je kan sleutelen en volgens mij is de ondergrond zand en niet tegels, ik kan dit niet 100% bevestigen aangezien ik de baan niet mee heb opgebouwd, de laatste keer dat ik het terein heb gezien voordat de 1:10 baan gebouwt was lag er gewoon zand en ik kan me niet indenken dat daar ineens stenen neergelegt zijn. En, persoonlijk is de baan ook wat aan de kleine kant en het zal wel druk worden op de baan, maar goed, ik denk daar ook iets anders over dan "bepalende" bij Mach One. - 1:10 baan heeft tegenwoordig (zal kijken of ik a.s. weekend foto's kan maken, weet nog niet of ik daar ben, 30% kans) een rijderstelling met meer dan voldoende ruimte. Ach, als ik de tijd (dit jaar zit ik echt vol ![]() ![]() Vragen? Ja, ik kan veel dingen beantwoorden over Mach-One, anders even [email protected]. Ik weet niets wat betreft afspraken tussen het BNK en de club, maar wel van de baan zelf ![]()
|
|||
|
|||
![]()
@Marco en Bas
Ja klopt, baantje is volledig gelegd op betontegels, is 1.20 meter breed, stelling is gammel en klein en de rondetijd ongeveer 12 seconden... ![]() Kortom niet gaan rijden...ik begrijp dat het voor jullie als Wereldkampioen niet goed genoeg is! ![]() Je hoeft er niet te rijden je MAG er rijden... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
vind het nog meevallen, had gedacht dat er niks meer van ging komen
![]() baan is toch redelijk kwa lengte en breedte of ben ik nu verkeerd. ok rijderstelling is er nie maar neem aan dat dit nog komt. en springbergen liggen ook niet echt top maar dat zijn kleine aanpassingen he ![]() we zullen wel zien.
cars: 2xdurango dex210/dex410r, 3x cougar sv, losi 22, tardis, cr2 Atomic Carbon, xxx-cr, custom xxx-jv, asso b4, cat sx1/3, losi 8ight-e, hobao hyper 8.5, traxxas e-maxx, traxxas mini-erevo, serpent s400, mini-z's, lrp shark, .. wanted: pred x10/11 and AC s2 |
|
|||
|
|||
![]()
Er staat toch dat er een podium is :-)
|
|
||||
|
||||
![]()
ga verstandig zijn en gewoon niks zeggen .
alleen dat het eens hoog tijd word dat we eens een regelement gaan maken van hoe een baan echt wel minstens moet zijn . zoals minimum rechte lijn en hoe of wat een jump of hindernis in sommige gevallen moet zijn want pffffffff. lijkt stilaan niet meer op een nationaal kampioenschap maar op wat kermis rommel ze . maar qua layout als we dan toch over de piste hebben kan er wel door ? andere dingen ???? maar ja ieder zijn ding he ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
|
|||
|
|||
![]()
wat een ongelooflijk slap gezever.
kom eerst eens rijden en vel dan je oordeel. ik heb verschillende banen gezien waarvan ik dacht nou nou dat is het ook niet echt. terwijl andere deze banen helemaal super vonden. ik ga dan niet achterbaks op een openbaar forum liggen stoken over wat voor een klote baan ik het vond maar hield netjes mijn fatsoen en ging niet de club af liggen zeiken zoals nu niet gedaan word ???!!!!!!!!!!! ik kan alleen maar zeggen dat diegene die zijn komen rijden (ook vooraanstaande BNK rijders ) op zich wel te spreken waren over de baan en accomodatie . alleen schrijven die hier niet op het forum maar houden zich bezig met het rijden IPV negatief gezever en gegis.. iedereen is welkom bij ons op de baan en wij doen ons best (als liefhebbers en vrijwillig) om het iedereen zo goed mogelijk naar de zin te maken.. lukt dit niet voor iedereen jammer maar helaas voor die gene die graag komen tot ziens voor die gene die dat niet willen LEKKER WEGBLIJVEN !!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
||||
|
||||
![]()
zo Bas wat een eer hier op oople we zijn Wereldkampioen
![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]()
nou meneer de wereldkampioen
je moet mij eens proberen uit te leggen waarom je nu al voor een tweede keer een discussie aanzwengeld waarmee je de mensen het bloed onder de nagels vandaan haald . op een of andere manier heb je iets tegen mach-one dat moet haast wel. misschien dat we dat een keer uit kunnen praten met een glas bier in de hand als we elkaar ergens op een van de wedstrijden zien. |
|
||||
|
||||
![]()
nou nou niemand zegt iets negatiefs over de club of over de vrijwilligers, die trek jij er weer aan de oren bij. ik heb respect voor een club met 3 banen, MACH one probeert daarmee iedereen te bedienen.
maar je kan van een te kleine piemel toch ook niet zeggen dat het piemel genoeg is om mee lekker mee te piemelen, dus opereren dat ding of een andere gebruiken van beter formaat
|
||||
|
||||
![]() Quote:
als eerst ik heb niks tegen jullie club (mach-one) zou niet weten waarom maar als ik mijn mening hier op het forum plaat is dat niet achterbaks en is ook niet stoken want ik doe het in het openbaar zo dat iedereen het kan lezen dit is mijn mening en dat deel ik in het openbaar daar is een forum voor maar als je niet tegen mijn mening kan en van aderen daar kan ik ook niks aan doen en dat jullie hier zo kwaad over worden dat snap ik ook niet zo heeft ieder zijn mening maar als je een keer met me wil praten dat kan geregeld worden dat is geen probleem
|
||||
|
||||
![]()
Doe eens rustig allemaal, dadelijk moet moddereter Cooper ingrijpen
![]() Kom gewoon eens rijden, niet meteen oordelen over iets waar je nog nooit geweest bent (als dat wel zo is: oordeel dan) en leer lezen. Er is gewoon een stelling hoor ;-) Iedereen een zonnesteek opgelopen met dit weer ? ![]() Ow en denk maar zo (in het algemeen) : Ben blij dat er een keer een andere baan is, we moeten eens koesteren wat we hebben, het wordt steeds lastiger (voor iedereen (!)) om een vereniging met deze hobby te runnen en ook nog eens om een baan te maken waar iedereen happy over is. Ow, ik verdedig helemaal niemand, spreek namens mijzelf, gelukkig.
Display Modes | |
|
|